המערכת DroneWeaver נשענת על פלטפורמת שו"ב אווירית של החברה, ומיועדת להתמודד עם רחפני FPV, נחילים אוטונומיים וכטב"מים באמצעות שילוב בין חיישנים, בינה מלאכותית וניהול יירוט בזמן אמת
טי אס ג'י חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת מערכות הגנה ימיות גרמנית מובילה, בהיקף של 3 מיליון יורו; ההסכם נחתם לתמיכה והתאמה של מערכת תת-ימית מתקדמת לתקופה של 10 שנים
ה-EBITDA המתואם עלה ברבעון הראשון של 2025 ב-28% ל-16.4 מיליון שקל, לעומת 12.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; הרווח הנקי הסתכם ב-3.4 מיליון שקל, עלייה של 50.9% לעומת 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
ההנפקה של טיאסג'י הייתה כישלון כאשר מאז המניה במינוס 28%; המנכ"ל אריק קילמן עובד בהיקף משרה של 80% כאשר בשאר הזמן הוא בתפקיד בפורמולה החברה האם - הייתם משקיעים בחברה עם מנכ"ל שיש לו דברים אחרים על הראש?
בפחות מחודש איבדה טיאסג'י קרוב ל-30%, הדוחות אתמול היו חלשים ושוב מתברר שוורן באפט צדק - לא קונים מניות בהנפקות; טיאסג'י היא חברה טובה אבל היא לא שווה את מחיר ההנפקה - 462 מיליון שקל