הכנסות החברה הביטחונית עלו ברבעון הראשון ב-19.4% ל-120.7 מיליון שקל והרווח הנקי טיפס ל-8.8 מיליון שקל, אבל התזרים מפעילות שוטפת ירד לכ-13.4 מיליון שקל לעומת כ-18.7 מיליון שקל ברבעון המקביל
ה-EBITDA המתואם עלה ברבעון הראשון של 2025 ב-28% ל-16.4 מיליון שקל, לעומת 12.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; הרווח הנקי הסתכם ב-3.4 מיליון שקל, עלייה של 50.9% לעומת 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
ההנפקה של טיאסג'י הייתה כישלון כאשר מאז המניה במינוס 28%; המנכ"ל אריק קילמן עובד בהיקף משרה של 80% כאשר בשאר הזמן הוא בתפקיד בפורמולה החברה האם - הייתם משקיעים בחברה עם מנכ"ל שיש לו דברים אחרים על הראש?
בפחות מחודש איבדה טיאסג'י קרוב ל-30%, הדוחות אתמול היו חלשים ושוב מתברר שוורן באפט צדק - לא קונים מניות בהנפקות; טיאסג'י היא חברה טובה אבל היא לא שווה את מחיר ההנפקה - 462 מיליון שקל
החברה, שהועסקת בפיתוח מערכות תוכנה, השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור (IPO) בבורסת ת"א וגייסה 62 מיליון שקל. כזכור, לפני ההנפקה מניותיה הוחזקו בחלקים שווים על ידי התעשייה האווירית וקבוצת פורמולה מערכות