פרסום בטלוויזיה
צילום: DEPOSITPHOTOS

10 סיבות טובות לפרסם בטלוויזיה!

הגיע הזמן לעשות סדר ולהבין למה באמת כדאי למפרסמים גדולים, קטנים ובינוניים לפרסם בטלוויזיה, קבלו את מצעד היתרונות הגדול
תוכן בחסות |

המדיום הוא המסר

כאשר מותג כלשהו מפרסם בטלוויזיה הצופה שרואה את הפרסומת שלו משודרת אצלו בסלון הבית או בחדר השינה מעריך שכדי להגיע לשם השקיעו כספי רבים ומבחינתו מותג שדואג להשקיע ולטפח את עצמו לא יבייש את המוניטין של עצמו עם מוצר או שירות לא טובים, אחרת למה לו לפרסם בטלוויזיה בהשקעה גדולה כאשר המוצר לא מספיק טוב והלקוח יברח אחרי הקניה הראשונה. אז המדיום בהחלט תורם לאווירה ומייצר רוח גבית משמעותית למפרסם ולמותג, אבל למען ההגינות כדאי לדאוג גם לאופן הבולטות במדיום הטלויזיוני רבים המפרסמים שעושים את המיטב כדי לקבל מחירי פרסום טובים, חוסכים לעיתים כמה שקלים אבל מקבלים חשיפה לא נכונה להם ואז הכלל הזה לא תמיד עובד כי בפועל לא ראו אותם מספיק.

להיות חלק ממועדון היוקרה

יש לא מעט צמתים בחייו של עסק שבהם הוא צריך להחליט איך למצב את עצמו, המאמנים העסקיים לרוב מתחילים את תהליכי האימון שלהם בגיבוש חזון וערכים לחברה ולא בכדי, כאשר מותג בוחר לקדם את מכירות המוצרים שלו באמצעות פרסום בטלוויזיה הוא אומר משהו על הסטנדרט שלו ואיך הוא רואה את עצמו קודם כל. בסופו של יום המפרסמים בטלוויזיה נהנים ממעמד של מועדון היוקרה של מביני עניין או של כאלה שיודעים מה הם עושים גם כאשר הם נפגשים מול ספקים, בנקים וקולגות עסקיות ניתן בקלילות לנחש מי הם המנהלים שמפרסמים בטלוויזיה והיחס הנגזר מכך מצד הספקים. הפרסום בטלוויזיה מהווה חלק בלתי נפרד מהחבילה הבונה של עסק ובעידן בו התדמית היא חזות הכל הפרסום בטלוויזיה הופך להכרחי לפעמים

הדרך המהירה לסלון בית הלקוח שלך

פעם, לפני לא הרבה שנים הייתה שיטת הפרסום המובילה (!) והבסיסית ביותר גם על ידי חברות ומותגים מובילים לפרסם באמצעות פליירים, כן כן, אותם דפים מציקים שהיו דוחפים בתיבות הדואר, על הדלת ועל הרכב (אפילו שרק ירדת לקנות בורקס לחמש דקות). היו שפרסמו נתונים סטטיסטיים שככל הנראה נשנעו על כלום שבהם סיפרו כמה אנשים ראו את הפרסום שלך כאשר ברור לכל שמתוך 100% פליירים שמחלקים רק אחוז מינורי מגיע ממש לבית (האגדה מדברת על 0.1-0.2 אחוז, כלומר: לכל 10000 פליירים יגיעו בפועל לשולחן 100-200 יחידות בלבד), בקיצור כל החפירה הזאת נועדה לומר לכם משהו מאד פשוט: הטלוויזיה מגיע בשנייה לסלון הבית והיא גם יודעת לדבר ולהראות את עצמה באופן שיכולה לרגש, להסעיר, לעצבן ולגרות את הלקוח הפוטנציאלי בקלות.

אנחנו בשנת 2020 ועד כה לא קיימת דרך אפקטיבית יותר להגיע לסלון חוץ מטלוויזיה גם האינטרנט שמזנב ומנסה את מזלו בעקשנות מול הטלוויזיה לא מצליח להגיע לנוכחות ולמעמד של פרסומת בגודל 65-75 אינץ' במרכז הסלון עם סאונד באיכות גבוה בדיוק מתי שמעניין.

פרסום רגשי ויצירת שיח חיובי

אחד היתרונות הבולטים ביותר בפרסום בטלוויזיה הוא יצירת השיח על המותג. תדמיינו סיטואציה: סלון בית משפחת יעקובי בהוד השרון, השעה 21:20, על הספה יושבים 2 ילדים בגיל ההתבגרות המאוחר, אמא ואבא כמובן על הכורסא הבודדת, על מסך הטלוויזיה משודרת תוכנית טלוויזיה שכל המשפחה אוהבת ויותר חשוב הם גם אוהבים לצפות בה יחד וזה הפך כבר מזמן לחויה המשפחתית המשותפת אחרי שכולם סיימו את היום הארוך גדוש המשימות ואחרי שכבר גם הנערים מיצו לחלוטין את הטלפון בבהייה חוזרת שוב ושוב על אותן אפליקציות "צעירות" ומגניבות במיוחד... בסוף כולם יושבים בכיף שלהם מול הטלוויזיה ונהנים מתוכן חדש וישראלי מאד. בדיוק אז מגיע המותג שלך.

אם עדיין לא הבנת כולם כבר התארגנו בשבילך הכינו אפילו משהו נחמד לנשנש ולשתות לצד הצפייה בתוכנית, מדברים תוך כדי על היום שהיה, על מי שר יפה יותר או יפה פחות וכן כן גם על הסכין גילוח שעשה את העבודה ממש בקלילות (וכבר מזמן אמרו שם לאבא לקנות והוא שוב הביא את המותג הקודם...) ולפעמים פשוט פרסומת טובה יכולה ליצור שיח האם הצורך קיים או לא, למשל אם תגיע פרסומת לרכב שטח בהחלט יכול להיות שתתחיל שיחה על האפשרות להחליף את הרכב סוף סוף

אונות המוח בזמינות מקסימום

במהלך 24 שעות, פוגש האדם הממוצע ב-5000 מסרים פרסומיים שונים, קשה מאד להעריך את הנתון המדויק אבל ברור לכולנו שכל רגע שאנחנו עם עיניים פקוחות אנחנו נחשפים לעוד ועוד פרסומת סמויה או רגילה. מעבר לזה שיש לנו מלא מטלות ומשימות בתוך היום שמעסיקות לנו את המוח ואת היכולת לשמור על קשב סביר בנינוחות. כך שקצב החיים של כולנו עלה משמעותית, הדרישות מעצמנו ומהסביבה עלו והמוח, הוא מנסה להתמודד עם כל הלחץ הזה ולשמור כל כושר.

בשלב מסויים של היום מגיע הרגע שבו המוח שלנו רוצה מעט להוריד הילוך, לנוח לרגע מכל הטירוף היומיומי ולשכוח לזמן מה מהמשימות הפתוחות שעוד נותרו ליום שלמחרת. את הרגע הזה לרוב נבלה כולנו על הספה מול הטלוויזיה בבהייה רגועה ונינוחה ואז מעבירים לנו לפרסומות. הקשב לפרסומת ולקליטת המסרים נמצאת במצב שיא ומאפשרת למפרסם להגיע לסיכוי גבוה מאד שיזכרו אותו כי אין בכלל מה להשוואת בין באנר שקפץ עליו בטלפון שרק רצה לקרוא איזה כתבה חדשותית או לפרסומת ששמע ברכב בדרך למטלה מספר 458 שהייתה אחר הצהרים. עכשיו הוא רואה טלוויזיה בכיף, בקשב מלא והפרסומת חודרת עמוק לתודעה.

תרומה עצומה לקידום בגוגל

גם כאשר מסתכלים בהיבט האינטרנטי שהרי כולם בסוף נמצאים שם, לעיתים רבות מותגים לא נמצאים בעמוד הראשון ובמקום הראשון תחת שם המותג שלהם או שאילתות אחרות הקשורות למותג שלהם למשל: "ערוץ 13", "רשת" או "רשת 13". פרסום בטלוויזיה משודר לקהל רחב ומהווה מנוע קידום עוצמתי במיוחד על ידי הגדלה משמעותית של החיפושים האורגנים של המותג או שמות אחרים הקשורים בו, ככל שיהיו יותר שאילתות עם שם המותג ככה גוגל ידאג ככל שניתן להחזיר למחפשים את התשובה הטובה ביותר עבורם. למשל אם תעשו חיפוש "בנק הפועלים" התוצאה הראשונה תהיה בנק הפועלים ועם לינקים ישירים למקומות הפופולריים באתר בנק הפועלים ישירות מגוגל. לעומת זאת אם תחפשו מותג לא מוכר או חדש התוצאה תהיה דלילה מאד והמיקום נחות מאד.

איך זה עובד? אחד המדדים המרכזיים והמשפיעים ביותר על חיפוש בגוגל הם השאילתות שמתבצעות על ידי הלקוח באופן אורגני. כלומר כאשר גוגל מזהה שיש חיפוש למותג (מילה שהיא לא מונח גנרי) הוא משתמש במחפשים כדי ללמוד ולקבוע יותר ויותר מה תהיה התוצאה למחפשים הבאים. קרי, לאחר קמפיין טלוויזיה שהגיעו כמויות חיפושים גדולות מאד למותג או למוצר המתפרסם מעבר לתרומה הישירה של כניסות לאתר הקידום בגוגל מתחזק משמעותית עם נוכחות מאסיבית וקבועה בדרך כלל. זהו ערך מוסף עצום למפרסמים בטלוויזיה.

עלויות CPM תחרותיות מאד

פעם פעם בימי האינטרנט הזוהרים, כאשר שעטה המדיה האינטרנטית בגידול דו-ספרתי משנה לשנה היו המחירים זולים מאד. המדידה המקובלת בתעשייה כולה הייתה מבוססת על CPM כלומר עלות ל-1000 חשיפות, העלות בתחילת הדרך הייתה מאד נמוכה ל-1000 נחשפים ועם הזמן עלתה ועלתה משמעותית ועדיין לא דיברנו על חשיפות ממוקדות המחירים לחשיפות ממוקדות יכולות להגיע למחירים מאד גבוהים. זאת לעומת הפרסום בטלוויזיה שמתומחר לרוב באמצעות חישוב בתי אב צופים ולא צופים בפועל.

המחירים לפרסום בטלוויזיה יכולים להתחיל גם בדולר אחד (כ-3.5-4 שקלים) ל-1000 צופים ככה שיוצא שהתמחור פה הוא מאד תחרותי. עם נעשה השוואה לחשיפות ביו טיוב של סרטונים שם הטלוויזיה מנצחת ביג טיים והופכת בפועל למוצר מאד אטרקטיבי ביחס לאינטרנט וכמובן הרבה הרבה יותר יוקרתי. החיבור לקהלי היעד מאד ברור, אמנם לא מגיע עם ממשקים יפים וגרפים ממכרים אבל בהחלט ברור גם למי שלא הכי מקצועי בעולם באיזה תוכניות יהיו נשים, גברים או צפיה משפחתית אתרוגנית. גם צריך לזכור שהמחיר הזה סופר אטרקטיבי כי בסוף מדובר במסך ענק שיש לו נוכחות ענקית בתוך הבית והמחיר עוד משאיר אבק ליו טיוב...

מסה קריטית של לקוחות פוטנציאלים בו זמנית

המפרסמים בגדול נחלקים ל-2 המפרסמים הקבועים הקונסיסטנטים ואלו שעולם בקמפיין ויורדים לאחר כמה ימים, במקרה הראשון בדרך כלל מדובר במפרסם שיקח רצועה אחת (לדוגמא: רצועת הבוקר) ויפרסם בה למשך כמה חודשים כמה תשדירים מתוך מטרה להגיע לקהל המטרה של אותה רצועה ולצאת בה חזק וטוב והסוג השני של המפרסמים פשוט נותן ארטילריה לכל כיוון מתוך מטרה ליצור השפעה תודעתית מיידית גדולה מאד.

בשני המקרים מדובר על חשיפה עצומה בו זמנית ללקוחות חדשים וקיימים וזהו נתון שמאד קשה להשיג באמצעי מדיה אחרים. בהשוואה לאמצעי מדיה אחרים בכדי ליצור מסה קריטית של צופים בפרסומת צריך לעשות שמיניות ולשלם סכומים גדולים הרבה יותר.

תחשבו למשל שרצועת החדשות המרכזית בערוץ 12 (קשת) מגיעה בו זמנית ל-250-300 בתי אב בימים רגילים ואף יותר באירועים חדשותיים. בפועל מדובר בכמיליון צופים. במונחי כדורגל זה כמו להיכנס ל-20 אצטדיוני כדורגל בו זמנית ולהגיד כמה דברים טובים על המוצר או המותג שלכם. מגניב לא?

לפרסם לצד תכנים מקוריים והחדשים ביותר

הטלוויזיה בישראל נחשבת ליצרן התוכן המקורי המשמעותי בישראל וזו הסיבה שהיא איננה מאוימת על ידי אמצעי מדיה אחרים ואף מתחזקת בשנים האחרונות ונהנית מביקושם גדולים מאד מצד מפרסמים. חלק מהעניין מתחיל בתנאי הזיכיון של הערוצים המסחריים בו הם המחויבים ליצור תוכן מקורי (בטח שמעתם את המונחים: סוגה עילית, וכדו') וחלק מהמחויבות כוללות שעות שידור לקהל הערבי וכדו'. בקיצור כשאתה מפרסם בטלוויזיה אתה ממש ליד התוכן הכי חדש שזה עתה יצא מהתנור כי אין עוד בשום מקום שידור של "הכוכב הבא" ובשום מקום לא תוכל לדעת מה הולך בתוכנית למעט שם.

נוכחות של מותג ברגעים החשובים הללו תורמת לו רבות למודעות והחשיפה לקהל היעד כי ניכר שהוא חדשני ומעניין בדיוק כמו התוכן שסמוך אליו. אם עושים השוואה לרדיו לרוב משודרים ברדיו שירים (שכולנו אוהבים מאד) וגם אם פספסנו שיר אנחנו לא נמצאים במתח. זה לא נורא. ואנחנו גם לא מתחברים יותר מידי, זהו רק אמצעי ברודקאסט להעביר נסיעה בכיף.

המדריך השלם לפרסום בטלוויזיה בקלות

 רוצים לדעת עוד ולקבל הצעת מחיר ממוקדת?

צרו איתנו קשר עוד היום: 072-3970800 או לחץ כאן

זה לא יקר כמו שחושבים

הפרסום בטלוויזיה יכול להיות דבר ממש לא יקר, הוא מחייב בניה נכונה של הקמפיין ואופן הפרסום על ידי מי מטעמנו כדי ליצור אותו אפקטיבי ונכון ומחירי הפרסום בקמפיין טלוויזיה נכון יכולים להתחיל גם ב-30-40 אלפי שקלים. לשואלים אפשר גם בפחות אבל לרוב הקמפיין יהיה פחות משמעותי וכדאי לקחת זאת בחשבון. בעידן הנוכחי של 2020 הטלוויזיה הופכת להיות המוצר בעל עלות תועלת הטובה ביותר שקיימת! נצלו את ההזדמנות עוד היום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קרם לחות לפנים. צילום: KATRIN BOLOVTSOVA באתר PEXELSקרם לחות לפנים. צילום: KATRIN BOLOVTSOVA באתר PEXELS

להרגיש את הלחות: המרקמים, הריחות והתחושות שעושים את שגרת הטיפוח להרבה יותר מהנה

קרם לחות לפנים הוא הרבה יותר ממוצר טיפוח. כשבוחרים קרם שמרגיש מתאים, הטיפוח הופך להרגל טבעי, ולא למטלה

נושאים בכתבה טיפוח

למרות שיש היום לא מעט מוצרי טיפוח שמתהדרים בנוסחה חדשנית או ברכיבים מתקדמים, יש דבר אחד שקובע אם נרצה להשתמש בו מדי יום, והוא איך הוא מרגיש על העור. 

המרקם, הריח והתחושה בזמן המריחה ואחריה הם מה שהופכים את שגרת הטיפוח לפעולה אינטואיטיבית שנרצה לחזור אליה, ולא רק עוד שלב בשגרת הטיפוח יומית.

הזנת העור בלחות: שלב טיפוח יומיומי

קרם לחות לפנים הוא הרבה יותר ממוצר טיפוח, הוא חלק מהרגל יומיומי שמזכיר לנו להתייחס לעצמנו. כשנעים לגעת בעור, קל להתמיד בכך. 

לכן הבחירה במרקם הנכון ובתחושה שנוחה לך היא איננה מותרות, אלא הדרך להפוך את שגרת הטיפוח לפשוטה ומהנה יותר. בדיוק כמו שמעדיפים סבון בניחוח מסוים או שמפו בתחושה מסוימת, גם קרם הלחות הנכון הוא עניין של הרמוניה אישית.

המרקם שמזמין לגעת

קרם שמרגיש נעים הוא כזה שמתקבל על ידי העור בקלות. יש כאלו שאוהבים מרקם עשיר ועמוק, שמרגיש כמו שכבה מגוננת בחורף, ויש את אלו שדווקא מעדיפים תחושה קלילה ואוורירית, שמתאימה לאקלים חם או לשימוש לפני איפור. 

MedOne Data Center. צילום: MedOneMedOne Data Center. צילום: MedOne

הדאטה סנטר ההיברידי של ישראל - ירוק, מאובטח, וזמין תמיד עם SLA של 99.999%

מי זאת חברת MedOne, איך היא משתלבת בעולם התשתיות ההיברידיות בישראל ומהו היתרון העסקי שגלום בשימוש בכלים שהיא מציעה

נושאים בכתבה מחשוב ענן

העולם הדיגיטלי של היום דורש יותר מתשתית טובה. הוא דורש תשתית שמסוגלת לעמוד בכל תרחיש.
הלקוחות, העובדים והמערכות צריכים זמינות תמידית, אבטחה מוחלטת וגמישות אינסופית.
בישראל, החברה שעומדת בלב המהפכה הזו היא MedOne - מובילת תחום חוות השרתים, הדאטה סנטרים המאובטחים והענן הישראלי המאובטח. עם 25 שנות ניסיון, SLA של 99.999%, תקנים בינלאומיים מחמירים ותמיכה אנושית מסביב לשעון, MedOne מציבה סטנדרט חדש לעולם התשתיות ההיברידיות בישראל. שילוב טבעי בין דאטה סנטר מאובטח לבין ענן ישראלי מתקדם.

מהו דאטה סנטר היברידי ולמה זה העתיד של תשתיות ה־IT?

דאטה סנטר היברידי הוא מודל שבו ארגון מפצל את משימותיו בין תשתית מקומית מאובטחת לבין ענן ציבורי או פרטי, תוך שמירה על שליטה ואבטחה מקסימלית.במקום לבחור בין דאטה סנטר לענן, הארגון מרוויח את שניהם.
מערכות קריטיות פועלות מתוך הדאטה סנטר המאובטח של MedOne, בעוד עומסי שיא, פיתוחים או פרויקטים חדשניים מנוהלים בענן הישראלי המאובטח שלה.היתרונות המרכזייםגמישות עסקית - הרחבת משאבים בזמן אמת לפי דרישה.

חיסכון כלכלי - תשלום רק על שימוש בפועל, ללא השקעות עודפות.

אבטחת מידע וריבונות נתונים - שמירה על שליטה מלאה ועמידה בדרישות רגולציה מקומיות.

ביצועים וזמינות גבוהים -SLA של 99.999% ואחסון מקומי בישראל.

חדשנות מתמשכת - שילוב שירותי ענן, AI ו־DRaaS תוך שמירה על סביבה מאובטחת.

דאטה סנטרים תת־קרקעיים - שכבת ההגנה התשתיתית של ישראל

מתחת לפני הקרקע, מאחורי קירות פלדה ובטון, פועלות חוות השרתים של MedOne. מתקנים מתקדמים שנבנו כדי להבטיח פעילות רציפה גם בתנאים קיצוניים.בכל דאטה סנטר קיימת מערכת חשמל כפולה, גיבוי אנרגיה אוטונומי ל־72 שעות, מערכות קירור נפרדות, ניטור ובקרה אנושית 24/7.
הגישה לאתרים מוגנת בשכבות אבטחה פיזיות, סייבריות ופרוצדורליות ברמות הגבוהות ביותר.התוצאה היא דאטה סנטר מאובטח שנשאר פעיל גם בעת מצבי חירום לאומיים, הפסקות חשמל או מתקפות סייבר.
במדינה שבה רציפות עסקית היא לא רק מושג אלא מציאות, MedOne מספקת את התשתית הבטוחה בישראל.

תקנים, אבטחה ואמינות ברמה עולמית

אמינות איננה הבטחה. היא נמדדת בעובדות.
הדאטה סנטרים והענן  של MedOne עומדים במגוון תקנים בינלאומיים מהמחמירים בעולם, ביניהם:ISO 27001 - ניהול אבטחת מידע

ISO 27017 - אבטחת מידע בענן

ISO 27018 - הגנת פרטיות במידע אישי

ISO 22301 - ניהול המשכיות עסקית (BCP)

ISO 9001 - ניהול איכות

ISO 14001 - ניהול סביבתי

ISO 50001 - ניהול אנרגיה

PCI-DSS - תקן לאבטחת נתוני תשלומים

כלל התהליכים מנוהלים על ידי צוותי אבטחה ותפעול ייעודיים עם SOC פעיל 24/7, ניטור בזמן אמת ותגובה מיידית לכל אירוע.

ענן ישראלי מאובטח - גמישות בלי לוותר על שליטה

חברת MedOne מפעילה את אחד מענני התשתית המקומיים המתקדמים בישראל, המאפשר לארגונים ליהנות מגמישות וסקייל של ענן ציבורי, לצד אחסון מקומי וריבונות מלאה על הנתונים.הענן הישראלי המאובטח של MedOne מחובר ישירות לחוות השרתים שלה ומאפשר עבודה היברידית מלאה.
ניתן להעביר עומסים בין סביבות, לבצע גיבויים בזמן אמת, ולהפעיל שירותי AI ו־DRaaS - מבלי שהמידע יעזוב את ישראל.הפלטפורמה עומדת בתקני אבטחת מידע קפדניים, מספקת תשתיות IaaS, PaaS, GPUaaS, ומופעלת על ידי צוותי מומחים ישראליים.