"הפקרות": הנדל רוצה דיליי בסיקור פיגועים ומאיים ברגולציה
שר התקשורת יועז הנדל (צילום מסך: כאן 11)
.
הדי הפיגוע בדיזנגוף בערב חמישי, ממשיכים להדהד בענף התקשורת. שר התקשורת יועז הנדל כינה היום את סיקור הפיגוע בו נרצחו שלושה ישראלים, כ"הפקרות", ומאיים בנקיטת אמצעי רגולציה על כלי התקשורת.
בדיון מיוחד בוועדות הכלכלה ובטחון פנים של הכנסת בעניין סיקור הפיגוע, אמר הנדל: "הפקת הלקחים מהפיגוע האחרון מחייבת שינוי רוחבי. קיימנו היום דיון מקצועי נוסף במשרד יחד עם המשטרה וארגוני העיתונאים. יש כמה מסקנות עיקריות לביצוע - המרכזיות שבהן באחריות המשטרה ומערך ההסברה הלאומי - ניהול זירת פיגוע ירי. רוב הפיגועים מסתיימים בנטרול המחבל או תפיסתו. באירועי ירי מתמשכים יש צורך לסגור שטח, רחובות בדיזנגוף כמו שסוגרים בעוטף עזה או באירוע בטחוני בירושלים. אם היו נסגרים רחובות היה יותר קל לשלוט על האירוע. נקודות ריכוז ומידע באחריות המשטרה ומערך ההסברה הלאומי".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לוחמים סורקים דירות בתל אביב, העיתונאים נושפים להם בעורף (צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים)
"ואז מגיעה אחריות כלי התקשורת", המשיך הנדל, "בחמישי התחוללה הפקרות. במציאות הנוכחית שהכל משודר בזמן אמת, קשה מאוד לצנזור או לעורך לקדם החלטות. אחת ההחלטות שעלו אצלנו בדיונים - זה שידור בדיליי, שיהוי בין זמן הצילום והשידור. מסקנה נוספת, בפיגועים בשנות ה-2,000 הערוצים עשו רגולציה עצמית. ניסוח קוד אתי משותף בסיקור אירועים כאלו יכול להיות פתרון טוב. במידה ולא יעשו, לא נהסס להפעיל רגולציה. בטחון המדינה קודם לתחרות בין הערוצים".
* הזהרנו: תנו הזדמנות לפוליטיקאים להתערב בעבודת העיתונאים - והם יקפצו על זה | טור
עוד לפני הדיון בוועדות הכנסת בנושא, נפגש הנדל עם ארגוני העיתונאים. ענת סרגוסטי, אחראית חופש העיתונות בארגון העיתונאים והעיתונאיות, אמרה בסיום הפגישה: "אנחנו מתנגדים לחקיקה שתגביל את הסיקור התקשורתי, אך תומכים ברגולציה עצמית. בימים אלה אנו פועלים לניסוח קוד אתי שייתן מענה לסיקור אירועים ביטחוניים, במסגרת מועצת העיתונות החדשה שאנחנו מקימים. בין השאר נשקלת האפשרות לבחון שידור מושהה שייאפשר לעורכים לבדוק מה משודר ומה לא".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- 4.דרור 11/04/2022 17:59הגב לתגובה זוכל עיתונאי מחפש את הסקופ בכל מחיר וכך לפרוץ קדימה. מה שקרה בת"א משקף בזיון לתקשורת על ניהול עצמי מביש ועל מערכת הביטחון שלא השכילה ליצור את ההפרדה.
- 3.התקשורת חושפת מיקומי כוחות היערכויות. חובה להטיל צנזורה (ל"ת)דודו 11/04/2022 16:53הגב לתגובה זו
- 2.הם ינסו בכל דרך להסתיר את הפיגועים שהם מביאים עלינו (ל"ת)אלי 11/04/2022 16:46הגב לתגובה זו
- 1.דןדן 11/04/2022 16:40הגב לתגובה זותגובת התקשורת היא בושה לאינטליגנציה. תפקידה לא רק "לזכות הציבור לדעת". מה שעשו זו הפקרות לשמה ואמפיליקציה של המצב. זרעו פחד ובהלה.זו לא "זכות הציבור לדעת". זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
