16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו על החוק שמקדם כחלון למיסוי דירה שלישית - "אני בניגוד עניינים"

בזמן שהחוק למיסוי דירה שלישית מתקרב להכרעה, נתניהו נתבקש להתייחס. ויחימוביץ' עקצה בתגובה. צפו בקטע
 |  122
נתבקש להתייחס
Share
החוק למיסוי דירה שלישית שמקדם שר האוצר כחלון מעורר בימים האחרונים אמוציות רבות מצד חברי כנסת. אר השבוע היו אלו יו"ר ועדת הכספים גפני, יו"ר ועדת הכנסת קיש ויו"ר הקואליציה ביתן שדיברו כנגד החוק או לפחות הבהירו כי אין בכוונתם לקדמו במתכונתו הנוכחית. ראש הממשלה נתניהו שכמו במקרים רבים אחרים שומר על שתיקה, נתבקש להגיב לחוק בראיון לערוץ 2 ששודר הערב. לדבריו, הוא מנוע מלהתייחס שכן בבעלותו 3 דירות ולכן הוא בניגוד עניינים. כאשר נשאל נתניהו האם זה אומר שהוא לא יוכל להצביע בעניין, השיב נתניהו כי הוא צריך לבדוק את זה. ואז נשאל נתניהו האם כל ח"כ שבבעלותו 3 דירות לא יוכל להצביע, משאלה זו נתניהו התחמק באלגנטיות. הנה ההתייחסות שלו:



התגובות מהאופוזיציה לדברי נתניהו לא איחרו לבוא. חברת הכנסת מהעבודה שלי יחימוביץ' קראה לנתניהו להתפטר שכן בהתאם לעניין המיסוי דירה שלישית, נתניהו לא יוכל להצביע ביתר הנושאים בהקשר של החברה והכלכלה בישראל.

וכך כתבה יחימוביץ': "הי זאת שלי, אתה לא באמת אמרת את זה, אדוני ראש הממשלה, נכון? כי אם זה כך, אתה לא יכול להצביע על ענייני תחבורה כי אתה נוסע בכבישים. ניגוד עניינים. ובניגוד עניינים מלהצביע על מיסים כי אתה משלם מס. ובניגוד עניינים להצביע על ענייני תקשורת – טוב, שם אתה באמת בניגוד עניינים. בניגוד עניינים להצביע על משטרה, בתי משפט, פרקליטות (גם כאן יש הגיון מסוים). בניגוד עניינים מלהתייחס לירושלים בירתנו (ולקיסריה גם) כי אתה גר בה. בענייני בריאות כי יש לך ביטוח בריאות. בענייני איכות סביבה כי אתה נושם אוויר. את הרשימה הזאת אפשר להפוך למשחק חסר שחר (כמו האמירה שלך) שנשחק לנצח, אבל אתה יודע מה, על פי ההגיון שלך, אתה בניגוד עניינים מלהנהיג את המדינה, הרי אתה חי בה. אז נוכח ניגוד העניינים העמוק והמתמשך הזה, אולי מתבקשת פרישה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

122 תגובות ב-86 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
86 מנשה 25/09/2016 16:41 לא משנה מה אומר נתניהו ...אמינות זה לא הצד החזק
למודי מר נתניהו אנחנו .. גם שבענו וגם נמאסנו מחכים לבחירות הקרובות כדי להכין ברכה גדולה עם פרח ומונית שתיקח את המשפחה לקיסריה אחר כבוד אה.. שכחתי שנכין לו גם גביע עם הקדשה
85 יצחק 25/09/2016 12:31 גימלאים ו 3 דירות
מר נתניהן לידיעתך יש הרבה גימלאים שהיו עצמאים ואין להם שום פנסיה ממקום עבודה והשכרת הדירות זאת הפנסיה. במידה ויטילו מס על הדירה השלישית זה יפגע בהם קשות . וסכום זה אלה התרופות שאנו צורכים במשפחה כל חודש.למה שלא יקצצו מבעלי הפנסיות הגבוהות שחלק גדול של האוכלוסיה שמקבלים פנסיות ענקיות ממקומות עבודה ממשלתיים. אל תפגע בנו הגמלאים העצמאים שאין לנו פנסיה פרט לביטוח לאומי.
84 אלפא99 25/09/2016 11:54 הוא מתכוון לומר, אני לא רוצה לשלם מס. (ל"ת)
83 מוטי 25/09/2016 10:57 מנוע
יש שניי דברים שנכון לרגע זה אין לך תחליף מציג את עמדתנו בצורה בהירה ונחרצת בעולם והשני כלכלה אתה היית שר אוצר וביצעת מהלכים ליצוב הכלכלה באומץ ואתה יודע בדיוק במה מדובר אז איך לפתע אתה מנוע מלקבל החלטה כראש ממשלה גם שר אוצר יוכל לטעות ולהפך עמדתך חייבת להשמע שנה טובה
82 צור 25/09/2016 10:07 ביבי לא תומך ולא יכול לומר את זה.
אם הוא יגיד שהוא לא תומך במס הקומוניסטי הזה כי הוא חושב שזה יעשה נזק (למשל זה יגרום לדמי השכירות לעלות) יאשימו אותו שהוא אומר את זה מתוך אינטרס אישי אז הוא מוציא את עצמו מהסיטואציה. אפילו אם הוא רק יגיד שבעיניו זה לא לגיטימי שהמדינה תנסה להכריח אזרחים למכור את רכושם בניגוד לרצונם באמצעות מיסוי - יגידו עליו שהוא בא מפוזיציה. הוא לא יכול לצאת טוב.
שבדי 25/09/2016 10:20 \ה לא מס קומניסטי אלא שהחשיבה ה אמריקאית (ל"ת)
81 רגילים לחזירות 25/09/2016 09:37 זה חוק כמו גרמניה כלכלה חכמה פה רגילים אמריקה (ל"ת)
80 יחיאל 25/09/2016 09:00 אתה צריך לעשות מה שנכון לעשות
בלי קשר לניגוד עניינים. ברור לי שהחוק לא יעבור כי כל חבר כנסת מחזיק לפחות בשלוש דירות. כולם מושחתים.
79 אשר 25/09/2016 08:59 דיקטטור
שלי יחימוביץ את לא מתאימה להנהיג את המדינה נקודה ראש הממשלה אני חבר ליכוד יש לי דירות שקניתי במהלך השנים בהדר בחיפה דירות שאף אדם לא רצה לקנות אני משכיר אותם לאנשים חלשים בשכירות של 2000 שקלים זאת הפנסיה שלי יש עוד אלפי דירות למכירה החל מ 450000 שקל מדוע אדון כחלון הדיקטטור רוצה להרוס לנו את החיים שילמתי מס רכישה אני משלם עשרה אחוז נטו מס הכנסה למה לגנוב ממני את מה שבניתי ביושר אני מתפלל כל יום שהגזרה הזאת לא תתקבל הפקדתי בקרן השתלמות לאחר שש שנים הפסדתי אני עצמאי אין לי שום זכויות לפנסיה בבקשה ראש הממשלה אל תתן לאדון דיקטטור את האפשרות להרוס לנו את הפנסיה
מגעיל פשוט 25/09/2016 09:51 מה הבעיה שלך להחזיר קצת למדינה? כולה 1% (ל"ת)
גועל נפש 25/09/2016 09:49 לא פלא שאתה חבר ליכוד שמרן בעל הון ללא רגישות חברתית (ל"ת)
מונופול אמריקאי 25/09/2016 09:48 בנית בחזירות ניצלת את הזנחת החלש (ל"ת)
לשים לו מס גבוהה 25/09/2016 09:48 לנ אתה משלם רק 10% זה כלום אתה פשוט חזיר (ל"ת)
מה זה זה 25/09/2016 09:47 וואי איזה חזיר אתה נהיית אמיד שלם מס לפחות מההכנסה (ל"ת)
הישראלי המכוער 25/09/2016 09:47 אתה כל כך אגואיסט שלא אכפת לך מחסרי דירות שלם מס (ל"ת)
78 חוסר אחריות ! 25/09/2016 08:48 התשובה של ביבי היתה צריכה להיות"אני אצביע בעד
כל החלטה שתגרום למחירי הנדל"ן לרדת" , אבל ביבי בתפיסת עולמו בניגוד עניינים אישי מלהוריד את מחירי הנדל"ן הרי מה טוב יצא לו מזה ? זה להסתכסך עם מרכז הליכוד שלא מעט מהם קבלנים זה לקחת סיכון שהכלכלה תיכנס למיתון הוא יודע שאנשים ללא עבודה אלו אנשים שמצביעים נגדך . מבחינתו שהמחירים יגיעו לרקיע השביעי כל עוד זה מאפשר לו למשוך עוד קדנציה ! ביבי לא נוגע בנדל"ן מסיבות פרסונליות אגואיסטיות נטו ! זה לא מעניין אותו שבטווח הארוך הוא מסכן עשרות אלפי משפחות זה לא מעניין אותו שביום שאחריו כלכלת ישראל תכנס למשבר סאב פריים , זה לא מעניין אותו שבטחון המדינה יהיה בסיכון זה לא מעניין אותו שמשפחות מתפרקות תחת העול הכלכלי של ארבע קירות כל מה שמעניין אותו זה להיות ראש ממשלה ובשביל זה הוא צריך עם עסוק בעבודתו" .
77 להחזיר לחברה על הצלח 25/09/2016 08:35 אחלה חוק כמו בנורווגיה העשירים מעונינים לשלם (ל"ת)
76 rui 25/09/2016 08:28 שלי
צבועה מתחסדת ,אכלת שנאה מה יהיה היא אולי רוצה להחליף את ראש הממשלה
75 כמו באירופה 25/09/2016 08:20 אחלה חוק לאנשים שרוצים שיהיה פה טוב ולא ג'ונגל (ל"ת)
74 ברלין בישראל 25/09/2016 08:20 חוק נהדר אלא עם אתה שמרן בעל הון שמחפש לרמוס חלשים (ל"ת)
73 דני 25/09/2016 07:58 בקרוב כולנו לא עוברת את אחוז החסימה וכחלון יחזור לליכוד
עם הזנב בין הרגלים
72 אבי 25/09/2016 07:57 כל הכבוד לביבי מפיל את התיק על כחלון ולא מעורב
לחוקים הזויים כדאי להיות בחוץ מבחינה פוליטית בעיקר שאתה נגד.
71 איתן 25/09/2016 06:33 שלי? נמאסת
כדאי לך לשנות דיסקט! את בהתנהגותך האנטי ממסדית מרחיקה את עצמך ויותר מכך את מפלגתך מהסיכוי שיום אחד משהו יבחר בכם להנהגת המדינה.
70 כל הכבוד לכחלון 25/09/2016 02:11 אל תרפה מהחוק למרות ביבי
ביבי דואג להעלות את מחירי הנדלן
69 ניגוד ענינים 25/09/2016 02:06 הכנסת משותקת (ל"ת)
68 ביבי הביתה 25/09/2016 02:05 לא יכל להצביע בעד התקציב (ל"ת)
67 ביבי נגד מחוסרי דיור 25/09/2016 02:03 כחלון תיפרש מהממשלה (ל"ת)
66 חבר ליכוד 25/09/2016 02:01 ביבי הביתה
ביבי נגד הורדת מחירי הדיור
65 שלי בעד מחוסרי הדיור 25/09/2016 01:58 שלי חברתית, בעד החוק
נבוא חשבון עם חברי כנסת שהם נגד החוק.
64 מס מדירה שלישית 25/09/2016 01:54 הבורסה מתיבשת
הורדת מס משוק ההון.משקיעי נדלן יחזרו לשוק ההון וכל ההון שמושקע בשווקי העולם יחזרו.
63 ביבי הביתה 25/09/2016 01:48 כל הכבוד שלי (ל"ת)
62 שלי צודקת 25/09/2016 01:47 צריך לדאוג למחוסרי הדיור (ל"ת)
61 פנסיונר 25/09/2016 01:45 משלם 25% מס בשוק ההון
רק על נדלן לא משלמים מס.
60 תפסיקו לאגור דירות 25/09/2016 01:42 לא להקשיב למתפנסים מנדלן (ל"ת)
59 שלי צודקת 25/09/2016 01:40 אסור לביבי להצביע לתקציב
ביבי נגד מחוסרי הדיור.אם החוק לא עובר גם הילדים שלנו לא יצליחו לרכוש דירה.
58 נסגור חשבון עם חברי 25/09/2016 01:32 כנסת שמתנגדים לחוק
רוב העם בעד החוק.רק קומץ קטן שמתפרנסים מנדלן נגד.ורק אותם מרעינים ושומעים.
57 ליכודנק 25/09/2016 01:28 אם החוק לא עובר
חלק משמעותי ממצביעי ביבי לא יצביע עבורו.
56 אם ביבי לא יביע דעה 25/09/2016 01:26 כחלון צריך לפרוש מהקואלציה
קומץ של בעלי הון נגד החוק ורק אותם שומעים.נסגור חשבון מכל אלה שמונעים מאיתנו לרכוש דירה.
55 אנונימי 25/09/2016 01:13 ניגוד עניינים
היות ואתה בניגוד עיניינים עם החוק הנל , אז כמו כל אחד שנמצא בניגוד פועל מאחורי הקלעים וע:י זה כל זה היא פרסה לשמה
54 מס מדירה שלישית 25/09/2016 01:05 הורדת מס ממשוק ההון
עד שהשוק יתיצב.
53 ישראל 25/09/2016 00:51 אוי שלי שלי, את פתטית. (ל"ת)
52 אין על ביבי 25/09/2016 00:37 שלי מהכל דיבורים - תניחי לנו ממך... (ל"ת)
51 יואל המגלגל 25/09/2016 00:17 כחלון - פס מהעולם, פועל על אדי דלק אחרונים (ל"ת)
זוג צעיר 25/09/2016 05:39 ממש לא! יש לו תמיכה עצומה בציבור.
אתה פשוט חושש לשחיטה של הפרה שחלבת בשנים האחרונות.
50 ביביאהו 25/09/2016 00:01 מדינת ממשלה - אלפי חוקים מיותרים שרק מקשים על הקיום במת
מדינה קשה ומקשה על אזרחיה
49 ערוץ 10 המרעינים נגד 24/09/2016 23:53 שפע נכסים מופיע כל שבוע
מתפרנס מנדלן כל שבוע מציע אותו דבר אין צורך שיגיע הוא לא מחדש כלום.הגיע הזמן לשמוע גם דעות אחרות.(להחליך גם את המנחים)
48 בושה וחרפה 24/09/2016 23:50 שלי יחימוביץ. ומה לגבי המסתננים?? לך אין ניגוד עניינים? (ל"ת)
47 בתקשורת מרעינים רק 24/09/2016 23:40 אנשים שמתפרנסים מנדלן.
במיוחד בתוכנית נדלן בערוץ 10 שגם המרעינם נגד החוק.צריך איזון בין מתנגדים לתומכים בחוק.
46 רוצה לגור בדירה אחת 24/09/2016 23:36 אספני הדירות מקדימים אותנו
ורכשים בכל מחיר.גם קבלנים שבונים עבורנו מוכרים רק כמות דירות כדי לחסות את ההוצאות ואת שאר הדירות משאירים עבורם.גם אם יורידו את מחיר הקרקע ישארו להם יותר דירות.לכן חיבים מס גבוה שכל האספנים ישחררו את הדירות.ביבי מקסימום תשלם מס רק על דירה אחת תעזור לכל מחוסרי הדירות ותצא גדול.מחוסרי הדירות רבים יותר והם לא מופיעם בתקשורת.בכל תוכנית שמדברים על נדלן מרעינים רק אנשים שמתפרנסים מנדלן.
משה 25/09/2016 07:26 לך תקנה דירה
אף אחד לא מקדים אותך. אתה חלש אופי ומוסת על ידי כחלון. יש היום עשרות אלפי דירות למכירה. לך תקנה אחת. צריך להבין לפני שמגיבים.
45 כלכלן 24/09/2016 23:31 חוק טיפשי שעושק את הציבור וייקר את המחירים (ל"ת)
44 אור לגויים 24/09/2016 23:25 חתיכת צבוע הביבי הזה
אם יש לך שלוש דירות ומעלה ואתה מצביע בעד החוק, נגד האינטרס האישי שלך אך בעד אינטרס לאומי אין כל בעייה בזה, ההיפך זה ישכנע אותנו אלה שבזים לך שאולי באמת האינטרס הלאומי גובר אצלך, בעוד שעד היום עשית הכל להוכיח לנו שהאינטרס האישי של משפחת נתניהו הוא מעל כל שיקול כולל השיקול הלאומי. אז חלאס עם הצביעות הצדקנית הזאת !!
43 עירית 24/09/2016 23:25 מתי כבר יצא ראש הממשלה מהתחת שלו ויתחיל לחשוב על המדינה (ל"ת)
42 עם אספני הדירות 24/09/2016 23:21 יפסיקו לרכוש דירות
כל מחוסרי הדירות הדירות סוף סוף יצליחו לרכוש דירה אחת למגורים.
שינשין 25/09/2016 19:53 איזה בליל של שטויות.מ1996 ביבי חיסל פנסיות-חסכונות-חיסל
סתם קשישים וניצולי השואהבארץ עם "פתרון סופי-טבעי" שלו,עם הפלוריזציה של מי שתיה,שמטרתה חיסול טוטל:זהירות ! פלואוריד במי השתיה כתוסף למי השתיה נתגלה דווקא במחנות ההשמדה של הנאצים. ובקיצור מה שהם גילו: שהוספת פלואוריד למי השתיה גורמת לאסירים להיות נטולי רצונות, נטולי יצר הישרדות ובקיצור זומבים מהלכים חסרי יכולת להתנגד (מי לא ראה את התמונות של אנשים עומדים בתור לתאי הגזים? עכשיו אתם יודעים למה
41 עם ביבי בעד החוק 24/09/2016 23:17 החוק יעבור.
עם החוק לא יעבור אין סיכוי שהמחירים ירדו.
40 ביבי צא גדול ותודיע 24/09/2016 23:14 למרות 3 הדירות אני בעד החוק (ל"ת)
שינשין 25/09/2016 19:49 ביבי -ככה דוגרי תגיד.כמו שדוגרי אמרתה שלא זיינתה את רות
בר ואת איילת שק(ר)ד.אתה אדם של כבוד? מי אמר זאת? אה ערפאת,כש מסרתה לו חצי חברון בפרשת דרעי-בר-און -חברון?אין כמוך -איש ישר לגהנום...
39 כל המתפרנסים (או המ) 24/09/2016 23:11 נגד החוק.
לא להתיחס לכתבות או אימרות של אנשים שמתפרנסים מנדלן.
38 מוקי 24/09/2016 22:58 לביבי יש 3דירות אז דור שלם יכול למות אצל ההורים.
מושחתיהו נמאסת!!!
37 שאמר שהוא בניגוד בגז 24/09/2016 22:40 ברור שכראש ממשלה הוא לא בניגוד.. זאת עקיצה לפחלון (ל"ת)
שינשין 25/09/2016 19:46 קמצניהו סופר-בלוף מקסח כל אחד מלהקת פודלים שלו...
מה עשה לישרא-בלוף כ"ץ עם שבת,למרות שעשה עברה בחוק.המטרה מקדשת את האמצעים אצלו.אבל מ-1996 כשהוצנח ע"י CFR להרוס את המדינה-משהו לא הולך.גם לגדפי -לא הלך.גם למובארק-אפאס נישט גאגאנגן,ואסד בלי פוטמה מה יה קורא לו?ביבי קיבלתה מנדט מ-CFR להרוס-תהרוס לפני ש....
36 היה צריך להגיד למרות 24/09/2016 22:32 שיש שיש לי 3 דירות אני בעד
המס ומחוסרי הדיור.עדיין לא מאוחר.
שינשין 25/09/2016 19:43 יש לו ויש לו ויש לו-גם בארץ גם בחו"ל אומר אדלסון ממכאו
כחלון הגן על קובי מימונה?זובור לביבי? קונטרא-ביבי ישים רגל לכחלון כנקמה המתוקה על גז שנבזז עבור אדלסון ממקאו.
35 יוסף 24/09/2016 22:24 דברי יחימוביץ הם הבל ורעות רוח.
כך אנחנו מאבדים גם את האופוזיציה.
34 בר 24/09/2016 22:14 חוק מבורך, כל הכבוד לכחלון (ל"ת)
רון 25/09/2016 19:39 אהובתו מן העבר של ביבי-איילת שק(ר)ד כבר הגיבה למען BB
בנט הביא את ה///// איילת שקד- :לרומן משולש איתו ועם ביבי, שלושה במיטה אחת – שרה נתניהו ידעה זאת... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... ת שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו.//////////////////////////////////////////////////////////"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
33 Heshin 24/09/2016 22:06 מהרגעה שהצעת החוק הזו עלתה לא ניתן למוסס אותה
שטייניץ ניסה ללכת מסביב, לפיד ניסה להתחמק, כחלון תפס את השור בקרניו ולא ניתן לו לשחרר.
32 שימי 24/09/2016 21:46 שלי יה חווה הזו.. של בית היוצר של השמאל
שלי יה מכוערת איך בעלך בכללמסתכל עליך
31 יוסי 24/09/2016 21:45 במקומך הייתי מפטר את היועץ שיעץ לך את השטות הזאת (ל"ת)
רון 25/09/2016 19:35 ומה עם מרוקאי אל הררי הבזוי
מרוקאי נשאר מרוקאי, איך שתהפוך אותו. בודאי שנתניהו מרוצה. תמיד הוא היה מרוצה כאשר אוכלוסיה מסתכסכת באוכלוסיה אחרת. עקרון ההפרד ומשול אצלו, זה ערך עליון. הרי רוב העם שונא אותו שנאה עזה. אין ולא היה ראש ממשלה שנוא כמו נתניהו, והוא נהנה להיות שנוא. אפילו שמיר, בימים הקשים ביותר שלו, לא היה דחוי יותר מנתניהו
30 דוד 24/09/2016 21:43 כחלון איש אמת, מציל המדינה. (ל"ת)
רון 25/09/2016 19:34 כיצד אחד מלהקת פודלים של ביבי יכול להיות "איש אמת"?
כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת..................... נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם ...
29 יוסי 24/09/2016 21:38 ביבי הנבל
במקום לדאוג לעם דואג לעצמו
28 אלי 24/09/2016 21:25 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
רון 25/09/2016 19:33 גם דיפלומה מאסטוניה-מזוייפת כמו של ד"ר יוסי כהן של שרה (ל"ת)
27 HAKY1 24/09/2016 21:06 השאיר אבק לתגובות (ל"ת)
26 HAKY1 24/09/2016 20:49 ראיון שלם הצלחה כבירה והשאיר אבק לדבר עליו (ל"ת)
25 רפאל 24/09/2016 20:41 אני יודע דבר אחד אם מחירי הדיור לא ירדו כחלון יעוף ...
כחלון קיבל 10 מנדטים ..אם לא יביא "קבלות" יעוף הביתה אין ספק....
רון 25/09/2016 19:32 כל עוד כחלון פודל מסור לביבי-ביבי יטיל עליו כל הליכלוך
כך עשה לפודל שלו ממזכירות,שעכשיו מהלך עם רצועה של קאיה וביבי העמיק עליו עם שבת האומללה.כל להקת פודלים של ביבי(לפרסקי היה רק אחד)זה פרגוד לליכלוך של ביבי משנת 1996.---------נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס
24 אני 24/09/2016 20:30 דווקא הייתי בטוח שיש לו 2 דירות של 80 מיליון שקל. חח (ל"ת)
רון 25/09/2016 19:28 יש לו את פנמה,יש את איי בתולה,ויש את איי ג'רבי...ועוד ו (ל"ת)
23 זה לא נחשב ניגוד 24/09/2016 19:46 כל תחום שח"כ או ראש ממשלה נוגעים בו הוא בניגוד עניינים (ל"ת)
רון 25/09/2016 19:27 חבורת הזבל מנהלת את המדינת ישראל...עד הרס מוחלט. (ל"ת)
22 קולנוען 24/09/2016 19:43 ביבי כהיצ'קוק
הבמאי והיוצר האמתי של התכנית המעוותת עד היסוד של כחלון והאוצר למיסוי דירה שלישית ומעלה , הוא ביבי נתניהו , סטודנט לכלכלה לשעבר של אסכולת הקפיטליזם החזירי מבית היוצר של מילטון פרידמן הידוע לשימצה , שמתחבא מאחורי הגב של כחלון חדל האישים בשביל לא לחטוף את הריקושטים מהציבור . אם הציבור הרחב יצביע בבחירות הבאות שוב בעד השניים הללו סימן שמגיע לציבור שיענו אותו בשוטים ועקרבים !
21 אריאל שרון 24/09/2016 19:38 כחלון היה עוד פיקציה נבובה שחשבנו שיביא את השינוי
כחלון הוא עוד ראש של תנועה נבובה חסרת מעוף שהרגולציה שלו והחוקים הדרקוניים שהוא מנסה להוביל רק ימיתו שואה על הכלכלה הישראלית.
20 נעמי 24/09/2016 18:51 ברור
דרכו של נתניהו להגיד אני נגד, אפשר להרגע. לא יהיה מס,,,,,,,
19 אדי 24/09/2016 18:47 מנוע כי ברור שהוא מתנגד
מנוגד לתפיסת עולמו מנוגד לכלכלה חופשיתמנוגד לאינטרס האישי מנוגד לשרהלהשלח את קיש ביטן וברקומכין את השטח לטגן את כחלון אצל גפני
18 צור 24/09/2016 18:44 הוא נגד המס ההזוי הזה ו...
...הוא פשוט מעדיף שחברי הכנסת של הליכוד יפילו את זה במקומו כדי שלא יאשימו אותו אישית שהוא מנע את המהלך הזה שמוצג להמונים ע"י כחלון בתור תרופת הפלא לכל המחלות שלהם כשבפועל המס הזה יגולגל בחלקו לשוכרי הדירות ובחלקו ייספג ע"י בעלי הדירות, אם בכלל. זה לא יוריד את מחירי הדיור, זה יעלה אותם ואחרי זה שוב יאשימו את בעלי הדירות.
17 ארז 24/09/2016 17:54 נתניהו יודע שכחלון מטומטם
סוציאליסט שמקומו במדינה נכשלת כמו קובה
דודידו או 55 25/09/2016 19:21 כל הפודלים-כל הלהקת פודלים של ביבי
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
גלאי חזרזירים 25/09/2016 05:47 אני הבנתי מדבריו שהוא בעד
כמו שתגובות 17,18,19 זה אותו חזרזיר שחושש משחיטתו. אוינק אוינק, פתחת עסק שלם מס!
שח 25/09/2016 05:31 אתה גדול
אתה מטומטם גדול מאוד וגם טמבל .כחלון גאון וגדול
16 שישו 24/09/2016 17:35 גם אני בניגוד עניינים, כשאני הולך למילואים אז אני מפכסף (ל"ת)
15 שישלם מס 24/09/2016 17:33 דואג רק לבעלי הון
אם לחבר כנסת יש כסף בבנק אסור לא להצביע בעד או נגד כל חק שקשור לכסף.לביבי אסור להצביע על תקציב המדינה.בועדת הכספים אסור לכל חברי הכנסת שיש בירשותם או לכרוביהם 3 דירות ומעלה להשתתף או להביע דעתם בנישא.
14 שישלם מס 24/09/2016 17:33 דואג רק לבעלי הון
אם לחבר כנסת יש כסף בבנק אסור לא להצביע בעד או נגד כל חק שקשור לכסף.לביבי אסור להצביע על תקציב המדינה.בועדת הכספים אסור לכל חברי הכנסת שיש בירשותם או לכרוביהם 3 דירות ומעלה להשתתף או להביע דעתם בנישא.
דודידו או 55 25/09/2016 19:20 ניגוד אינטרסים?גוד לשודדים בממשלה ובכנסת.
הג'וב החדש של סיידוף: יועץ בינוי במד"א סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, שהמשטרה מייחסת לו חשדות לעבירות מרמה והפרת אמונים בפרשת מעונות רה"מ, העד הראשי הוסתר.....בעזרת מנדלבליט כמובן...
13 חסר דירה 24/09/2016 17:30 רגע ואם היה חסר דירה (ללא נכסים)
האם גם אז היה טוען שהוא בניגוד עיניינים ולא מצביע? אני מצפה ממנהיג אמיתי לקחת אחריות והחלטות, אם הוא לא כזה את הקול שלי לעולם לא יקבל.
דודידו או 55 25/09/2016 19:18 ביבי טוב לביבי.ביבי רע לעם בישראל.ביבי רע לשרה.
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס
12 היתושה 24/09/2016 17:20 נתניה מכין את העקיצה הבאה לכחלון
מסכן כחלון. שוה הולך להעקץ ע'י ביבי. בדיוק בזמן שהוא צריך אותו. כמה חבל ובזיוני.....היכן הסולידריות שדברו עליה לפני הרכבת הממשלה.
דודידו או 55 25/09/2016 19:16 כחלון לא תמך בביבי עם שוד הגז עבור אדלסון-VENDETA
BIBI VENDETA-BABA-BUBA VENDETA.
11 נתניהו 24/09/2016 17:09 אני מנוע מלהגיב אך אל תדאגו....
מה אני פרייר. לשלם כל חודש 1500 שח ....תמתינו בסבלנות...ותראו מה יקרה....נשאיר אותכם במתח.
דודידו או 55 25/09/2016 19:14 מניפולטור תמידי-בוגד בכל 3 נשותיו-גם מזה יצא בשלום וךא
להתראות.סוכן מס' 2804 של ארגון רצח בינלאומי CFR הוצנח להרוס את מדינת ישראל.הוא מתקשה.למה? רק 30% נגועי "זיקה" לא מספיק למסימת הרס.ביבי-6-6-6
10 אמיר 24/09/2016 16:56 נתניהו מבין שזה חוק מטומטם
הוא פשוט נותן לכחלון לחפור לעצמו את הבור שהוא לא יוכל לצאת ממנו, בעד שנה שנתיים ביבי יגיד שכחלון אשם בבועת הדיור והשכירות.
9 ביבי 24/09/2016 16:47 כל הכבוד מיסטר ביבי יש לך 10 דירות .
10 דירות
שינשין 25/09/2016 19:09 לא כולל פנמה-איי בתולה ואיי ג'רבי? (ל"ת)
8 ביבי 24/09/2016 16:41 אם יהיה בעד יפסיד ואם נגד יפסיד. מתאים לו ולממשלת
הלוזרים הלאומית רק לגרום לצבור נזקים. בשביל לא להחליט בגז ולא להחליט בעניין הדירות לא צריך את ביבי ואת קחלון גם הכלב שלי יכול לא להחליט במקומם
שינשין 25/09/2016 19:08 ביבי-שרה אלופי הקמצנים.יתנו לחתוח יד ולא לשלם מס-חרא. (ל"ת)
7 ביבי 24/09/2016 16:39 יעביר דירה אחת על שם בניו במקרה הגרוע
רק בכיל הוא לא נמנע? כנראה תמך בתמלוגים הוא והמקורבת לו החשבת הכללית טירפדו את המכירה ולא אכפת להם שהעם הפסיד העיקר תמלוגים. אל תבחרו ביבי בבחירות הבאות. הוא שקרן
שינשין 25/09/2016 19:07 אי אפשר-כל הדירות מלאות במתנות אותם שרה גנבה בחשאי
דירות מפוצצות במתנות.גם זו בקייסריה(רהיטים של גן זוכרים?)
6 ביביהו 24/09/2016 16:37 זו הסיבה שאין עד היום מס על דירות להשקעה
לא כדאי לביבילדפוק את עצמו
שינשין 25/09/2016 19:05 ביבי אוהב את עצמו יותר מאשר קאיה אוהבת את שרה.
ביבי ושרה קמצנים חולניים-לכן אין סיכוי לחוק.אולי חוק "מוחלש" נוסח ביבי,כבעבר.חתרן בלתי נדלא-אמרנו?
5 הוא נמנע? 24/09/2016 16:36 ממש כמו כחלון שנמנע בגז. עכשיו הם תיקו (ל"ת)
שינשין 25/09/2016 19:00 משחק של כסאות מוסיקליים:כחלון בגלל קובי מימונה
ביבי בגלל מלונה של קאיה בקייסריה....מדינה של פארטצ'ים ושל להקת פודלים על רצועה...
4 אזרח 24/09/2016 16:32 ראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו
למבחנים בשפת גוף נתניהו מתכוון עד ההצבעה כחלון יחזור מירושליים ישר לאולגה דרך חיפה חחחחחחחחחח????????????????????
שינשין 25/09/2016 18:58 כזה לייצן עוד לא היה .אפילו לייצ(מ)ן אינו מגיע לדרגתו ב
UN.....יו"ר תורן של UN עשה לו שיימינג: לכולם אמר נא לשבת עד שהמופע מסתיים.לביבי לא אמר וכולם(15) יצאו מן העולם וגם לא לחץ לביבי-זיקה את היד.
3 ביבי כשלון 24/09/2016 16:30 המזל של ביבי שכחלון טיפש והחוק גרוע (ל"ת)
ריטה 25/09/2016 18:54 מזל של ביבי-אסון של מדינה ציונית בלי חצי חברון והפסקת
בניה בירושלים. ביבי פיזר את להקת הפודלים שלו: אחד ב-UN,אחד כשר האוצר,אחד כשר המדע בידיוני ליום אחד,ואחד כשר דמא של תשקורת-צחי כשלג עם קלון על החלון.יש עוד:שרת התרבות-בדיחה יותר מצחיקה מפרץ משקפת.כל הפודלים של ביבי מול פודל אחד של פרסקי?
2 שמעון 24/09/2016 16:27 לוק מס על הדירות
חוק הזוי של שר הזוי ונערי האוצר זה החוק הכי לא צודק שאני מקווה שלא יעבור כי הוא חוק שלא על הכנסה או מעבודה אלא על רכוש שנצבר במשך השנים מתאים למדינות חשוכות כמו צפון קוריאה או בימי סטאלין החוק יעלה את שכר הדירה לשוכרים כחלום לא חשבתי שאתה כזה רשע שרוצה לגזול מאדם בן 70 שאין לו פנסיה מס כזה גבוה תתבייש אתה וסיעתך נבלות
ריטה 25/09/2016 18:43 ביבי הוא גם נקמן(ערוץ 10,ערוץ 2,ערוץ 1) ווומפיר נהנתן. (ל"ת)
1 בקיצור 24/09/2016 16:15 נמנע כדי לא לצאת טמבל ולהצביע בעד (ל"ת)
טמבל תקרא ל... 24/09/2016 19:25 אחרי שחבר שלך כחלון הזחיל אותו בגז שממש לא יתלונן....
כללי המשחק ידועים וברורים. לכחלון יש חבר טייקון בגז. לביבי יש דירה שלישית - מה לעשות... אני מאמין שביבי ישר כמו פלס - כי אם לא החברים בצד ה"נכון" היו מוצאים הכל ! אבל הכלללל! כדי להעיף אותו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש