SQLink רוכשת את השליטה ב-PitangoUX לפי שווי של 20 מ' שקל
אחרי שרכשה את הלשיטה ב-AgileSparks לפי שווי של 10 מיליון שקל בחודש שעבר, קבוצת ה-IT ממשיכה בתנופת הרכישות
קבוצת ה-IT הישראלית SQLink רוכשת את השליטה בחברת PitangoUX לפי שווי של כ-20 מיליון שקל. החברה עוסקת בעיצוב חווית המשתמש וממשק המשתמש (UX/UI) והיא מתמחה בליווי סטארט אפים בתחילת דרכם, לאחר שלב הגיוס, לאורך כל הדרך עד לפריצה וההצלחה של המוצר שלהם. מבנוסף,
PitangoUX מסייעת לחברות יוניקורן גלובליות עם סטודיו פנימי לרענן ולאתגר את החשיבה המוצרית שלהן. את החברה ייסדו האחים יובל ואסף בר אור לפני כ-3 שנים והם יישארו בתפקידם כמנכ"ל וסמנכ"ל מוצר ומנהל הסטודיו בחברה. החברה מעסיקה כ-65 עובדים.
"רכישת חברה מובילה בתחומה, עם ניסיון והצלחות רבות ברזומה, ועוד בתחום כל כך חשוב, כזה שלפעמים קובע גורל של מוצר או של חברה, זה משהו שאנחנו תמיד שואפים אליו, ואנו מאוד שמחים וגאים ברכישה הזאת", מסר תמיר גורן, מנכ"ל קבוצת SQLink.
"המהלך
הזה מחזק את יכולותינו ומאפשר לנו לגדול בקצב מהיר יותר. השילוב בין מצוינות עיצובית ברמה בינלאומית לדומיננטיות ולנוכחות של SQLink אצל כמעט כל חברה וארגון בארץ יפתח עבורנו דלתות לפרויקטים אסטרטגיים ויאפשר לנו להביא ערך מוסף משמעותי ללקוחותינו", מסר יובל בר אור,
מייסד ומנכ"ל חברת PitangoUX.
בחודש שעבר רכשה SQLink את השליטה בחברת AgileSparks לפי שווי של כ-10 מיליון שקל. AgileSparks מספקת שירותים לחברות וארגונים במטרה לייעל תהליכי עבודה, לשפר ביצועים ולסייע בהשגת יעדים שאפתניים באמצעות מתודולוגיות אג'ייל.
- 1.חברות מפגרות גם הרוכשת וגם הנרכשות (ל"ת)CTO בתחום התוכנה 09/04/2025 23:32הגב לתגובה זו
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
