ווי טייק מנהטן: הקבוצה רכשה קרקע ב-95 מ' ד' בת"א
קבוצת הרכישה, שארגנה חברת בסר בתוך כ-10 שבועות, השלימה הבוקר את עסקת רכישת הקרקע "לפרויקט מנהטן" במתחם צמרת בתל אביב. היקף ההקמה (כולל מחיר הקרקע וביצוע) מוערך בכ- 95 מיליון דולר.
מדובר בעסקה גדולה ומשמעותית, יחסית לשנים האחרונות בתחום נדל"ן המגורים. כל זאת במתחם, הנחשב לאחד מהיוקרתיים ביותר בתל אביב יוקמו 177 דירות בבניין אחד של 40 קומות.
תכנון הפרויקט נעשה על ידי משרד" יסקי אדריכלים". את הפרויקט מלווה חטיבת המשכנתאות בבנק "מרכנתיל דיסקונט" ,אשר נותן משכנתאות לכל השותפים בפרויקט בניהולם של משה אגבי ופורייה תעיזי. עורכי הדין המלווים את הפרויקט הינם משה הוברמן ורועי מקוב ממשרד "הרמן, מקוב ושות'". ביצוע הפרויקט יתחיל בעוד כ-5 חודשים. עוד נמסר כי טרם נקבע קבלן מבצע.
"שיטת בסר" מבוססת על ייזום נדלנ"י ישיר ללא פערי תיווך, חברת בסר פועלת בשיטה זו קבוצת ב.ס.ר הינה תאגיד פרטי של חברות הנדסיות. הקבוצה מתמקדת במתן שירותים הנדסיים במגוון רחב של נושאים בתחומי הבנייה והתשתית ובייזום וקידום פרוייקטים בתחום הנדל"ן ב"שיטת בסר": שיטה מציעה ייזום נדל"ני ישיר וייחודי ללא פערי תיווך על ידי ארגון הצרכנים הסופיים מראש.
הקבוצה פועלת בתחום הנדל"ן למעלה מ-40 שנה משנת 1985 וביצעה מאז ועד היום 26 מבנים בתחום המגורים ובשטח המשרדים(בינהם: מגדל גבור ספורט, מגדל החשמונאים, בית אחדות, מגדל טויוטה, ועוד) בהיקף של כ-500,000 מ"ר, בהיקפים של כחצי מיליארד דולר.
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
הדס מינקה ברנד"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"
הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל
תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.
היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".
אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".
מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.
- האיחוד האירופי בין קריסה סופית להתעוררות
- הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח לצד ריסון באינפלציה – מה זה אומר על הריבית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".
