החברה הציגה ברבעון הראשון הכנסות של 18.6 מיליון דולר ורווח נקי מתואם של 4.7 מיליון דולר, אבל הסיפור הגדול הוא מאבק השליטה בדירקטוריון: חמישה מתוך שבעה דירקטורים פורשים אחרי דרישת ווליו בייס ויורשי זהר זיסאפל
זה היה צפוי והיה אפשר להעריך לפני 4 חודשים שזה יקרה - חברה שהנפיקה במסגרת הנפקות החלום, עם הערת עסק חי - כמעט ללא הכנסות, גירעון בהון, בלי מזומנים. מה היא חשבה לעצמה? אז רדקום קונה אותה בעצם בשווי המזומן
החברה הישראלית עלתה אתמול במסחר בלמעלה מ-10%, אבל היום מחקה את כל העליות, כשהיא מדווחת על הפסד למניה שפחות מ-1 סנט למניה בדילול מלא אבל היא צמחה רק ב-14% בשנה כולה
ההכנסות ברבעון השלישי צמחו ב-4.2%, והחברה עברה לרווח של 200 אלף דולר בהשוואה להפסד של מיליון דולר ברבעון המקביל; החברה מאשררת את תחזית ההכנסות לשנת 2020
תספק ל-Rakuten Mobile שירותי פתרונות הבטחת שירות חיוניים אשר יאפשרו לה לקדם יוזמות חדשות בתעשיית התקשורת ולספק ללקוחותיה חוויית שירות סלולרית של הדור הבא