נינג'ה ישראל מאקו
צילום: מסך מאקו
רייטינג

נדבר אחרי החגים: לקט של נינג'ה ישראל עם 14.2% במוצ"ש

ערוצי הטלוויזיה לא מתאמצים בתקופת החגים ושולפים מהארסנל שידורים חוזרים ותכניות לקט. בשלושת הימים האחרונים מהדורות החדשות של עשר עוקפות את רשת 
משה בנימין |

כלום ושום דבר, כך בערך אפשר להגדיר את מה שקורה בטלוויזיה בישראל, לפחות עד שיעברו חגי תשרי. אמש, במוצ"ש בליץ השידורים החוזרים נמשך והפעם עם לקט של נינג'ה ישראל שקיבל 14.2% רייטינג עם 356K צופים - כך על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

ברשת מנגד, שידור חוזר של 'שנות ה-80' עם 8.8% ו-241k, ואחריו פרק נוסף עם 8.3% ו-200k. בערוץ עשר שלפו לקט משלהם, של 'גב האומה' שהניב 5.5% ו-145k. בכאן 11 'רואים עולם' עם 4.6% ו-119k. 

בגזרת החדשות

קשת מובילה עם 11.3% ו-288k.

נתון יפה לאושרת קוטלר ב'מגזין' בערוץ עשר עם 8.9% ו-232k.

רשת עם 7.7% ו-209k. (מצרפי עם קשת 19% ו-497K)

כאן עם 3.8% ו-95k.

יום ו'

בגזרת הבוקר

'העולם הבוקר' של רשת עם 4.4%

'שישי בבוקר' של קשת (גלית ויואב) עם 2.6%

בערוץ עשר 'בוקר אור' בשישי עם 1.0%

שידור חוזר של 'סברי מרנן' עם 9.4% ו-258k וצמוד אליו פרק נוסף (ש.חוזר) עם 8.1% ו-230k. ברשת 'אנחנו במפה' עם 2.9% ו-99k ופרק נוסף עם 2.4% ו-71k. בערוץ עשר לקט של 'שי בשידור' עם 5.5% ו-157k ובכאן שידור חוזר של 'קופה ראשית' עם 1.7% ו-42k.

בגזרת החדשות 

לקט של 'אולפן שישי' עם 8% ו-237k.

ברשת, לקט 'אולפן שישי' עם 4% ו-113k

בערוץ עשר לקט 'שישי' עם 6.6% ו-181k.

כאן עם 3.4% ו-102k.

יום ה

שידור חוזר של 'צומת מילר' עם 10.2% ו-258k ואחריו פרק נוסף של 'צומת מילר' עם 11% ו-287k. מנגד, ברשת 'דה וול' עם 7.5% ו-200k ושידור חוזר של 'בלתי נראה' עם 6.4% ו-177k. בערוץ עשר 'מסע בטנזניה' עם 4.7% ו-106k ושידור חוזר של 'חברות' עם 4.8% ו-108k. בכאן 'הקו האדום' עם 3.3% ו-92k.

בגזרת הבוקר

העולם הבוקר של רשת עם 4.5%

חדשות הבוקר של קשת עם 2.5%

בערוץ עשר בוקר אור עם 1.1%

ראש בראש בפרה פריים

בקשת לקט של 'פינס' עם 9.3% ואחריו 'התכנית הכלכלית' עם 10.8%.

ברשת 'לפני החדשות' עם 5.4%.

ובערוץ עשר 'אורלי וגיא' עם 2.6%.

בגזרת החדשות

מהדורת חדשות קשת מובילה עם 11.8% ו-276k

מהדורת רשת עם 6.9% ו-167k

(מצרפי: 18.7% ו-443K)

מהדורת עשר עוברת את רשת, עם 7.2% ו-175k

מהדורת כאן עם 3.1% ו-72k.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״