אייל הררי, מנכ"ל רדקום
צילום: יח"צ

רדקום מגדילה הכנסות ומקטינה הפסדים

ההכנסות ברבעון עלו ל-9 מיליון דולר, וההפסד הצטמצם לחצי מיליון דולר - התחזית ל-2020: הכנסות של 35-38 מיליון דולר 
ערן סוקול | (1)
נושאים בכתבה רדקום

חברת רדקום, המפתחת מערכות לבדיקת מערכות תקשורת, מדווחת על הכנסות של 9 מיליון דורל ברבעון האחרון של 2019, והכנסות של 33 מיליון דולר בשנת 2019. "אנו מסכמים את שנת 2019 עם רבעון יציב, ועמידה ברף העליון של תחזית ההכנסות", אומר אייל הררי, מנכ"ל החברה - "במהלך השנה, הרחבנו את בסיס הלקוחות שלנו ליפן ורוסיה והשקענו בצורה משמעותית במחקר ובפיתוח 

"ההשקעה במחקר ופיתוח נועדה לחזק את פתרונות ה-5G שלנו. השקעה זו תאפשר לנו לייצר חדשנות ולספק ערך ממשי לספקי שירותי התקשורת המעוניינים להטמיע פתרונות הבטחת שירות מבוססי ענן בשלבים המוקדמים להטמעת 5G. אנו כבר מקדמים מספר הזדמנויות עסקיות להטמעת פתרונותינו ב-5G וצופים כי הזדמנויות נוספות תגענה ככל שמפעילות התקשורת יגדילו את השקעתן בפריסת רשתות 5G במהלך 2020.

"ההתקשרויות האחרונות שלנו עם לקוחות לצד האסטרטגיה שלנו לחתימת הסכמים רב שנתיים הכוללים הכנסות מתמשכות מייצרים עבורנו נראות טובה יותר לקראת השנה הקרובה. בהתבסס על כך, אנו מציבים תחזית הכנסות שנתית ל-2020 בטווח של 35-38 מיליון דולר". 

גידול משמעותי ברבעון הרביעי 

הכנסות: היקף ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכם ב-9 מיליון דולר, בהשוואה ל-4 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2018. ההפסד הנקי על בסיס GAAP ירד והסתכם ב-1.1 מיליון דולר או 8 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 4.1 מיליון דולר או 30 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הרביעי של 2018. 

ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ירד והסתכם ב- 0.5 מיליון דולר, או 4 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 3.7 מיליון דולר או 27 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי של 2018. 

מזומנים: נכון ליום 31 בדצמבר, 2019, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדון בנקאי לזמן קצר בהיקף של 69.3 מיליון דולר, ללא חוב. 

  

בשנת 2019 כולה הסתכמו ב-33 מיליון דולר, בהשוואה ל-34.1 מיליון דולר בשנת 2018. ההפסד הנקי על בסיס GAAP לשנת 2019 הסתכם ב- 6.8 מיליון דולר או 50 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 2.4 מיליון דולר או 18 סנט למניה בדילול מלא בשנת 2018. ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP לשנת 2019 הסתכם ב-4.6 מיליון דולר, או 33 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 0.3 מיליון דולר או 2 סנט למניה בדילול מלא בשנת 2018. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עוד חברת זבל מבית זיסאפל שלא תגיע לכלום ! (ל"ת)
    חנטרישים 13/02/2020 20:38
    הגב לתגובה זו
יוסי אבו מנכ"ל ניו מד כנס התשתיות של ביזפורטליוסי אבו מנכ"ל ניו מד כנס התשתיות של ביזפורטל

ניו-מד אנרג'י נערכת לקידוח אקספלורציה בבולגריה; תחילת הפעילות צפויה החודש

השותפות עם או.אם.וי פטרום בים השחור נכנסת לשלב הביצוע, עם קידוח ראשון שיבחן פוטנציאל לגז טבעי

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה ניו מד קידוח גז

ניו-מד אנרג'י ניו-מד אנרג יהש -0.12%  ממשיכה להרחיב את פעילות החיפוש והתכנון שלה מעבר לישראל, ונערכת לפתיחת קידוח אקספלורציה בבולגריה כבר בחודש הקרוב. הקידוח מתבצע במסגרת שותפות עם חברת האנרגיה הרומנית או.אם.וי פטרום, המשמשת כמפעילת הרישיון בבלוק הימי "חאן אספרוח" בים השחור, ומהווה מעבר לשלב הביצוע לאחר שנות הכנות, סקרים סייסמיים ואיסוף נתונים.

הבלוק "חאן אספרוח" משתרע על פני כ-13,700 קמ"ר במים העמוקים של הים השחור, עמוק מצפון לים התיכון, ומתועד כאזור עם פוטנציאל משאבים משמעותי. המטרה בקידוח הנוכחי היא לבחון את קיומם של מאגרי גז טבעי בהיקף שיכול להצדיק פיתוח מסחרי, והשלכותיו על המפה האנרגטית באזור בולגריה ושווקים סמוכים אם יתברר כמצוי.

השותפות בין ניו-מד אנרג'י לאו.אם.וי פטרום מתדרכת לשני קידוחים במסגרת אותו קמפיין, לאחר שחתמה על חוזה לקידוח עם תאגיד נובל קורפוריישן המיועד לשאת על עצמו את העבודות הימיות. על פי ההערכות, ההכנות והצו הנדרש לספינת הקידוח מצביעים על כך שהפרויקט לאחר שלב התכנון והכנת הציוד ומוכן לקראת תחילת הקידוח.


הרחבת הפעילות

ההשקעה בקידוחי חיפוש בבולגריה עומדת כחלק מרכזי באסטרטגיית הצמיחה של ניו-מד אנרג'י, שמנסה לגוון את רישומי הנכסים שלה ולהקטין תלות רק במאגרי הגז במזרח הים התיכון. בהקשרים עסקיים ישראליים קודמים, מנכ"ל החברה יוסי אבו דיבר על כך שהפוטנציאל בשנים הקרובות בהתרחבות לשווקים בולגריים ואירופיים עשוי להשוות חלק מהתרומות הכלכליות הללו למה שנמצא במאגרי הגז המקומיים, אם כי במחירים שונים ביחס לשוק הישראלי.

השוק המקומי העניק לחברה תשואה ניכרת בשנה האחרונה, עם עליות במנייתה שמתחזקות כבר זמן רב ביחס לשוק הרחב, מה שמסמן שוק שומע ומתמחר את הציפיות מהקמפיין הנוכחי לצד פרויקטים אחרים של החברה במזרח הים התיכון.