קצת נחת בערוץ 1: שיא רייטינג עונתי לכדורגל - 12.6% לב"ש נגד מכבי ת"א
משחק העונה בליגת העל בכדורגל, בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב (1:1), סיפק כמה רגעי נחת לאנשי רשות השידור וערוץ 1, שנמצאים בחודשים האחרונים בהליך קשה של פירוק, ואינם יודעים מה העתיד צופן. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק רשם 12.6% ופיק צפייה של 16.4% בסיום. במשחק צפו ממוצע 391 אלף צופים. המשדר המסכם (ערוץ 1) בהנחייתה של שרון פרי קיבל 7.5%. ב-28 המשחקים ששודרו עד כה הממוצע העונתי עמד על 9%.
בראשון שעבר התמודדו ערוצים 2 ו-10 עם משחק כדורסל משמים בערוץ 1, שקיבל 2.7%. השבוע כאמור התחרות הייתה שונה לחלוטין, ומי שמשלמת את המחיר היא משחקי השף (רשת, ערוץ 2) שאיבדה 3 נקודות וקיבלה 27.3%. מאידך, עושות חשבון (ערוץ 10) לא נפגעה מהכדורגל, וקיבלה 9.7%, דומה מאד לנתון מהשבוע שעבר – 9.8%.
הסדרה בלתי הפיך (רשת, ערוץ 2) משלמת גם היא את המחיר, לאחר שנחתכה בכמעט 5 נקודות מהשבוע שעבר (22.2%) עם 17.5%. שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבל 8.4%, הצינור (ערוץ 10) רשמה 7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-5.4%, שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) קיבל 5.2% 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקה 5.3%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 1) שרשמה 2.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 9%.
- 'המרוץ למיליון' מתאוששת מהשפל, ערוץ 10 נכנס אליו; וכמה עשה הטקס המרכזי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 21.5% ומולה 'חדשות 10' עם 12%. מהדורה מוקדמת של 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 3.2%, ואחריה 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.8%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
