TAG WOMAN: מהלך אסטרגטי ברשת בהיקף של 6 מ' ש'
רשת האופנה TAG WOMAN, פותחת בימים אלה 2 חנויות חדשות בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, כחלק מתוכניתה האסטרטגית לבסס את מעמדה כאחת מחברות אופנת הנשים המובילות בישראל. כמו כן, הודיע היום (א') מנכ"ל הרשת, אילן לוי, כי בכוונתה להשקיע כ-6 מיליון שקל, במהלך השנתיים הקרובות, בשיפוץ והרחבת סניפי הרשת בכל הארץ, על פי קונספט חדש שעיצבו האדריכלים קרן פאוזנר ושמוליק בילגוראי.
שתי החנויות החדשות, בקניון רחובות ובקניון הגדול בפ"ת, מצטרפות ל-16 סניפים הרשת הפועלות כיום בכל רחבי הארץ, כאשר בימים אלה החלה רשת TAG WOMAN בשיפוץ והרחבת סניף הדגל של החברה בקניון עזריאלי בתל-אביב.
מנכ"ל TAG WOMAN, אילן לוי, אמר, כי "החנויות החדשות ממשיכות את התנופה שלנו ממציגות קונספט חדש וייחודי שעוצב על ידי אדריכלי הרשת - קרן פאוזנר ושמוליק בילגוראי במטרה לתת שירות טוב יותר ללקוחותינו, תוך הצגת קונספט החברה בצורה טובה יותר".
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני כ-4 שנים וממשיכה את דרכה של חברת TAG שהיתה פעילה כ-10 שנים בענף האופנה והתמחתה באופנת נשים. TAG WOMAN הוקמה על ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומפעילה 16 חנויות (12 מהם בקניונים מובילים), מהם 10 בבעלות עצמית ו-6 באמצעות זכיינים. הרשת מעסיקה כ-100 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק ולוגיסטיקה.