אריק קילמן טיאסגי
צילום: יחצ
דוחות

טיאסג'י: הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות הסתכם ב-9 מ' שקל

ההכנסות עלו ב-16% והסתכמו ב-84 מיליון שקל; עלות תשלום מבוסס מניות הסתכמה ב-1.9 מיליון שקל
רוי שיינמן | (1)

טיאסג'י  טיאסגי 0% דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי. ההכנסות ברבעון עלו בכ-16% לכ-84 מיליון שקל, לעומת כ-73 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי עלה בכ-10% לכ-19 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי עלה בכ-12.5% לכ-5 מיליון שקל, לעומת כ-4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בתחום הפעילות הביטחוני עלו ההכנסות בכ-19% והסתכמו בכ-62 מיליון שקל, בהשוואה לכ-52 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המגזרי עלה בכ-33% לכ-7.8 מיליון שקל, לעומת כ-5.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מערכת לחילוץ נ

מערכת לחילוץ נ"צ

בתחום הפעילות האזרחי צמחו ההכנסות בכ-7% לכ-22 מיליון שקל, לעומת כ-21 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, הרווח המגזרי עלה בכ-16% לכ-1.6 מיליון שקל, לעומת כ-1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי לפני עלות תשלום מבוסס מניות עלה בכ-20% לכ-9 מיליון שקל, לעומת כ-7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה ציינה כי עלות התשלום מבוסס מניות הסתכמה ברבעון בכ-1.9 מיליון שקל, לעומת כ-0.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA המתואם בניטרול עלות תשלום מבוסס מניות, הוצאות בגין רכישת חברות וכן הוצאות בגין הנפקה ראשונה של מניות החברה לציבור, עלה בכ-20% והסתכם בכ-14 מיליון שקל, לעומת כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

נכון לסוף הרבעון השלישי 2024, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-105.2 מיליון שקל, זאת לעומת כ-41.5 מיליון שקל נכון לסוף הרבעון המקביל אשתקד. החברה ציינה כי הגידול נובע בעיקר מהשלמת הנפקת מניות ראשונה לציבור וכן מגידול בתזרים המזומנים השוטף המיוחס לגידול בהיקפי הפעילות.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

כזכור, טיאסג'י  טיאסגי 0%  הונפקה על ידי התע"א ופורמולה מערכות לפי שווי של 462 מיליון שקל לפני מספר חודשים. המניה צנחה כמעט מדי יום והיא איבדה קרוב ל-30% מערכה לשווי של 333 מיליון שקל. התע"א ופורמולה הרוויחו בהנפקה 100 מיליון שקל, ולמרות שהירידה במניה הקטינה את הרווח התיאורטי שלהן, עדיין נותרה התחושה שהשתיים "סידרו" את הציבור.

אריק קילמן, מנכ

אריק קילמן, מנכ"ל טיאסג'י; קרדיט: החברה

בנוסף כתבנו על כך שהמנכ"ל אריק קלמן מכהן ב-80% משרה בטיאסג'י. זה אומר שהוא לא כל כולו בחברה. קלמן שהיה מנכ"ל מג'יק מבלה את שאר הזמן שלו בקבוצת פורמולה שמחזיקה בשליטה במג'יק וגם בשליטה בטי.אס.ג'י לצד התעשייה האווירית, האינטרסים שלו לא כולם בטיאסג'י.

"אנחנו מסכמים את הרבעון השלישי של 2024 עם תוצאות חזקות הכוללות צמיחה משמעותית בהכנסות וברווחים ועלייה חדה ב-EBITDA המתואם", מנכ"ל טיאסג'י, אריק קילמן אחרי הדוחות. "אנו ממשיכים לקדם הרחבה והשבחה של פעילויות החברה תוך כדי הגדלת יכולות השיווק והמכירות בארץ ובחו"ל. החברה מרחיבה את פיתוח מוצריה בשני המגזרים ואף זכתה בשישה מכרזים ברשויות מקומיות במהלך הרבעון השלישי. בהמשך להשלמת הנפקת מניות החברה בבורסה בת"א, וכפי שצוין בתשקיף, החברה מקדמת מהלכי מיזוגים ורכישות אשר יוסיפו יכולות לחברה וימנפו את הפוטנציאל העסקי שלה".

מניית טיאסג'י נסחרת לפי שווי של 355 מיליון שקל אחרי ירידה של 18% מאז ההנפקה.

מניית טיאסג'י מאז ההנפקה

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סטארטאפ 17/11/2024 22:17
    הגב לתגובה זו
    יש לכתבכם בעיה עם TSG, בטח דרכו עליו פעם? הכתיבה עוינת, כאילו כל הנפקה מזנקת . אתם פתטיים
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני

אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל

אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה מכרז אלקטרה

קבוצת אלקטרה אלקטרה 0%  , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.

לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.


220 שערים בשלוש טבעות

הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.

מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.


מה זו אגרת גודש ולמה בכלל הולכים לשם

אגרת גודש היא מס תחבורתי שנגבה מנהגים שנכנסים עם רכב פרטי לאזורים עמוסים, בדרך כלל בשעות השיא. הרעיון פשוט: מי שנכנס למרכז המטרופולין בתקופות העומס משלם יותר, ומי שנוסע בשעות אחרות או בוחר בתחבורה ציבורית משלם פחות או לא משלם כלל.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

היום בבורסה: נייס תעלה, החוזים על האפס; הסנטימנט החיובי צפוי להימשך

תזכורת: מינואר המסחר בבורסה בת"א יהיה משני עד שישי - הנה שעות המסחר, מה השינוי זה אמור לעשות ולמה הוא עלול דווקא להזיק?

מערכת ביזפורטל |

  • טרם החל המסחר הרציף
  


המניות הדואליות חוזרות עם עלייה קטנה - 0.1% אחרי שוול סטריט ננעלה אמש בירידות - נעילה שלילית בוול-סטריט; מארוול נפלה ב-7%, פרמאונט זינקה ב-9%. מניית נייס 0%  תעלה ב-1.7%, טבע 0%  ב-0.7%.. הנה הרשימה של הגדולות (הקליקו לקבל את כל הרשימה): 




החוזים על המדדים העיקריים בוול סטריט סביב האפס. אסיה בירידות בהמשך למגמה בוול סטריט. לכאורה אמורה להיות פתיחה מגומגמת בשוק המקומי, אבל הסנטימנט החיובי כאן חזק. 


עוד פחות מחודש אנחנו עוברים לימי מסחר בשישי, במקום ביום ראשון. הנהלת הבורסה רוצה להיות "ככל העמים", רק לא ברור מה ייתן לה מסחר דליל ביום שישי, ולמה היא מוותרת על היום הכי חשוב בשבוע בעיניים גלובליות - יום ראשון שבו הבורסה המקומית היא היחידה שפתוחה. במקום לנצל את היתרון האדיר הזה, הבורסה מבטלת אותו.