המשביר בהסכם עם Kenneth Cole למכירת מוצרי המותג ב-30 מדינות באירופה
החברה צופה כי מכירות המותג במדינות הזיכיון בשנים 2026-2030 יעמדו במצטבר על כ-400 מיליון דולר נטו
המשביר 365 המשביר 365 0.61% מעדכנת, בהמשך לעדכונים קודמים בנושא, כי חתמה על הסכם רישיון אסטרטגי וארוך טווח עם קנת' קול, למכירת מוצרי המותג בכל מדינות האיחוד האירופי וכן בבריטניה, בשווייץ ובמרוקו, וכל זאת במסגרת פיתוח הזרוע הבינלאומית של המשביר 365. על פי תנאי ההסכם, שנחתם לתקופה של 5 שנים עם 2 אופציות נוספות להארכה בנות 5 שנים כל אחת, למשביר יהיה זיכיון בלעדי למכירת מוצרי קנת' קול, במודלים שונים של סיטונאות, זכיינות וקמעונאות, וכן באתרי סחר מקוונים או באתרים של בתי כלבו גדולים, בכל מדינות האיחוד האירופי וכן בבריטניה, בשווייץ ובמרוקו.
פיתוח וייצור מוצרי המותג הינם בשיתוף קנת' קול וצוותי המקצוע ואישורם. בספטמבר האחרון עדכנה המשביר על הסכם עקרונות עם ענקית הסחר האלקטרוני GLOBAL-E לפיו זו תיכנס כשותפה בפעילות
המותג קנת' קול של המשביר באירופה וכן תפעיל בבלעדיות אתרי סחר מקוונים במדינות אלו לשיווק המותג. לפי ההסכם מספטמבר אשתקד, GLOBAL-E תשקיע 5 מיליון דולר, 3 מיליון דולר כנגד הקצאה של 19% מהון המניות של חברה שתקים המשביר לצורך פעילות המותג Kenneth Cole במדינות הזיכיון,
וכן 2 מיליון דולר בהעמדת קו אשראי או בטוחות לקו אשראי באותו סכום.
החברה צופה כי מכירות המותג במדינות הזיכיון בשנים 2026-2030 (במצטבר) יהיו כ- 400 מיליון דולר נטו, צפי המכירות הינו בהתבסס על הערכת החברה, כי יופעלו עד
לשנת 2028 30 חנויות המותג באמצעות זכיינים וכן על בסיס ניסיון החברה בהחדרת המותג ומכירות המותג בישראל, על ניסיונה של global-e בהפעלת אתרי סחר ומשאים ומתנים שמקיימת ההחברה עם זכיינים פוטנציאליים באירופה בעלי ניסיון מוכח בתחום הקמעונאות ו/או הסיטונאות, אשר צפויים
לקחת חלק בהפעלת המותג בהתאם לתנאי הרישיון. המשביר מפעילה בישראל, באמצעות המשביר לצרכן בתי כלבו, 37 סניפים וכן אתרי סחר מקוון לרשת המשביר ולמותג קנת' קול. כמו כן, המשביר לצרכן בתי כלבו הינה בעלת רישיון בלעדי להפצה ייצור ושיווק של המותג Kenneth Cole בישראל.
בנוסף, המשביר לצרכן בתי כלבו פתחה, בחציון הראשון של שנת 2024 חנות Stand Alone של המותג Kenneth Cole בקניון איילון, וברבעון השלישי פתחה הרשת את קניון מלכת שבא באילת הכולל בין היתר, חנות קוסמטיקה, חנויות Stand Alone של המותג Kenneth Cole ושל מותג ההלבשה התחתונה
ETAM שבו מחזיקה, כאשר יתרת השטח הושכרה לצדדים שלישיים להפעלת חנויות מותגים שונות. כמו כן, בכוונת הרשת לפתוח בישראל חנויות נוספות למותג Kenneth Cole ולמותג ההלבשה התחתונה ETAM.
רמי שביט, מנכ"ל המשביר 365: "הסכם הרישיון
ארוך הטווח עם קנת' קול מחוץ לישראל מהווה אבן דרך מהותית בהקמת זרוע הפעילות הבינלאומית של המשביר, וכן עדות לעומק הקשר שלנו עם קנת' קול ושביעות הרצון מהפעילות הנוכחית שלנו עם המותג. ההסכם עליו אנו מודיעים היום מאפשר לנו לממש את ההסכם עם ענקית הסחר GLOBAL-E,
שתיכנס כשותפה בפעילות שלנו באירופה ותפעיל את אתרי הסחר המקוונים למכירת מוצרי קנת' קול באירופה. נמשיך לפתח ולהשביח את עסקינו בישראל ובחו"ל, לתועלת בעלי המניות ובעלי העניין בחברה בכלל".
- הקיץ של הקמעונאיות - האם הכסף יישאר בארץ או ימריא לחו"ל?
- המשביר 365 ו–Global-E יכנסו בשותפות לשיווק מוצרי Kenneth Cole באירופה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קנת קול, הוא מותג ניו יורקי פורץ דרך שהוקם ב-
1982 על ידי קנת קול, בנו של יצרן נעליים. קול, אקטיביסט חברתי ידוע, משלב אופנה עם מודעות ופעילות למען מטרות חברתיות שונות. המותג החל את דרכו עם נעלי נשים מודרניות ופרץ לתודעה באמצעות תצוגה יצירתית ב"ניו יורק אקספו". מאז ולאורך 40 שנות פעילות הפך למותג מוביל
עם מגוון רחב של מוצרים ופעילות גלובלית, ב 40 שווקים בעולם
- כמה יפסידו הבנקים מהורדת הריבית?
- אימקו חותמת על שת"פ גלובלי לפיתוח מערכת חכמה לניהול מנועי רכב קרבי
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- ת"א 35 ירד 1.36%, מדד הבנייה קפץ 2.3%; חלל תקשורת זינקה 25%
בראיון שערכנו לפני מספר חודשים עם רמי שביט, המנכ"ל והבעלים של החברה, סיפר שביט כי: "קנת' קול הוא מותג טוב וחזק. הוא היה מאוד גדול בעבר, ברמה של טומי וקלווין קליין. הם התפתחו וצמחו, הוא עבר שינו במודל העסקי והפסיקו להחזיק ריטייל, צמצם פעילות וחיזק את פעילות המקוונת. אנחנו משווקים אותו בארץ כבר שנה שלישית, הוא מהווה 7% מהפעילות שלנו. התחלנו גם לפתוח סניפים של המותג, זו פעם ראשונה שאנחנו פותחים סניפים למותג עצמאי. יש לו 100 נקודות מכירה ברשת של המשביר ו-3 סניפים רק שלו. "קיבלנו את הזכיינות על הפעילות באירופה ויש 3 כיווני פעילות - אינטרנט, פעילות של הכנסת המותג לרשתות קיימות כמו שהכנסנו את זה בארץ לתוך המשביר, וחנויות דגל. זה ייקח זמן, הפעילות שתתקדם הכי מהר זה האינטרנט".
שם אתם שותפים עם גלובל אי, או בכל הפעילות?
"גלובל אי נכנסו כשותפים לכל הפעילות. הם יעשו בעצם את כל השיווק והמכירות. הם עושים את זה ל-1,400 לקוחות ול-50 חברות באופן מלא, כל מה שצריך, והם ייקחו על עצמם את האחריות על הפעילות הזו במקביל לכך שהם שותפים".
מה פוטנציאל המכירות?
"הם משקיעים מיליוני דולרים והם לא היו נכנסים לעסק אם לא היו רואים פוטנציאל, זו חברה של 6.5 מיליארד דולר. מתכוונים למכור בשנים הבאות בעשרות מיליוני דולרים ובהמשך יותר. התוכניות גדולות, אבל צריך להתקדם ולראות. אני מאוד מאמין בפעילות הזו".
מה פוטנציאל השווי של הפעילות הזו?
"להערכתי תהיה שווה כמו המשביר כולה ואפילו יותר בזכות גודל השוק והשותף - אני מאוד מאמין בהם".
שווי השוק של המשביר עומד על 223.5 מיליון שקל, כאשר ההון העצמי מסתכם ב-102.5 מיליון שקל. מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-7%, ובמהלך 12 החודשים האחרונים עלתה ב-34%.
- 2.בהצלחה רמי. (ל"ת)אנונימי 09/02/2025 15:39הגב לתגובה זו
- 1.אנונימי 09/02/2025 10:23הגב לתגובה זומותג לא משהו. קניתי כמה מוצרים שלהם במשביר. בינוני ומטה.
- אנונימי 16/02/2025 08:18הגב לתגובה זוחבל שהמחירים גבוהים כאן. בכל פעם לפני קניה אני עוצר ומחכה לקנות את המוצר בחול.

המחקרים שחושפים איך אפליקציות המסחר הורסות את תיק ההשקעות שלכם
חוקרים מהאוניברסיטאות המובילות בעולם ניתחו את התנהגותם של משקיעים וגילו: המעבר למסחר באפליקציות מוביל להפסדים; הסיבה: שילוב הרסני של טכנולוגיה, פסיכולוגיה והטיות קוגניטיביות
השנה היא 2010. משקיע ממוצע פותח את תוכנת המסחר במחשב הביתי, קורא דוחות כספיים, מנתח נתונים, בודק גרפים ורק אז מקבל החלטת השקעה. במהירות קדימה להיום - משקיע שוכב במיטה בשעה 22:17, גולל בפיד של אינסטגרם, רואה התראה שמניית אפל ירדה 2%, ותוך 10 שניות מוכר את כל האחזקות שלו. ברוכים הבאים לעידן החדש של שוק ההון, עידן שבו אפליקציות המסחר הפכו את המסחר לנגיש, מהיר, מרגש,. עידן שבו הרשתות מוצפות ב"מומחים" למניות, עידן שבו משקיעים חדשים הם לא באמת משקיעים - אלא מהמרים.
המשקיעים החדשים נולדו לאפליקציות המסחר, אבל גם משקיעים וותיקים הופכים להיות מכורים יותר לנוחות, לריגושים, "למשחק", ומקבלים החלטות מהירות שהם יותר הימורים מאשר השקעות. בורסה היא לא קזינו. נסחרות בה חברות עם ערך ומי שבודק, מנתח ומשקיע לאורך זמן, מקבל תמורה. השקעה בבורסה נשענת על הבנה, מומחיות וניתוח. הימור מנגד נשען על מזל. בהימור לרוב מפסידים. מחקרים מוכיחים שמסחר באפליקציות גורם לכם להפסיד יותר מאשר במסחר במערכות אחרות. כלומר, הנגישות, המהירות, הפיתוי הופך את ההשקעה להימור - ככה אתם מפסידים אלפי דולרים בשנה.
למעשה, העידן הדיגיטלי הבטיח ל"דמוקרטיזציה של שוק ההון". אפליקציות מסחר נוחות ונגישות אמורות היו להפוך כל אחד למשקיע חכם ומיומן. אבל סדרת מחקרים אקדמיים מהשנים האחרונות חושפת תמונה הפוכה: הטכנולוגיה שאמורה הייתה לעזור לנו דווקא פוגעת בביצועי ההשקעות שלנו באופן דרמטי.
המחקר המרכזי: השקעות חכמות?
המחקר המקיף ביותר בתחום פורסם תחת הכותרת "Smart(Phone) Investing? A within Investor-Time Analysis of New Technologies and Trading Behavior" על ידי צוות חוקרים בינלאומי: אנקיט קלדה (Assistant Professor of Finance מאוניברסיטת אינדיאנה), בנג'מין לוס (Associate Professor מאוניברסיטת הטכנולוגיה של סידני), אלסנדרו פרביטרו (Associate Professor of Finance מאוניברסיטת אינדיאנה) ופרופ' אנדראס האקת'ל (Professor of Finance מאוניברסיטת גתה בפרנקפורט).
המחקר, שניתח התנהגות של אלפי משקיעים גרמנים לאורך מספר שנים, מצא שהמעבר מפלטפורמות מסחר מסורתיות לאפליקציות סמארטפון מוביל לעלייה דרמטית בנפח המסחר ולירידה בביצועים. החוקרים תיעדו שמשקיעים שעברו לאפליקציות הגבירו את פעילות המסחר שלהם באופן משמעותי, תוך כדי נטילת סיכונים גבוהים יותר והחזקת תיקים פחות מגוונים.

כמה יפסידו הבנקים מהורדת הריבית?
אחרי הפסקת האש, עסקת החטופים ומדד המחירים המפתיע, הריבית בדרך למטה וזה רק שאלה של עד כמה עמוק היא תרד; ברקע הבנקים מאבדים גובה, ועולה השאלה: עד כמה הבנקים יושפעו מהורדת הריבית?
למרות שבבנק ישראל אמרו אתמול שלא יורידו את הריבית “לפני הזמן”, כולם מבינים שהזמן הזה מתקרב. העסקה לשחרור החטופים, הפסקת האש וההתייצבות הביטחונית, יחד עם מדד המחירים לצרכן שפורסם אתמול והפתיע כלפי מטה (מדד
המחירים בספטמבר ירד ב-0.6%; גם מחירי הדירות ירדו ב-0.6%; מה זה אומר להמשך?), מחזקים את ההערכות שהריבית תרד כבר בהחלטה הקרובה, ושתהליך ההפחתה יימשך גם אל תוך השנה הבאה. אחרי כמעט שנתיים של סביבת ריבית גבוהה, עולה השאלה איך הורדת הריבית תשפיע על הבנקים,
שנהנו עד כה מתקופה שהייתה כמעט חלומית מבחינתם עם רווחים חסרי תקדים.
בסוף היום, מודל הרווח של הבנקים מהריבית דיי פשוט: הם מרוויחים על ההפרש שבין מה שהם גובים על ההלוואות למה שהם משלמים על הפיקדונות. כשהריבית במשק גבוהה, ההכנסות על הלוואות ומשכנתאות
מזנקות, אבל כשהריבית תרד, הם ירוויחו פחות על אותן הלוואות. במקביל גם ההוצאות שלהם על פיקדונות יקטנו, כי הם ישלמו לציבור פחות ריבית על החסכונות. אלא שזה לא מתאזן אחד לאחד, ההכנסות יורדות מהר יותר והן גדולות יותר, וההוצאות יורדות לאט יותר והן קטנות יותר, כך
שבמאזן הכולל הבנקים צפויים להרוויח פחות.
צריך לזכור שהבנקים מרוויחים כסף ממספר מקורות: עמלות מניהול חשבון, פעולות בשוק ההון, המרות מט"ח, כרטיסי אשראי, וכן גם השקעות כמו גם מקורות נוספים, אבל הרווח העיקרי של הפעילות נמצא בהכנסות נטו מריבית, המרווח שבין הריבית שהם גובים על הלוואות לריבית שהם משלמים על פיקדונות שמהווה מעל 70% מהיקף ההכנסות של הבנקים.
בשנים האחרונות המרווח הזה זינק לשיאים שלא נראו כאן שנים. הריבית הגבוהה הגדילה את ההכנסות מריבית בקצב מהיר יותר מהוצאות הריבית על הפיקדונות, בעיקר משום שחלק גדול מהציבור מחזיק כספים בעו"ש והריביות על הפיקדונות לא צמחו כמו הריביות על ההלוואות. זו הייתה תקופה שבה כל העלאת ריבית ירדה לשורה התחתונה של הבנקים, והובילה לרווחים היסטוריים.
- דוחות הבנקים בארה"ב: רווחים מזנקים ותחזיות מעודדות
- בנקאים בג'ינס: על הביצועים של זרועות ההשקעה של הבנקים - מי עשתה קופה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבל גם הפרק הזה מתקרב לסיום. כשהריבית יורדת, ההכנסות מריבית, קרי
מהלוואות, משכנתאות ואשראי עסקי, מצטמצמות. במקביל, גם הוצאות הריבית של הבנקים על הפיקדונות יורדות, אבל לא באותו קצב. התוצאה היא שחיקה מסוימת במרווח הריבית, ובמילים פשוטות, ירידה ברווחיות.