"עומר אדם ספג טוקבקים מרושעים. המסר של הקמפיין: נגד בריונות ברשת"

. "אופטיקנה עובדת בקו הזה כבר כמה שנים, עם קמפיין שעשינו עם אופק מסיירת החרם שקרא לקבל כל אחד באשר הוא. RESPECT EVERY HUMEN BEING. וקמפיין המשך שעשינו בשנה שעברה לחזרה לבית הספר נגד האלימות במסכים 'בק טו זום' עם כל הילדים מסיירת החרם שעברו חרמות. הבנו שאומנם אנחנו צריכים להגן על העיניים של הילדים מול קרינת המסכים, אבל צריכים עוד יותר להגן על הילדים שלנו מהקרינה הרעילה של התכנים שעשויים להיות שם". . . -איך בחרתם בעומר אדם לפרזנטור? האם מדובר בקבוצות מיקוד או באינטואיציה? הרי הדיפולט בקמפיינים כאלה הוא לבחור דוגמנים ודוגמניות מצודדים, ופה מדובר ב'אחד האדם' מבחינת מראה "עומר אדם הוא הפרזנרטור של מותג קאטליה ולא נלקח רק עבור הקמפיין הזה. הוא תופעה, קונצנזוס, חוצה קהלים, חוצה גילאים, וסוד ההצלחה שלו הוא כישרון וכריזמה, יכולות אדירות ועבודה קשה. עומר מראה לכולם שאפשר להיות מספר אחד, הכי נחשק והכי שיקי ושזה לא קשור רק למראה החיצוני, ושליופי יש הרבה דרכים להראות את עצמו ולא רק לפי שבלונה מוגדרת". -עד כמה צריך פרזנטור-על כמו אדם כדי להחדיר מותג חדש כמו קאטליה לפני כשנה? "אין ספק שעבודה עם פרזנטור מוביל כמוהו היא זכות וברכה ועושה קיצורי דרך בבניית מותג, בזכירות ובמכירות. ולראייה - קאטליה הפך להיות המותג הכי נמכר ברשת" -האם ההסכם עם אדם כולל איזה שרינג בהכנסות ממותג המשקפיים קאטליה או אף שותפות שלו במותג עצמו? "ההסכמים בינו לבין אופטיקנה ומותג קאטליה נעשו בין גורמים אלו ושם הם יישארו. לצערי לא אוכל להרחיב". -אני מעריך שתסרב להתייחס לעלויות של פרזנטור בסדר גודל של עומר אדם למותג בסדר גודל שלכם "פרזנטור בסדר גודל של עומר אדם... לא חושב שיש עוד פרזנטור בסדר גודל כזה. וגם הנתון הזה לא לפרסום". -לאילו קהלי יעד אדם מדבר? "מותג קאטליה הוא מותג צעיר, סופר טרנדי, המביא את האופנות הכי עכשוויות באיכות שאין שני לה, ובמחיר אחיד ושווה לכל כיס. הקהל מן הסתם הוא צעיר, חי ברשתות החברתיות, חי בעולמות בהם משקפיים הם סטייטמנט וחלק מהטוטאל-לוק, ולכן הקהל רוכש כל עונה כמה זוגות כחלק מהתחדשות הקולקציה שלו". .

- 1.שלי 04/08/2022 09:21הגב לתגובה זומי זה עומר אדם?
- מי זה ה בחור נחמד ש יודע להנות מ החיים ולא סופר אףאחת (ל"ת)YL 04/08/2022 11:34הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.