קסטרו מדווחת על עלייה של 4.7% בהכנסות - המניה מזנקת

ברבעון הרביעי ההכנסות עלו ב-8.3% ל-250 מיליון שקל, והרווח הנקי ירד 2.3% ל-21.6 מיליון שקל
 | 
גבי רוטר, צילום: דודי חסון
חברת האופנה קסטרו פרסמה היום את תוצאותיה לשנת 2015 לפיהן החברה רשמה ירידה בפידיון החודשי הממוצע, עלייה בהכנסות וירידה קלה בשורה התחתונה. המסחר במניה חודש בשעה 12:27 והמניה מזנקת 7%.
הפדיון הממוצע לחודש למ"ר ירד בשנת 2015 ל-1,265 שקל, וזאת לפי שטח שפרוס על פני 59.3 אלף מ"ר. לשם השוואה בשנת 2014 הפידיון החודשי הממוצע למ"ר הסתכם ב-1,489 שקל, וזאת לפי שטח הפרוס על פני 48.4 אלף מ"ר - משמע, למרות הגדלת שטח המסחר, הפידיון החודשי הממוצע ירד. 
הפידיון החודשי הממוצע לחנויות זהות ירד גם כן. בשנת 2015 הסתכם הפידיון החודשי הממוצע בקרב 93 חנויות ב-1,405 שקל. בשנת 2014 לעומת זאת הפידיון החודשי הממוצע שנמדד בקרב 79 חנויות הסתכם ב-1,667 שקל.
ההכנסות עלו ב-4.77% בשנת 2015 ל-917 מיליון שקל. ברבעון הרביעי ההכנסות עלו ב-8.3% ל-250 מיליון שקל. 
בשורה התחתונה הרווח הנקי בשנת 2015 ירד ב-2.24% ל-40.5 מיליון שקל. הרווח למניה בשנת 2015 היה 8 שקל למניה, לעומת 11.5 שקל למניה בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון הרביעי הרווח הנקי ירד 2.3% ל-21.6 מיליון שקל.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף, אמר היום: "קסטרו מציגה גידול במכירות ורווח של למעלה מ- 40 מיליון ₪. החברה ממשיכה להציג בשנת 2015 תזרים חזק  מפעילות שוטפת בסך של כ- 100.4 מיליון וזאת על אף המצב הבטחוני, הירידה בתיירות נכנסת והשנה המאתגרת שפקדה את המשק הישראלי. הנהלת קסטרו גאה במסורת רבת השנים לשתף את עובדי המטה והלוגסטיקה ברווחי החברה ותשתף את עובדיה ברווחיה גם בשנה זו  בסך של כ- 8.2 מיליון שקל".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה