עושים סדר: כל המבצעים של חברות הסלולר - איפה תשלמו 20 שקל לחודש?

התחרות בסלולר רק מחריפה . Bizportal ריכז את המבצעים החמים שמציעות כיום ספקיות הסלולר השונות. הנה המספרים
תומר קורנפלד | (10)

לפני כמעט שלוש שנים חל שינוי דרמטי בסקטור הסלולר, לענף נכנסו שתי שחקניות חדשות אשר הוכיחו לציבור כי עד לאותו הרגע "היינו פראיירים". מיכאל גולן שינה לחלוטין את מודל התמחור כשהציע "שיחות ומסרונים ללא הגבלה" ב-99 שקלים לחודש וכל חברות הסלולר התיישרו על פי מודל זה.

חברות כמו סלקום, פרטנר ופלאפון שעד אותו הרגע הרוויחו כמיליארד שקל מדי שנה נאלצו לבצע התאמות דרמטיות בפעילותן העסקית ופיטרו עשרות אלפי עובדים. בשנה האחרונה נראה היה כי הענף מצליח להתייצב - אך בשבועות האחרונים נראה כי ההתייצבות עדיין לא פה.

זה התחיל עם השקת שירותי וואלה-מובייל - שיתוף פעולה בין וואלה לבין פלאפון. בהמשך, סלקום השיקה את שירותי הטלוויזיה שלה במחיר תחרותי ליס (בזק) ולהוט וזה הוליד כבר טריגר מחודש. הוט מובייל החליטה לפגוע בסלקום בנקודה הכואבת לה והשיקה חבילת סלולר של שני מנויים ב-40 שקלים לחודש. גם פרטנר נכנסה היום לתמונה כשהשיקה לזמן מוגבל חבילה ב-39 שקלים לחודש לכל החיים.

בכדי לעשות סדר בכל הענף, ריכזנו עבורכם את המבצעים הכי חמים של החברות בכדי שתוכלו להשוות. המבצעים נכונים נכון להיום ומבוססים על התוכניות המופיעות באתרי האינטרנט של החברות השונות.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    פנסיונר 06/01/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    במקום לבדוק את דמי הניהול על הפנסיה, קרנות השתלמות וביטוחים למיניהם, הם מתעסקים בזוטות, עשרה שקלים לפה או לשם. לי יש עסק שזה המטרה שלו. להוזיל את העמלות האלה. לכל המעונין ניתן ליצור קשר ב0528359238. לא חסכתי לך כסף, לא שילמת לי שקל. ולא, אני לא סוכן ביטוח. אני פשוט יודע להתמקח בשבילך.
  • 6.
    דן 05/01/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    לכן אני אף פעם לא יהיה מנוי של הוט מובייל, וגם לא של 012. היום אחרי שניסיתי לעבור כדי לשפר חבילה, הבנתי שזמני המתנה הזויים. אז נשארתי ביופון. קיבלתי אמנם פחות בחבילת גלישה (4GB ב49שח) אבל עונים לי מהר יותר ופותרים כל בעיה
  • 5.
    אורן 05/01/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    ב012 כל mms עולה שקל. למה זה לא כתוב??
  • מי משתמש בMMS ??? (ל"ת)
    א 05/01/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שלומית 05/01/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    גיליתי לאחרונה את אפליקציית דיל קראש - אנשים כמונו מעלים את המבצעים ברגע ששומעים עליהם.
  • 3.
    תעשו השוואה ב"שירות". יש חב' בלי שירות בפועל! (ל"ת)
    איתי 05/01/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תמשיכו לריב (ל"ת)
    אחד שעשקו אותו 05/01/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דורש צדק 05/01/2015 05:16
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין לפאלאפון, מי יודע אם אין איזה טריק במחיר שלהם
  • ho 05/01/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    הם טוענים שב10 ימים גמרתי 6 גיגה (לא הגיוני) וגם אם כן הנציג מכירות שלהם אמר כשעוברים 6 גיגה האינטרנט מואט, זה לא נכון!!! אחרי שעוברים את הכמות הם סוגרים לך את כל יכולות הגלישה - סטייל צפון קוריאה!!! אמרתי שהנציג הבטיח, לא ממש עיניין אותם. חזרתי לגולן טלקום. כמובן אחרי שעברתי הם התקשרו 7 פעמים לנסות להחזיר אותי - לא יקרה! לא עובד עם רמאים!
  • אזרח הצופה מהצד 05/01/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    הם לא מתביישים להגיד אחרכך "אתה יכול לתבוע אותנו".....
ראסל אלוונגר מנכ״ל טאואר, צילום: מיכה בריקמןראסל אלוונגר מנכ״ל טאואר, צילום: מיכה בריקמן

טאואר תיפול - נייס תזנק; המניות הבולטות מחר בבורסה

ברק עילם ברח בזמן, על המשבר בנייס והסיכונים והסיכויים; ועל המימוש הצפוי בטאואר אחרי הזינוק המרשים  

מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה טאואר נייס

אולי נייס הגיעה לרצפה? אתמול היא זינקה בוול סטריט וחזרה להיסחר מעל 100 דולר. היא חוזרת למסחר בת"א עם ארביטראז' חיובי של 5%. 

אחרי קריסה בשבוע האחרון על רקע הנמכת תחזית, נייס נסחרת במכפיל רווח עתידי של מתחת ל-9. זה מאוד נמוך וזה כנראה משקף שני דברים - את החשש מהנמכת ציפיות בהמשך הדרך ואת חוסר האמון בהנהלה של נייס - לא מפרסמים דוח כספי ואחרי יומיים מנמיכים ציפיות לשנה הבאה. זו התנהלות שוול סטריט לא אוהבת ולא מקבלת. 

ועדיין, אולי זה בגלל חוסר הניסיון של סקוט ראסל, הטירון בתפקיד. אולי זאת טעות של מתחילים וזה מזכיר לנו שברק עילם תזמן בצורה מושלמת את העזיבה מנייס. פשוט - ברח בזמן. הוא הבין בשנה האחרונה שלו שמגיעה מהפכה גדולה, הוא לא רצה לעבור עוד מהפכה בחברה במיוחד שהיא איום גדול על הפעילות. 10 שנים הספיקו לו, כשהשנים האלו מחולקות לשתיים - השנים הטובות והשנים הגרועות. ב-5 שנים שווי נייס עלה פי 4, ב-5 שנים הבאות לא היה שינוי. בשנה האחרונה המניה קרסה במעל 50%. 

מאז הודעת הפרישה שלו המניה נפלה ב60% - מה זה אם לא בריחה - ברק עילם עוזב את נייס בתזמון בעייתי - ממה מודאגים האנליסטים?

נייס היום מאוד מאוימת על ידי ה-AI ומצד שני מדגישה שה-AI הוא דווקא מנוע הצמיחה העיקרי שלה. חברות תוכנה בכלל מאוימות מאוד כי ניתן לפתח תוכנה במהירות ובזול. נייס פועלת בשוק ה-CRM שעובר טלטלות גדולות - המהפכה משנה אותו לחלוטין.   

נייס בנקודת הזמן הזו היא סיכוי גדול וסיכון גדול. היא לכאורה מאוד זולה, אבל זה בגלל החששות של השוק מהמשך הנמכת ציפיות. זו חברה במשבר שהחצי שנה הקרובה מאוד קריטית לעתידה. אם היא תלמד להתמודד מול איום ה-AI ואף להצטרף אליו כפי שהיא מצהירה, השוק יכול לתפוס אותה אחרת. אם היא תפספס תחזיות בהמשך, משבר האמון יכול להתחזק.


אבי גבאי, מנכ״ל פרטנר, קרדיט צילום: יעל גבאיאבי גבאי, מנכ״ל פרטנר, קרדיט צילום: יעל גבאי
דוחות

פרטנר: צמיחה מתונה אך עקבית גם ברבעון השלישי

ה-EBITDA המתואם עלה ל-331 מיליון שקל, במקביל לגידול במצבת מנויי הסלולר והסיבים; שורת הרווח הושפעה מהכנסה חד פעמית בשל ביטול הפרשה למע"מ

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה אבי גבאי פרטנר

קבוצת פרטנר פרטנר -2.98%  מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2025, מהן עולה צמיחה מתונה אך עקבית ברווחיות לצד המשך התחזקות בתשתיות הליבה. הרווח הנקי עלה ל-90 מיליון שקל, גידול של כ-6% מול הרבעון המקביל. הרווח התפעולי עלה לכ-132 מיליון שקל, עלייה של כ-10%, וה-EBITDA המתואם עלה לכ-331 מיליון שקל, גידול של כ-4% מול התקופה המקבילה.

יש לציין כי תוצאות הרבעון מושפעות מגורמים חד פעמיים בשני צדי ההשוואה. ברבעון הנוכחי הוכר ביטול הפרשה למע״מ בהיקף של כ-38 מיליון שקל (נטפליקס תקפיץ את פרטנר - ואיך זה קשור למע"מ?), וברבעון המקביל נרשם רווח חד פעמי של כ-24 מיליון שקל מעסקת סיבים עם לקוח עסקי. לכן, חלק מהשיפור במדדי הרווחיות אינו משקף בהכרח מגמה תפעולית נקייה, אלא שילוב של השפעות חשבונאיות חד פעמיות בשתי התקופות.

הכנסות החברה הסתכמו ב-784 מיליון שקל, ירידה של כ-3% לעומת 811 מיליון שקל ברבעון המקביל. הירידה נובעת מהשפעת הכנסה חד פעמית גבוהה שנרשמה אשתקד בגין השכרת סיבים ללקוח עסקי. הכנסות השירותים הסתכמו ב-650 מיליון שקל, ירידה של כ-5% בהשוואה לאותה השפעה חד-פעמית. מנגד, ההכנסות ממכירת ציוד רשמו גידול של כ-5% והגיעו ל-134 מיליון שקל.

ברקע התוצאות, החברה השיקה בסוף הרבעון את שירות הטלוויזיה המשודרג +Partner tv, הכולל ממשק חדש והיצע תכנים רחב יותר. שדרוג כלל מנויי הטלוויזיה הושלם בתחילת הרבעון הרביעי. בסגמנט האינטרנט, מצבת מנויי הסיבים האופטיים עלתה ב-5 אלף מנויים ברבעון, וה-ARPU באינטרנט עלה ל-59 שקל, גידול של 5 שקלים מול הרבעון המקביל.

ברשת הסלולר, פרטנר מציגה צמיחה של 19 אלף מנויים נטו ברבעון ו-36 אלף מתחילת השנה, עם המשך פריסה ושימוש ברשת Private 5G. ה-ARPU הסלולרי נותר יציב ברמה של 44 שקל. שיעור הנטישה הסתכם ב-4.9%, ירידה קלה לעומת 5.1% בשנה שעברה.