21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תועדו םיחותינ רודמ

מדור ניתוחים ודעות

מדור ניתוחים ודעות

תויגתב יכה
הכי בתגיות

תגובת נתניהו אמש מפיה של אילנה דיין - הטקטיקה ברורה

 |  83
מאחורי הקלעים
Share
תכנית פתיחת העונה של 'עובדה' על לשכת ראש הממשלה ייצרה דרמה עצומה, ולא בגלל התכנית עצמה - אלא בגלל תגובת נתניהו שהוצגה בסיומה בהתאם לדרישתו. במשך 6 דקות תמימות הקריאה אילנה דיין שורה של הכפשות שמטרתן אחת - הטלת דופי ביושרה של דיין והצגתה כאשת שמאל קיצוני שמנותקת מהעם ושונאת את חיילי צה"ל.


זה היה רגע כמעט קשה לצפייה. תחקיר על לשכת ראש ממשלה זה עניין לגיטימי ואף תכליתה של התקשורת להביא לידיעת הציבור את מאחורי הקלעים של קבלת ההחלטות בצמרת מדינת ישראל. רבים שראו את תגובתו הקשה של נתניהו בסיום התכנית ממש הוכו בהלם, אבל האמת היא שלא היה בה כל חדש, מדובר בהמשך ישיר של הטקטיקה של נתניהו. וככה היא עובדת:

נתניהו לא מתראיין לגופי התקשורת. במידה וגוף תקשורת כלשהו עולה בכתבה ביקורתית כלפיו - הטקטיקה היא שינוי יחסי הכוחות. כלומר אם במקרה הזה אילנה דיין העלתה טענות בתכנית עובדה כנגד נתניהו, הוא לא יעביר תשובה ובה ניסיון להסביר. במקום זה הוא יעביר תגובה שלא מתייחסת כלל לעניין הביקורת אלא תוקפת את אילנה דיין באופן אישי ומעלה טענות קשות מאוד כלפיה עד שהיא עצמה נכנסת למצב של נדרשת לספק הסברים. סוג של, את עשית תחקיר עליי, אז הנה יש לי תחקיר משלי עלייך. כך מנטרל נתניהו את הביקורת במקום להתמודד איתה. על תומכיו זה כנראה עובד, ומבחינתו זה מה שחשוב ואם התקשורת תשתולל עליו בגלל התגובה שלו - עוד יותר טוב. נתניהו מחזיק קצר את מבקריו. רבים תוהים למה בכלל הקריאה דיין את התגובה הארוכה הזו, למה לא הסתפקה בתקציר מזורז של רוח הדברים. אז האמת שלא הייתה לה ברירה. עמוד הפייסבוק של נתניהו על כמעט 2 מיליון העוקבים שלו הוא השוט שלו. אם אילנה דיין לא הייתה מקריאה את כל המכתב מילה במילה, הוא היה מפרסם את המכתב כולו בעמוד הפייסבוק שלו, שיש לו חשיפה גדולה בהרבה מזו של תכנית עובדה וגם טוען כי דיין בעליבותה צינזרה את תגובתו. וזה כבר קרה, וממש לא מזמן.לפני חודשיים וחצי שודרה בערוץ 2 כתבה של אודי סגל ובה טענות כי נתניהו מעדיף מינוי אנשי אמון בכוורת שלו על פני אנשים שבאמת מתאימים לבצע את התפקיד. למרות שבכתבה עצמה רואיין גם ניר חפץ שמשמש כדוברו של נתניהו והוכנסה בסופה תגובה באורך דקה מפי מקורבי נתניהו, זה האחרון בחר לפרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ארסי על כך שתגובתו צונזרה. וכך פתח נתניהו את אותו הפוסט - "אני מבקש לשתף אתכם במה שמסתמן כתופעה חדשה אצל חלק מגופי התקשורת: צינזור הביקורת עליהם בתוך תגובות המועברות אליהם", ומשם המשיך במתקפה חזיתית, כמובן תוך התעלמות מוחלטת מהביקורת עצמה.

בקיצור לאילנה דיין לא ממש הייתה ברירה, ואולי בחושיה המחודדים היא גם הבינה שהטיפול בפצצה הזו שנוחה לפתיחה הוא בהקראת התגובה הקשה של נתניהו מפיה כך שתייצר הד כל כך גדול - שלמעשה ירים את התחקיר וייצג אותו ולא יפיל אותו, גם אם כעת אף אחד כבר זוכר דבר ממנו.   

המצב הוא שנתניהו החליט שהתקשורת נגדו ומיותר לשתף איתה פעולה. לא ראיונות, לא תגובות, כלום. מאזן אימה. מי שיתקוף, יותקף. ובמקביל, אפשר לעקוף אותה באמצעות הפייסבוק ומשם לפרסם פוסטים על כמה טובים החיים בישראל וכמה הכל נהדר ומושלם תחת הנהגתו. זה לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של שיח שפוי במדינה דמוקרטית. הלכה השפיות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר המומחים של ביזפורטל- כל הפרשנויות לאירועים החמים בזמן אמת
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-67 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
67 Gershon 09/11/2016 22:04 שפיות ?!
מה שהלך באמת זאת השפיות של התשקורת והשמאל בישראל, זה מה שהלך!!
66 א.ב.ג 09/11/2016 20:01 הסמאל והערבים. מתים מקנאה בראותם את הארץ פורחת
סמאל הזוי ורצחני. בבקשה הגרו לארץ אחרת. לכו אל האסלם תלקקו להם את הישבן. גם טיבי בז לכם. ארץ ישראל ליהודים. וחובתנו לשמור ולכבד את נופיה.חופיה.אדמתה.האויר והמים
65 א.ב.ג 09/11/2016 19:48 הסמאל מסית נגד יהודים במטרה לחסל את מדינתנו
אלפי פקידי סמאל הזויים מטואפים צמאי דם יהודים מסיתים השכם והערב נגד היהודים. ההסתה בתשקורת היהודית קיצונית יותר מאשר בארצות האסלם הקיצוני רצחנ. זה מטורף.צפו בגרף!! בלתי ניתפס!!!
64 חוצפה 09/11/2016 12:23 יוסי. תודה שטעית.!!! (ל"ת)
63 מישהי מהתעשייה 09/11/2016 11:03 זה תחקיר זה? זה מיחזור מאוס במתקפה על שרה נתניהו
דיין מנסה ליצור אווירה של תחקיר דרמטי. מלבד הפירוטכניקה המלווה במוסיקה סטייל דרמה מהסוג הזול קשה לקרוא לזה תחקיר. העדויות היו מאולצות ויצרו רושם שבכוח ניסו לגייס את העדים. כל הנושא סבב איך לא? שרה נתניהו! שום דבר ענייני של עובדות שחור על גבי לבן לא היה ב"תחקיר" של דיין ולמה בכלל קוראים לתכנית "עובדה" ? דיין נכשלת פעם אחר פעם ומנשימה באופן מלאכותי את התכנית שלה עד כדי גיחוך.
62 די להסתה 08/11/2016 22:46 עכשיו כולם יודעים שיוסי פינק הוא שמאלן מצוי אבל זוהי בח
בחירת העם.
61 נירה 08/11/2016 20:41 ביבי מאבד גובה יחד עם שוליית הקוסם
התנהגות לא אופיינית של ראש ממשלה עם יכולות ביצוע ירודות סביבת עבודה נוראית התוצאות בשטח = 0 הישגים בבחירות הבאות נשלח אותו לקיסריה במונית ספיישל בלי להניד עפעף לכל מי שאוהב את נתניהו ( שלא סופר ממטר את בוחריו ) מוזמן אחרי הבחירות לבוא לבריכה של הקוסם מארץ עוץ לפחות ישלם את המים מכיסו
60 ביטון 08/11/2016 15:55 אין על ביבי
סתום להם את הפה
59 קובי 08/11/2016 15:54 כמו שצריך
כל הכבוד לביבי
58 כתבה צהובה ולא מחדשת 08/11/2016 14:15 אלמא היה רה"מ, היא היתה מכפישה בלא להציג תגובה מלאה (ל"ת)
57 ירמי 08/11/2016 13:06 אם עוד לא הבנתם, אין אלטרנטיבה לביבי
מי יכול להוביל היום את המדינה?בוז'בוז'?הכלומניק עם הבלורית שלא עשה כלום בחייו חוץ מלהגיש מהדורת חדשות?ציפיטפוט?מיjQuery20308467498983432125_1478602585451??
איציק 08/11/2016 16:03 אין ספק
אין על ביבי בעולם
56 דנה 08/11/2016 13:06 למזלו של ביבי, זכה באישה נאה וחכמה ! (ל"ת)
.... 08/11/2016 18:01 חכמה ? (ל"ת)
.... 08/11/2016 18:01 חכמה ? (ל"ת)
י.פ. 08/11/2016 13:52 נאה? (ל"ת)
55 ביבי=ארדואן 08/11/2016 12:54 הכי נורא, שביבי מתגלה כפחדן מושתן כלבלב של שרה.
ביבי ראש המממשלה רוה"מ, שר התקשורת , שר החוץ שר ועוד שר וגם שר השרים. הוא מתעסק עם אילנה דיין. כמה זמן כסף ומחשבה השקיע ראש הממשלה בתגובתו הנאלחת. במקום לדאוג לנו לעם שלו הוא דואג רק לתחת שלו ושל אשתו.
54 השפוי 08/11/2016 12:35 לא מבוחריו .אך הפעם אני איתו .תגובה מוחצת
עם כל הכבוד אכן אילנה דיין היא שמאלנית ומטרתה היא הכפשה ולא חיפוש הצדק .שמח מאוד על תגובת ראש הממשלה .בתקווה שיעשה ניקוי אורוות לכל מכפישי המדינה שיושבים בתקשורת העוינת
53 קורמורן 08/11/2016 12:30 מצחיק איך כולם נכנסים למלכודת.
התגובה של נתניהו כפי שמציין הפרשן היא טקטיקה מוכרת. אשר יוצרת באז שמשנה את תשומת הלב מנושא הדיון לעניין שונה לגמרי. מהבוקר על מעורבותה של שרה נתניהו בניהול משרד ראש הממשלה ומינויים חשובים להשמצה של אילנה דיין וכך להפוך את הכתבה לנגוע במזימותן פוליטיות כביכול. ונניח לצורך הדיון שלא כביכול. נניח שהיה כוונה פוליטית כזו או אחרת. זה עדיין לא פוטר את ראש הממשלה מהצורך להתייחס לגופם של דברים ולא לגופה של העיתונאית.
52 אלי 08/11/2016 12:15 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
51 אלי 08/11/2016 12:15 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
50 אלי 08/11/2016 12:15 ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
49 אלי 08/11/2016 12:15 כמה דירות פאר מחזיק ביבי ????? (ל"ת)
48 אלי 08/11/2016 12:15 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
47 דור 10 בארץ 08/11/2016 11:32 לא למדינה הזו פיללתי
רוב המגיבים כאן נוקטים בלשון מלוכלכת על אילנה דיין אלו פני העם ככה הם מגיבים על הכביש במילים גסות ובברוטליות , ונוהגים בחוצפה, אבל כשזה נוגע להם ועושים להם בטעות..בטעות על הכביש אז זה בסדר והם מוכנים לרצוח אותך. כאן הם נוהגים אותו הדבר, היו מוכנים לרצוח את אילנה דיין, לא יודעים להגיב בשפה מאופקת ומכובדת, לא למדינה הזו פיללתי , לא מנהיגיה המושחתים שבתקופת ביבי רק הועצמו, ואפילו האשמות נגד ביב שעלו בתקשורת טרם הסתיימו, והתחושה היא של טאטוא העובדות. מזל שהצבא עדיין מורכב משפויים האחרת ביבי היה מוציא את הצבא לרחובות ומטיל משטר אימה על התושבים ורק הולכי הסומא אחריו היו חופשיים להסתובב ברחובות כשסמל ביבי על דש בגדם. זה ממש לא משנה מה הציגה אילנה בתחקיר ..מותר לה להביא עובדות קיימות. התגובה של ביבי אשתו וחבר מלככי התחת שלו פשוט מגעילה נותנת תחושה של סתימת פיות ומזכירה את ארדואן. אני דור 10 בארץ עם הרבה זכויות של בניית המדינה ותרבותה, של עשייה בטחונית ושל תרומה רבה לחברה...לא למדינה הזו פיללתי ולא פלא שהרבה יורדים מהארץ.
46 מכיר במציאות 08/11/2016 11:26 לצערנו הרב שרה נתניהו היא ראש הממשלה והעומד לצידה בובה (ל"ת)
ידעיה 08/11/2016 12:05 איך אתה יודע? אלה שמועות שמפיצים שונאי נתניהו (ל"ת)
שמועות? 08/11/2016 15:39 כזכור לך מני נפתלי זכה במשפט. (ל"ת)
45 לקבל תרופות כדילתפקד 08/11/2016 11:25 ביבי זקוק לטיפול נפשי דחוף, האיש לא בריא בנפשו וחייב (ל"ת)
ידעיה 08/11/2016 12:06 בריא, בריא, הסר דאגה מליבך השמאלני (ל"ת)
44 ליכודניק 08/11/2016 11:14 אני מיתביש בביבי שלנו שכל כך אוהבים אותו (ל"ת)
ידעיה 08/11/2016 12:07 אז תעזוב את הליכוד ! ! ! (ל"ת)
43 monka 08/11/2016 11:08 ראשת הממשלה ובעלה הצייתן
התגובה המהירה והמטורללת של ביבי באה בגלל שפגעת בול בבעלת הבית האמיתית של הקירקס.
42 אודי 08/11/2016 11:08 כל אנשי השמאל חלאות הזויים- רק ביבי המלך !!!!!
תאכלו את הלב ביבי הוא ה מ ל ך לעולם והוא יצילנו וישמור עלינו ונמשיך לבחור בו עד סןף הימים...... בעצם עם ראש ממשלה כזה הסוף קרוב מאד....לא חשוב --העיקר שהשמאל לא בשלטון.! מבחינתי שיכריזו שנתניהו הוא מלך ובניו ימשיכו אחריו ! אויי לא שכחתי לקחת את הכדורים שרשמו לי....הולך לקחת-- ועד אז נתניהו הוא ה מ ל ך !
41 יואב 08/11/2016 10:37 כן אילנה דיין
אני הייתי לידך בליל הבחירות ושמעתי את התגובה שלך לאחר הניצחון ........נתניהו צודק תגובתו במאה אחוז......הייתי רק מוסיף שאת אפס מאופס ואם רצינו אולי להחליף את השלטון מידי פעם קלקלת עכשו לגמרי......מתי תבינו שאתם רק מעוררים את הבוחרים לרוץ לקלפיות ולבחור לליכוד.......רק תביני שימי הפנקס האדום ובן גוריון הסתיימו מזמן.......
אלף 10/11/2016 07:16 היום זה פנקס כחול של הליכוד (ל"ת)
40 יסר 08/11/2016 10:19 שיירת המלך עוברת
והכלבים נובחים
39 ביבי תותח???? 08/11/2016 10:11 ביבי לא תותח - ביבי תחמן !!!
ביבי תחמן.. הוא יודע להסיט את האש ממנו לכיוון המראיין. ביבי היה צריך לענות על רוח התחקיר ששרה היא זו הפוסקת בענייני המדינה אע"פ שלא נבחרה ע"י העם. במקום לענות לשורה של ציטוטים שהובאו מפי אנשים מכובדים וישרים שהראו ששרה היא גורם משמעותי בניהול המדינה, בוחר ביבי לתקוף את אילנה דיין. לידיעת ביבי העם לא בחר באילנה דיין לשום תפקיד, ולא איכפת לנו אם היא ימנית או שמואלנית .ביבי היה צריך לענות לגופו של התחקיר אך ביבי בחר לא להשיב לטענות מפני שהאמת היא שאין לו תשובה טובה. לכן בתחמנותך ביבי בחרת לתקוף את המרואין. זה נראה עלוב ביותר, אולי זה עושה רושם על בוחרים אמוציונלים, אל לא על אנשים חושבים, עד עכשיו לא הייתה לי דעה על תפקידה של שרה בניהול המדינה, היום אני בטוח שכל מה שנאמר על שרה הן בבתי המשפט והן ברכילות שמתפרסמת על השפעתה בניהול המדינה , הכל נ כ ו ן.
38 ראש ממשלה של פייסבוק 08/11/2016 09:49 נראה שהטוקבקיסטים מטעם נתניהו עובדים שעות נוספות (ל"ת)
37 אוי אוי אוי מסכנה 08/11/2016 09:45 כתבו עליה עובדות
בדיוק כמו שהיא עשתה לחייל המסכן, תתמודדי יא בכיינית קדושה מעונה.
36 אוי אוי אוי 08/11/2016 09:43 אמת לשעתה
גאון, עשה לב בית ספר...חה חה חה
35 איל 08/11/2016 09:43 שרה היא רוהמ בפועל.
היא ובעלה עושים הכל כדי לפרק את הקבוצות , הזרמים והעדות במדינת ישראל. מה שבנו במשך עשרות שנים היא והוא הורסים.
אלי 09/11/2016 22:50 כמה טמבל צריך להיות
כדי לחשוב ששרה מנהלת משהו במדינהאנשים לא חכמים שאוכלים את מה שמאכילים אותם
34 אלי 08/11/2016 09:40 מהליך מבריק של נתניהו וזה שכולכם, כל התקשורת כולה נזעקה (ל"ת)
33 ד"ר ויקס 08/11/2016 09:39 נתניהו גבר
אתם השמאלנים נקבות אפסים בכיינים ואוהבי ערבים
32 יוני 08/11/2016 09:33 אילנה דיין
אני אוהב את מה שאת וכל השמאל עושים זה רק מגדילאת הכח של נתניהו. מצד שני את לא נותנת אלטרנטיבה. היה לשמאל את גבי אשכנזי שיכל להיות אלטרנטיבה אבל סירסתם אותואמר ביושר אמנון האברמוביץ לא מנצחים עם קוקסינל אז יפה שלי מה את מציעה
31 עידו 08/11/2016 09:30 יש לנו מלחמות למה מכפישים חיילים?
מה עשיתם מכל לוחם אלאור עכשיו? תתבישי אילנה אובמזן דיין
30 bb 08/11/2016 09:24 מזל של עם ישראל שנתניהו ראש ממשלתו.
תאכלו את הלב, אכולי קנאה, שטופי זימה, צרי העין, כסילי המאה, עד שהגיע לפתחנו אדם בעל שיעור קומה, משכיל ,נבון וחכם, קמים אנשי הרוע בכל יום ועוסקים במחשבות איך להכפיש ולמגר אותו משליחותו ראש ממשלה שרוצה את טובת עם ישראל. אילנה דיין מחפשת רטינג לא אמת, אילנה המבססת את האמנה שלה בכדי להישאר חקוקה בדעת הצופים ולא האמת מעניינת אותה. אז אילנה הנני מבשר לך זמנך עבר את אינך רלוונטית, החומרים שלך לא מעניינים אותי ורבים שכמוני. לאלו המגרגרים בקולם כנגד ראש הממשלה הנכם מתנשאים כאילו אתם החכמים, רק אתם מבינים וכל השאר כסילים ועיוורים. אז הנני לחדש לכם אם ראש הממשלה יאכזב הוא יוחלף, לא בזכותכם אלא בחכמת עומק התבונה של ההמון השפוי, אז תמשיכו לאכול את הלב שהצטמק לכם מקנאה....עלובי החיים שאילנה דיין בהחלט נציגתכם הבכירה.
דוד 08/11/2016 09:45 מזל
אתה ציני?
29 רוקי 08/11/2016 09:15 בבחירות לא הצבעתי נתניהו . בבחירות הבאות רק נתניהו !!! (ל"ת)
28 אזרח 08/11/2016 08:55 בושה של ראש ממשלה, בושה להיות ישראלי בעולם בגללו
הנזקים שנתניהו גרם למדינה ישארו עוד הרבה זמן אחרי לכתו
27 לא ליכודניק 08/11/2016 08:49 תתמודדי בבקשה עכשו עם העובדות. (ל"ת)
26 מאוהב 08/11/2016 08:49 יוסי הגבר רושם את כל האמת
המכוערת של ראש הממשלה שלנו תיזהר שלא תותקף חחח בהצלחה!
25 תודה 08/11/2016 08:44 אילנה דיין ראויה לפרס ישראל! (ל"ת)
24 שרון 08/11/2016 08:39 דווקא טוב שאילנה הקריאה את כל התגובה, זה שם את ביבי
בעליבותו כי התגובה שלו היתה פתאתית ולא עניינית לעובדות שפורסמו בכתבה. ביבי המזל הגדול שלך שהרבה מבוחריך הם "טיסת שוקולד" שעדין בוחרים אשכנזים מול מזרחיים , מי שימני וטיפת שכל בראשו הולך למפלגות ימין או מרכז אחרות
23 מ.ג. 08/11/2016 08:37 צועדים לעבר דיקטטורה .הפחדה וסתימת פיות זה שלב א.
ע"פ הפרסומים גם ארדואן סגר ואסר עיתונאים ועוד מדיות תקשורת .
22 יעקב 08/11/2016 08:35 התקשורת השמאלנית מתבכיינת ?? זה אמיתי ?? (ל"ת)
21 יעקב 08/11/2016 08:34 ביבי יודע להשתמש בכלים של השמאל נגד השמאל....תותח (ל"ת)
גיל 08/11/2016 09:02 משלמים לך יותר מדיי, ובשבילי לא נשאר (ל"ת)
20 יעקב 08/11/2016 08:34 פינק אתה אידיוט גמד מי שם אותך פרשן (ל"ת)
19 אוריאל 08/11/2016 08:32 עיתונאים
ראש הממשלה לא יודע להתמודד עם ביקורת , עשו תחקירים על רבין פרס אומרט , הם לא הגיבו כמו ביבי , בתגובה שהוא נתן לאילנה דיין להקריא הוא פשוט התיר את דמם של העיתונאים וזה עלול להביא למעשה מסוכן ע"י , ביבי צריך להיזהר בדבריו
18 מילק אוחנה 08/11/2016 08:30 נתניהו צריך לעזוב את תפקידו
נתניהו נכשל. צריך לעזור לו לפנות את מקומו
17 מצביע שמאל 08/11/2016 08:29 טעיתי
בבחירות האחרונות הצבעתי נתניהו למרות שאני איש שלום.אחרי שאני רואה מה נתניהו מגיב לטענות ומחקרים לגיטימייםשנוגעים לתיפקודו אני מכה על חטא שבחרתי בו זו היתה טעות.לא חלמתי שכך ינהג וכך יגיב. במקום לענות על שאלות קשות הוא בוחר לתקוף עיתונאים ולהציגם באור שלילי. ממש מרגיש כמו בעולם שלישי. בושה שכך אנו מולכים שולל אחריו.עד שלא יעמוד על צידקת דרכו ויאיר את מחשכי ליבו בטוחני שאת קולי לא יראה שנית. חושב שכל בר דעת צריך לנהוג כך. יותר מידי שחיתויות מתפרסמות והאיש לא מתיחס לטענות ומעדיף לתקוף ולהציג הטוענים נגדו באור שלילי.אשרי המאמין בדרך אחרת.
גיל 08/11/2016 09:06 דווקא עכשיו אתה טועה
בבחירות האחרונות הצבעתי "רק לא ביבי" ואת מי קיבלתי........ בבחירות הבאות, אם בכלל יתקיימו, אצביע "רק ביבי"
16 פשוט מלך 08/11/2016 08:15 ינצח שוב בזכות התיקשורת!!! (ל"ת)
15 לילי 08/11/2016 08:15 בקרוב יבנה בית המקדש וביבי מלך ישראל (ל"ת)
14 לכל השמאלנים 08/11/2016 08:15 לפחות תודו שאת המדיניות הכלכלית שלכם הוא מיישם
מה שהרצוג לא היה מעז לעשות מזעם הצבור . ביבי עושה כדי להשתיק אתכם. העם נאנק במיסים בגללכם
13 rubi 08/11/2016 08:15 יש לנו ראש ממשלה רשע מרושע. אין אצלו אלוהים.
עד מתי רשעים כמוהו יעלוזו? אין דין ןאין דיין בעולם. הכל שקר. אם רשע כמוהו יושב בשלטון ומכפיש את כל העולם, שוכב עם אשת איש (הפרסומאית רות בר), ולא נענש ע"י אלוהים, אז איזה אלוהים יש כאן בכלל?לפי דין תורה חייב אדם הכא על אשת איש סקילה.
12 ביבי המלך!!! 08/11/2016 08:08 נתניהו מצא את השיטה לנצח את התקשורת השמאלנית!!! (ל"ת)
11 חי 08/11/2016 07:42 הוא מפחד,הוא מפחד,הוא מפחד! (ל"ת)
10 נדב 08/11/2016 07:23 וואו! הוא נאבק בתקשורת בכלים שלה!
הרס הדמוקרטיה!! יש לו רייטינג גבוה יותר משל "עובדה". ייתכן ואולי יש יותר כאלו שתומכים בו מאשר כלו שתומכים באילנה דיין?! זה האיש, הוא משתמש בצדק בכלים שיש ברשותו. תתמודדו.
9 עמי 08/11/2016 07:10 תגובתו העצימה את עליבותו, הוא מבייש את המדינה (ל"ת)
8 שוקו 08/11/2016 06:51 מה שמצחיק בסיפור
זה ההסבר שלא היתה לה ברירה כי לנתניהו יש דף פייסבוק... ואם היא תצנזר אותו אז הוא יפרסם אתה זה. אז סוף סוף יש חופש ביטוי במדינה, וכנראה שיש אנשים שזה מפריע להם
7 שוקו 08/11/2016 06:48 הפוך על הפוך
מה שאתה מתאר שנתניהו עושה לאילנה דיין זה בדיוק מה שאתה עושה לו, אתה לא מתייחס לאף מילה שהוא כותב ולצערי הוא כותב די לעניין....
6 צופה 08/11/2016 05:53 ראש הממשלה שיחק אותה
הניסיון להכפיש ללא הפסקה את ראש הממשלה רק מעצים את העובדה שהוא עושה עבודה טובה .
5 moshe zis 08/11/2016 03:09 אילנה דיין- עובדה
מסכים ותומך במאת האחוזים לתגובתו של בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל נגד הכתבה הלא מאוזנת,הלא אוביקטיבית רוויית השנאה : לימין,לצ"הל פרו שמאל, פרו ערבי,פרו כל מה שקשור לנתניהו ולמשפחתו,שתתביש לה אותה אישה גייס חמישי .לאחר שלא הצליחו להוריד את נתניהו מכס השילטון מנסים אנשי השמאל הבוגדנים לעשות מהפכה ולעלות לשלטון בכח ולא בצורה דמוקרטית אין לדיין כבוד עצמי כל הזמן לתקוף ולהעליב ולרדת על נתניהו ובני משפחתו ועל ממשלה ימנית נבחרת כדין בושי והכלמי לך אישה בזויה,"קטנה" תרתי משמע כמה שנאה ורוע יש בגוף כזה קטן כמה?? הגיע זמןשתעמדי תתני ותעשי כבוד לראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו לאשתו ולכל משפחתו ופחות לשמאל ההזוי, לערבים ולמחבלים מה אין לך טיפת בושה?תתבישי לך? ככה למדת וחונכת בארגנטינה?לא למדת מאפה שבאת להיות ציונית גאה אוהבת ישראל ואת העומד בראשה ולא את אלה שרוצים להשמידנו את לא מיצגת אותי ואת רוב העם שחושב כמוני!!!
יואל 08/11/2016 10:19 האמת
אולי תאמר בפירוש שמי שלא חושב כמוך , חייב למות. מי שבוגד במדינה ורוצה לתת לערבים להשתלט עליה הוא זה שחושב שנתניהו לא צודק והוא ואישתו הורסים כל חלקה טובה ,דמו בראשו.
4 אמיר, י-ם 08/11/2016 02:49 תגובה אדירה. עובדה
כל הכבוד לדיין על הקראת התגובה במלואה. יחד עם זאת, נתניהו צודק. לדיין, נציגה בכירה של השמאל האנטי ציוני, אג'נדה אנטי ציונית הששה להכפיש הימין, המתנחלים, צה"ל וזכותו של העם היהודי למדינה משלו. ככזו אל לה להסתתר תחת אצטלת אובייקטיביות כאשר נוח לה. משהו טוב קורה לנתניהו לעת זקנתו, מסתמא שמורא התקשורת השמאלנית סר ממנו. ועל כך מתפלצים כל שלוחי השמאל... בבחירות הבאות נצביע כולנו לליכוד
יואל 08/11/2016 10:15 מורדים
גם אתה כנראה מאלה שחושב , כמו זה מאוהדיו הדגולים של נתניהו, שנשאל : הגדר מהו שמאל ישראלי , ענה : מורדים.
דניאל גבעתיים 08/11/2016 08:20 לא נכון לקשר את המתנחלים עם צהל
המתנחלים הם ברובם חבורה של משוגעים.
3 אכלו לי 08/11/2016 02:17 ביבי מתבכיין
אכלו לו שתו לו. הוא ואשתו לא השאירו כלום אפילו אחרי הבקבוקים הם רודפים. כולם שונאים אותם . בונקר פראנויה שמתאים למשטרים משוגעים, חוץ מזה מבכינות לא בונים מנהיגות. הרס חצי מהעם לפחות עם מיסים מטורפים.. והוא בוכה ובוכההה, הגיע הזמן שנתעורר . אנחנו גרים במדינה משוגעת. ביבי לא יכול לקנות את כול העיתונות מה נעשה? נסגור אותם? בשביל ביבי? ומה איתנו מי ידאג לנו גם . שימצא לו אזה רפובליקת בבנות . הבנאדם השתגע לגמרי כנראה
2 תמיר 08/11/2016 02:14 לביבי פשוט נדפק השכל
הוא פשוט בן אדם דפוק.. עצוב שיש אנשים שרואים אותו בתור איש ימין שאוהב את המדינה ולא פשוט בתור בן אדם מעורער ומושחת שנמצא כבר הרבה יותר מדי זמן ליד השלטון
1 בניקו 08/11/2016 01:19 אין ספק
נתניהו נתן פייט לדיין בדיוק כמו שטראמפ מנצח את התקשורת שם, והציבור אוהד את זה!!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש