רשות שוק ההון העניקה רישיון ייעוץ פנסיוני ל-ONE ZERO
הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל, ששינה את שמו לאחרונה ל-ONE ZERO, ששירותיו טרם נפתחו לציבור הרחב ופועל כעת בשלב פיילוט אליו מצטרפים בהדרגה לקוחות חדשים, כאשר על פי הדיווח מונה מעל ל-80 אלף איש. מודל הבנק הדיגיטלי בשונה משאר הבנקים כולל שורה של שירותים בנקאיים עליהם משלמים היום הלקוחות דמי שירות נפרדים, כאשר בבנק הדיגיטלי כל אלו יוכללו תחת דמי מנוי אחד. דמי המנוי, יכללו את עלויות ניהול העו"ש, עמלות כרטיסי האשראי, עלויות המרה, משיכת מט"ח מכרטיס האשראי ומחשבון הבנק, העברות בנקאיות, הוצאת ערבות בנקאית ושירותים נוספים, ומהיום גם שירות ייעוץ פנסיוני.
כעת הבנק מקבל רישיון ייעוץ פנסיוני מרשות שוק ההון, ויעניק ייעוץ פנסיוני לקהל לקוחותיו כחלק מחבילת שירותי הבנקאות הפרטית שהוא מעניק (דמי מנוי), שצפויה לכלול בהדרגה שורה של ייעוצים וליווי פיננסי מקיף. הבנק יעניק את שירותי הייעוץ הפנסיוני במודל אובייקטיבי, כלומר מבוססים על קבלת עמלת הפצה זהה מכלל גופי הפנסיה בישראל, באופן שמונע הטיה לגוף כזה או אחר.
העמלה הנהוגה עומדת על 0.25% ובמקרים של קרן פנסיה, שדמי הניהול שלה נמוכים לעיתים מעמלת ההפצה הופכת את הייעוץ בתחום הפנסיה באופן כללי לבלתי כדאי. במסגרת ההתקשרות של ONE ZERO עם הגופים המוסדיים הונהג מודל הפצה הכולל לצד עמלה קבועה של 0.25% גם תקרת עמלה. מודל מסוג זה עשוי לתמרץ את ONE ZERO להעניק ייעוץ פנסיוני גם על קרנות פנסיה וגם ללקוחות שאין להם סכומי כסף גבוהים מאד.
גל בר דעה, מנכ"ל ONE ZERO: "קבלת הרישיון היא אבן דרך חשובה במסגרת השלמת בניית חבילת שירותי הבנקאות הפרטית, שיאפשרו למנהלי הכספים שלנו לנהל בהדרגה את כלל החיים הפיננסים של הלקוחות שלנו."
- מובילאיי בדוחות טובים, מעלה את תחזית הרווח וההכנסות לשנה
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.איך הופכים ללקוח?!,כתבתי להם,לא עונים אפילו.חחחחח (ל"ת)לא מובן?! 14/08/2022 16:00הגב לתגובה זו
- 1.טל 13/07/2022 20:40הגב לתגובה זועוד דרך להרוויח על חשבון הלקוח

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי: הכנסות מעל 2 מיליארד שקל, הרווח הנקי נשחק עקב גידור הדולר
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי: הכנסות מעל 2 מיליארד שקל, הרווח הנקי נשחק עקב גידור הדולר
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
