ליאו מסי
צילום: טוויטר פריז סן זרמן

מה השכר של מסי במיאמי ומה המענק שיביא לחתימה?

הכוכב הארגנטינאי עשוי לקבל את ההצעה של המועדון האמריקאי ואף יקבל הצעה לרכוש את המועדון לאחר הפרישה
מיכאל וייסרמן | (1)

סאגת עתידו של ליאו מסי עשויה להגיע להכרעה בימים הקרובים. הכוכב הארגנטינאי סיים חוזה של שנתיים בפריז סן ז'רמן, שם הרוויח 30 מיליון אירו לעונה. מיד לאחר ההודעה לפיה יעזוב את עיר האורות קיבל השחקן מספר אופציות כאשר העיקרית הייתה ההצעה מאל הילאל מערב הסעודית שהציעה שכר חסר תקדים של 1.2 מיליארד אירו לשנתיים. נראה כי מסי בוחר בינתיים ביעד אחר.

קרוב יותר לארה"ב מאשר לספרד. מסי (צילום: טוויטר ברצלונה רשמי)

שתי הצעות נוספות הן מברצלונה שעושה מאמצים רבים בכדי להחזיר את הפרעוש אבל מתקשה להציע הצעה כספית ראויה וזאת למרות רצונו של מסי לחזור לברצלונה ביחד עם משפחתו. נכון לשלב זה, דיווחים בחו"ל גורסים שזה רק עניין של זמן עד שיוצג במיאמי. ההצעה הרלוונטית ביותר היא מהקבוצה מליגת ה-MLS בארה"ב. ביממה האחרונה פורסם כי אחד מבעלי הקבוצה האמריקאית, שחקן העבר, דיוויד בקהאם, הגיש לו הצעה של 50 מיליון אירו לעונה - בחוזה של ארבע שנים.

אביו של מסי שמשמש גם כסוכנו מנסה לשכנע אותו לקבל את ההצעה מערב הסעודית, אבל מי שדוחק אותו לעבור לארה"ב היא אשתו אנטונלה. אנטונלה רוצה לעבור למיאמי, שם משפחת מסי מחזיקה בדירת יוקרה, ונראה שהשחקן עצמו יקבל החלטה בקרוב. בארה"ב אישרו כי ההסכם מול מסי מתקרב אבל עדיין לא סגור.

בסוף 2020 חשף מסי שתמיד "היה לו חלום" לחיות בארצות הברית ו"לחוות איך הליגה שם". בנוסף, במועדון האמריקאי הציעו למסי לקבל מענקים מחברת "אפל" וגם מחברת "אדידס", שמסי נחשב לפרזנטור שלה. בחברה בוחנים אופציה להוציא נעל מיוחדת של הקשר עם הגעתו לארה"ב. מדובר במענקים של עשרות מיליוני אירו.

עוד פורסם כי לשחקן יוצע גם לרכוש את המועדון האמריקאי בסיום ההסכם, כפי שקרה עם בקאהם בעבר. לאחרונה פורסם כי מסי יחתום במיאמי ויושאל לעונה אחת לברצלונה שתשלם חלק משכרו וכך יעמוד השחקן במגבלות הפייר פליי  בליגה הספרדית. בארה"ב טענו כי קבוצות נוספות במדינה מתכוונות לנסות לשכנע כוכבים נוספים להגיע לליגה וביניהם כריסטיאנו רונאלדו וניימאר.

לאחרונה פורסמו המשתכרים הגדולים של 2023 ומסי נמצא רק במקום השני.

מסי, 35, הרוויח השנה 130 מיליון דולר כאשר מחצית הגיע בשל חוזהו בפאריז סן ז'רמן והשאר מחסויות של הכדורגלן, עם חברת אדידס וחברת באדוויזר. בנוסף חברת 'SOCIAS' לבדה משלמת למסי 20 מיליון דולר לעונה.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מסי-בא (ל"ת)
    חורחה 08/06/2023 10:14
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.