טיאסג'י: "שנת 2024 הייתה שנת שיא, שמרנו על רווחיות גבוהה"
מאיר פדרסקי, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של טיאסג'י: "הגדלנו את הצבר, הרחבנו את מערך המכירות, אנחנו בוחנים כל הזמן רכישות אסטרטגיות"
שנת 2024 הייתה שנת שיא עבור טיאסג'י טיאסגי 3% , עם צמיחה דו-ספרתית ברווחיות ועלייה חדה בהכנסות. החברה, הפועלת בתחום פתרונות התוכנה והטכנולוגיות למגזרים הביטחוני והאזרחי, הציגה עלייה של 9% בהכנסות ל-322.1 מיליון
שקל וגידול של 18% ב-EBITDA המתואם בשנת 2024. במגזר הביטחוני נרשמה צמיחה של 11.6%, ובמקביל המגזר האזרחי המשיך להתחזק עם הרחבת הפעילות מול רשויות מקומיות. בנוסף, החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד ראשונה מאז ההנפקה, מהלך שמצביע על ביטחון בצמיחה העתידית. שוחחנו עם
מאיר פדרסקי, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של טיאסג'י, על התוצאות החזקות, מנועי הצמיחה לשנים הבאות והאסטרטגיה להמשך התרחבות.
שווי השוק של טיאסג'י עומד על 408 מיליון שקל, כאשר מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-5.5% מתחילת השנה, ההון העצמי של החברה מסתכם בכ-162 מיליון שקל.
פדרסקי מציין: "שנת 2024 הייתה שנת שיא בתוצאות של החברה, גם השנה הצלחנו לצמוח בכל המדדים ושמרנו על רווחיות גבוהה, אנחנו פועלים כדי להמשיך לצמוח גם לתוך 2025 בכל
הפעילויות של החברה ותוך חיזוק מערך המכירות והשיווק שלנו, לצד הראיה של לקוחות בחו"ל".
החברה הציגה צמיחה של 9% בהכנסות בשנת 2024, לצד גידול משמעותי ב-EBITDA וברווח הנקי המתואם. מהם לדעתך הגורמים המרכזיים שהובילו לתוצאות החזקות, ואילו צעדים ננקטו כדי להבטיח שהמגמה הזו תימשך גם בשנת 2025?
"אנחנו פועלים כל הזמן בשאיפה שהחברה תצמח אורגנית ולא אורגנית, סה"כ אנחנו נמצאים בתקופה טובה בשוק שהוא טוב
לפעילויות שלנו, אנחנו פועלים כל הזמן בקטע השיווקי והמכירתי כדי למצב את המוצרים שלנו ללקוחות פוטנציאליים בארץ ובחו"ל תוך הגדלה משמעותית של הצבר. במקביל, אנחנו מחזקים את הנהלת החברה ואת האנשים הטכנולוגיים כדי לעמוד בביקושים ובהזמנות שאנחנו פועלים לקבל. גייסנו
ב-2024 עשרות רבות של עובדים ופועלים כרגע להמשיך עם זה, בשני המגזרים".
אחד ההישגים שציינתם השנה היה שיתוף הפעולה האסטרטגי עליו הכרזתם עם חברה אמריקאית. תוכל לשתף אותנו בפרטים נוספים על אופי שיתוף הפעולה?
כיצד הוא צפוי לתרום לצמיחה של החברה בשנים הקרובות?
"כמו שדיווחנו לפני כשבועיים, החברה חתמה על שת"פ אסטרטגי עם חברת אמריקאית כאשר קיימים מספר אפשרויות לשת"פ כדי לשווק ולמכור את מוצרי החברה, אני מקווה שהשת"פ יביא מכירות וצמיחה משמעותית לחברה.
זה הסכם בלתי מחייב כרגע אנחנו בתחילת התהליך של שיתוף הפעולה, אנחנו מאמינים שזה יעזור לצמיחה".
- 600% בארבע שנים: שלוש החברות של ג’נרל אלקטריק מתפצלות בביצועים
- אפקט ינואר על המבחן: המניות הקטנות מדשדשות, הריבית לא משתפת פעולה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את...
תחום הפעילות הביטחוני רשם צמיחה של 11.6% בשנת 2024, אך גם המגזר האזרחי הציג התרחבות עם חתימה על הסכמים
עם 15 רשויות מקומיות חדשות. היכן אתם רואים את מנועי הצמיחה המרכזיים של החברה בעתיד? האם יש לכם תוכניות להרחבת הפעילות לשווקים בינלאומיים נוספים?
"ברמה באורגנית גם וגם, התחום הביטחוני יותר רחב וגם כרגע השוק הביטחוני חם, בהתאם
לכך, בשנים הקרובות הוא ימשיך להיות מנוע צמיחה משמעותי. גם בשוק האזרחי ברשויות אנחנו מצפים לצמוח. ברמה הלא אורגנית אנחנו בוחנים כל הזמן רכישות כדי לתמוך בצמיחה".
איך הרכישות הללו ישתלבו באסטרטגיית הצמיחה הכוללת של החברה, מה אתם עושים בפועל כדי לאתר את העסקה הנכונה?
"אנחנו חיים את השוק שלנו, אנחנו מכירים איזה חברות יכולות להוסיף לנו יכולות משמעותיות אם זה במימד של שווקים חדשים, טכנולוגיות,
לקוחות וכו', ואז יוצרים קשר איתן. במקביל, פונים אלינו גורמים שונים כי יודעים שאנחנו פועלים לרכישת חברות. אנחנו בוחנים הכל כדי לראות שזה באמת מוסיף לנו לסל היכולות, ורואים עד כמה זה מתאים לנו וסינרגטי לפעילות שלנו, לא נרכוש חברה שלא מתאימה לאסטרטגיה שלנו, יש
לנו צוות מאוד מיומן שבודק את ההזדמנויות השונות להשקעה".
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 5 מיליון שקל, מהלך משמעותי עבור המשקיעים. כיצד אתם רואים את המשך מדיניות הדיבידנדים בשנים הקרובות? האם מדובר במהלך חד-פעמי או שאתם שואפים להפוך את הדיבידנד לחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה?
"מדיניות חלוקת הדיבידנדים היא חלוקת עד 50% מהרווח הנקי. החברה פעלה בהתאם לחלוקת המדיניות שלה כפי שמופיע בתשקיף ותמשיך לעמוד במדיניות חלוקת הדיבידנד עד
50%".
"שנת 2024 הייתה שנת שיא בתוצאות של החברה, גם השנה הצלחנו לצמוח בכל המדדים ושמרנו על רווחיות גבוהה, אנחנו פועלים כדי להמשיך לצמוח גם לתוך 2025 בכל הפעילויות של החברה ותוך חיזוק מערך המכירות והשיווק שלנו, לצד הראיה של לקוחות
בחו"ל".

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
