מרכז לוגיסטי של ריט 1
צילום: יח"צ
דוחות

ריט 1 צופה גידול שנתי ב-FFO ל-246 מיליון שקל

החברה פרסמה את התוצאות לרבעון השני של 2021, ועדכנה את התחזית השנתית; ה-NOI הסתכם בכ-87 מיליון שקל בהשוואה לכ-79.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
סתיו קורן | (2)

קרן ההשקעות בקרקעות ריט 1 0.57% שידועה במדיניות חלוקת הדיבידנד האגרסיבית שלה, ונסחרת לפי שווי שוק של כ-3 מיליארד שקל, מפרסמת את תוצאות הרבעון השני לשנת 2021. החברה מדוות על עלייה של כ-13% ב-FFO הריאלי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-64.5 מיליון שקל.

ה-NOI (הכנסות מדמי שכירות בניכוי הוצאות תפעול ישירות) הסתכם בכ-87 מיליון שקל בהשוואה לכ-79.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (בו חל הסגר הראשון), עלייה של כ-9.4%. הכנסות החברה הסתכמו בכ-81.6 מיליון שקל, לעומת כ-73.4  מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

החברה עדכנה מעלה את מרכז טווח תחזיותיה לשנת 2021

על פי התחזיות המעודכנות של החברה, אומדן ה-NOI השנתי המעודכן עומד על כ332-338 מיליון שקל, לעומת אומדן מקורי מתחילת השנה של כ-320-330 מיליון שקל. וכ- 328-338 מיליון שקל בעדכון מחודש מאי האחרון. 

אומדן ה-FFO הריאלי המעודכן עומד על כ-240-246 מיליון שקל לעומת אומדן מקורי מתחילת השנה של כ- 228-238 מיליון שקל, וכ-236-246 מיליון שקל בעדכון מחודש מאי האחרון. 

במהלך הרבעון השני של 2021 ועד למועד פרסום הדוח, נחתמו כ-33 הסכמי שכירות חדשים, ביחס לשטח של 7 אלפי מ"ר אשר צפויים להניב דמי שכירות שנתיים של כ- 8 מיליון שקל. בנוסף, נחתמו 78 הארכות להסכמים קיימים ביחס לשטח של כ- 36 אלפי מ"ר אשר צפויים להניב דמי שכירות שנתיים של כ- 22 מיליון שקל, תוך גידול ריאלי ממוצע של כ- 5.1% בדמי השכירות.

דיבידנד

החברה תחלק בחודש ספטמבר הקרוב דיבידנד בסך של כ-33 מיליון שקל (18.5 אגורות למניה) בגין הרבעון השני של השנה. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליאור 16/08/2021 13:42
    הגב לתגובה זו
    עובדים בשקט בלי רעש וצלצלולים לא מנסים לרכוש חברות אחרות בהצעת רכש עוינת, מתמקדים בנדל"ן מניב בלבד ולא מתעסקים בדברים שלא קשורים כגון דיור להשכרה רוכשים נדל"ן מניב איכותי שמניב מהר ולכן התוצאות היחסיות לגודל העסק טובות יותר
  • 1.
    חברת נדל"ן מניב מספר אחת ! (ל"ת)
    נורית 16/08/2021 07:39
    הגב לתגובה זו
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.