וול סטריט השוק האמריקאי
וול סטריט השוק האמריקאי
סקירה

הנאסד״ק עלה ב-1.3%; נובוקיור זינקה ב-28%, אלוט נפלה ב-29%

צוות גלובל | (9)

המסחר בוול סטריט התנהל בעליות שערים, כאשר המשקיעים מעכלים את נאום מצב האומה של הנשיא דונלד טראמפ ונערכים לפרסום הדוחות של אנבידיה לאחר סיום המסחר. מדד נאסד"ק הוביל את העליות עם זינוק של כ-1.3%, בעוד שמדד S&P 500 התחזק בכ-0.8% והדאו ג'ונס הוסיף כ-0.6%.

במוקד ניצבת אנבידיה, שדוחותיה צפויים להתפרסם לאחר הנעילה. המניה עלתה בכ-2.3% במהלך היום, כשבשוק מעריכים כי לא די בתוצאות חזקות - אלא נדרש גם עדכון תחזיות שיחזק את הנרטיב סביב הבינה המלאכותית. שוק האופציות מתמחר תנודה של כ-5% במניה לאחר הפרסום, על רקע רגישות גבוהה לכל שינוי בציפיות לגבי שולי הרווח והיקפי ההשקעות ב-AI מצד ענקיות הענן.

סקטור הטכנולוגיה קיבל רוח גבית גם מהודעת אנתרופיק על הרחבת יכולות הפלטפורמה שלה, כולל אינטגרציה עם יישומים ארגוניים דוגמת Google Drive ודוקוסיין. במקביל, קרן סל העוקבת אחר מניות תוכנה זינקה בכ-3%. גם ביטקוין התחזק וחצה את רף 69 אלף הדולר, מה שתמך במניות הקשורות לתחום.

בגזרת המניות הבודדות, סירקל זינקה ביותר מ-30% לאחר שדיווחה על עלייה בהכנסות ברבעון הרביעי. מנגד, לואו'ס אמנם עקפה את תחזיות וול סטריט אך סיפקה תחזית מאכזבת, והמניה ירדה. המשקיעים ממשיכים לבחון בזהירות את תחזיות החברות על רקע רמות תמחור גבוהות במגזר.

ברקע, תשואת אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים עלתה ל-4.05%, בעוד הדולר נחלש בכ-0.2%. טראמפ, שנשא את נאומו בלילה הקודם, תקף את בית המשפט העליון על רקע הביקורת המשפטית נגד מדיניות המכסים שלו, אך השוק בשלב זה ממקד את תשומת הלב בעיקר בעונת הדוחות ובהשלכות האפשריות של גל ההשקעות בבינה מלאכותית על הכלכלה.


השעון סופר את השעות לקראת התוצאות של ענקית השבבים - הציפיות מאנבידיה הפעם בשמיים. כדי להבין את גודל הציפיות, צריך להסתכל על המספרים: הקונצנזוס לרבעון הרביעי עומד על הכנסות של 65.69 מיליארד דולר ורווח של 1.53 דולר למניה, מדובר בזינוק של כ-71% ברווח למניה בהשוואה שנתית - קצב צמיחה שגם בסטנדרטים יוצאי הדופן של אנבידיה נחשב חריג. התחזיות לשנה כולה ממשיכות לשקף ציפייה להתרחבות משמעותית, עם הערכה ממוצעת לרווח של 7.76 דולר למניה, עלייה של כ-66% לעומת אשתקד. עם זאת, הטווח הרחב של התחזיות, שנע בין 6.28 דולר ל-9.68 דולר למניה, אינו טכני בלבד. הוא מבטא מחלוקת גדולה בקרב האנליסטים לגבי השאלה עד כמה הביקוש מצד ענקיות הענן יישאר גדול, והאם רמות המרווח הגבוהות יוכלו להישמר כאשר היקפי הפעילות ממשיכים לגדול לממדי ענק - אנבידיה כברומטר: השוק דורש הוכחות לצמיחה ל-327 מיליארד דולר ב-2027


IBM צנחה בגלל ה-AI - בוול-סטריט סבורים שזו הזדמנות -  המניה איבדה כ-13% ביום המסחר החד ביותר זה יותר מרבע מאה על רקע חששות שכלי מודרניזציה מבוססי בינה מלאכותית יפגעו בעסקי המיינפריים - אך אנליסטים מעריכים כי חלק גדול מהסיכון כבר מגולם במחיר ורואים פוטנציאל לטווח ארוך.


מנכ"ל וורקדיי לא מפחד מה-AI: ״אנתרופיק, גוגל ו-OpenAI משתמשות במוצרים שלנו״- למרות רווחיות רבעונית מעל התחזיות, החברה סיפקה תחזית חלשה מהצפוי והציגה צבר הזמנות נמוך בכמיליארד דולר מהערכות השוק; המניה התאוששה לאחר ירידות מוקדמות ונסחרת ביציבות.


מאקרו

ה-AI מסבך את החלטות הריבית: בפד מזהירים מדילמה חדשה בין אינפלציה לאבטלה - ליסה קוק ומייקל באר מזהירים מעלייה באבטלה מבנית ולחצים אינפלציוניים, בעוד קווין וורש רואה ב-AI כוח דפלציוני; במקביל האינפלציה נתקעה מעל היעד והפד חושש שהציבור יתרגל ל-3%.

גולדמן זאקס: ה-AI מתחיל להשפיע על שוק העבודה - האבטלה עשויה לעלות ב-2026 - הבנק צופה עלייה לשיעור של 4.5% עד סוף השנה ומזהיר מהחמרה אם אימוץ הטכנולוגיה יואץ; במקביל, מניות טכנולוגיה נחלשות וסקר חדש מצביע על קיצוצים והאטה בגיוס עובדים בענפים חשופים לבינה מלאכותית.


בצל החשש בשווקים: אנתרופיק מציגה את היכולות החדשות של קלוד - הדגמה חיה של הצ'אטבוט מגיעה אחרי נפילה של יותר מ-800 נקודות בדאו ועל רקע דריכות סביב תחרות גוברת בתחום הבינה המלאכותית; החברה מכוונת לבכירי ארגונים ומציגה כלים לכתיבת קוד, ניתוח נתונים ויצירת תוכן במודל מנוי של 17 עד 100 דולר בחודש.

ג'יימי דיימון מזהיר: "השווקים במצב מסוכן כמו לפני משברי העבר" - מנכ"ל ג'יי פי מורגן מצביע על שילוב נפיץ של מחירי שיא, תחרות פרועה בבנקים וסיכונים חדשים באשראי פרטי ובתוכנה; בדיקה: האם מי שהקשיב לאזהרות של דיימון בעשורים האחרונים הרוויח?


אלגוריתם חזה 71% מהחלטות מנהלי הקרנות - ומעלה סימני שאלה על דמי הניהול- מחקר אקדמי מצא כי רוב פעולות המסחר בקרנות אקטיביות ניתנות לחיזוי באמצעות למידת מכונה, בעוד שהערך העודף נוצר בעיקר בהחלטות שחורגות מהתבנית.


מניות במרכז

מניית השבבים שטסה ב-24% - למרות ירידה של כ-59% בהכנסות והפסד מתמשך, החברה צופה התאוששות ברבעון הראשון ומדווחת על מעבר למרכזי נתונים ל-AI; נאוויטס מחזיקה בקופת מזומנים של 237 מיליון דולר ואין לה חוב.

קיראו עוד ב"גלובל"

קוינבייס Coinbase -1%  מזנקת בכ-14% לאחר שהשיקה מסחר במניות ו-ETF - החברה מרחיבה פעילות מעבר לקריפטו ומעמיקה את התחרות מול רובינהוד; במקביל, התאוששות בביטקוין תומכת במניות הפינטק לאחר חודשים של ירידות חדות


סירקל Circle Internet -0.45%  מזנקת בכ-30% לאחר דוחות חזקים- החברה דיווחה על הכנסות של 770 מיליון דולר ורווח נקי של 133 מיליון דולר ברבעון; היקף המטבע שבמחזור הגיע ל-75.3 מיליארד דולר, אך המניה עדיין נמוכה ביותר מ-70% מהשיא לאחר ההנפקה.


אפל Apple 0.7%  מרחיבה את הייצור בארה״ב - המהלך משתלב בתוכנית השקעות של 600 מיליארד דולר ובמאמץ לצמצם תלות באסיה, על רקע לחצים פוליטיים וסוגיית המכסים מול ממשל טראמפ

טסלה תובעת את קליפורניה - המניה יורדת - יצרנית הרכב החשמלי תובעת את המדינה בטענה לסיווג כ"מפרסמת מטעה" סביב מערכות הנהיגה המתקדמות; האיום על רישיון הייצור כבר הוסר, אבל החברה מבקשת לנקות את השם; המניה בירידה בטרום בזמן שהחוזים בוול סטריט עולים; המשקיעים ממשיכים להתמקד ברובו-טקסי וברובוטים על בסיס בינה מלאכותית.

אנבידיה NVIDIA Corp. 2.95%  נסחרת בעלייה של כ-0.9% לקראת פרסום דוחות הרבעון הרביעי אחרי סגירת המסחר. הציפיות גבוהות במיוחד: לפי תחזיות אנליסטים שנאספו על ידי FactSet, הכנסות חטיבת מרכזי הנתונים צפויות להגיע ל-61 מיליארד דולר, צמיחה של כ-70% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מעבר למספרים עצמם, המשקיעים מחפשים בעיקר מסר שירגיע את החששות סביב תחום הבינה המלאכותית, אחרי תקופה של תנודתיות חדה ומימושים אגרסיביים במניות הסקטור.

לוסיד הייתה הבטחה גדולה. בכירים בטסלה הקימו את לוסידLucid Motors 4.28%   כדי לפתח רכבים יוקרתיים חשמליים, אלא שאין באמת הצלחה, לא בשוק, ולא בפיננסים ולא במניה שאיבדה 97% ב-5 שנים ואלמלא הקרן הסעודית שתומכת בחברה היא כבר מזמן היתה פושטת רגל. הם הבטיחו את הרכב הכי טוב בתעשייה, עם טכנולוגיה מתקדמת, טווח נסיעה ארוך ותכונות יוקרה שמתחרות במותגים ותיקים כמו מרצדס וב.מ.וו. אך המציאות מורכבת יותר. לוסיד, שממוקמת בקליפורניה, התחילה כחברת סוללות ופיתחה דגמים כמו האייר סדאן והגרביטי SUV, שזכו בפרסים כמו 10Best מ-Car and Driver. למרות זאת, החברה נאבקת בהפסדים כבדים, תחרות גוברת ונתח שוק זעום בשוק הרכב החשמלי בארה"ב - "הרכב הכי טוב" - המניה הכי גרועה


ברבעון הרביעי של 2025, לוסיד דיווחה על הכנסות של 523 מיליון דולר, עלייה של 123% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת. זה מעל ציפיות האנליסטים, שהעריכו סביב 468 מיליון דולר. הגידול נבע בעיקר ממסירות שיא של 5,345 כלי רכב, עלייה של 72% משנה קודמת, כולל דגמי אייר וגרביטי. בשנה כולה, ההכנסות הסתכמו ב-1.354 מיליארד דולר, עלייה של 68% מ-2024, עם מסירות של 15,841 כלי רכב, גידול של 55%. הייצור השנתי הגיע לכמעט 18,000 יחידות, כמעט כפול משנה קודמת, למרות אתגרי שרשרת אספקה ותעריפים. דוגמה לכך היא הרמפה של דגם הגרביטי, SUV יוקרתי עם טווח של מעל 700 ק"מ, שתרם לשיפור בתמהיל המוצרים ומחירים גבוהים יותר.

לואו'ס Lowe's Companies, Inc 2.27%   ירדה, למרות שהיא עקפה את התחזיות ברבעון הרביעי הן בשורת הרווח והן בהכנסות. מה שמכביד הוא התחזית קדימה: החברה צופה רווח של 12.25 עד 12.75 דולר למניה עד ינואר 2027, מתחת לקונצנזוס שעמד על 12.90 דולר. מנכ"ל החברה מציין שסביבת המאקרו בענף הדיור נותרת לחוצה, והמשקיעים מתמקדים בזהירות הזו יותר מאשר בהפתעה החיובית בדוחות עצמם.

פראמאונט סקיידאנס Paramount Skydance Corp. -0.4%       טיפסה לאחר ששדרגה את הצעת הרכש שלה לוורנר ברדרס דיסקברי WBD ל-31 דולר למניה. דירקטוריון וורנר מציין כי ההצעה עשויה להוביל להצעה עדיפה מזו שעליה סוכם עם נטפליקס NFLX בדצמבר. מניית וורנר נסחרת סביב 29.14 דולר ללא שינוי מהותי, בעוד נטפליקס מוסיפה כ-1.4%. בהמשך היום פראמאונט עצמה צפויה לפרסם דוחות, כך שהמניה מרכזת עניין כפול.

אקסון Axon Enterprise 0.09%     זינקה. החברה מדווחת על רווח מתואם של 2.15 דולר למניה והכנסות של 797 מיליון דולר ברבעון הרביעי, מעל התחזיות שעמדו על 1.60 דולר ו-755 מיליון דולר. בנוסף, היא צופה צמיחה של 27% עד 30% בהכנסות ב-2026, מעל קצב הצמיחה שחזו האנליסטים. השילוב בין תוצאות חזקות ותחזית ברורה קדימה דוחף את המניה מעלה.

קאבה Cava 1.28%    קפצה בכ-11% אחרי שהיא מציגה רווח של 4 סנט למניה על הכנסות של 275 מיליון דולר ברבעון הרביעי, מעל הציפיות. זו גם השנה הראשונה שבה ההכנסות השנתיות חוצות את רף מיליארד הדולר. קדימה, החברה צופה עלייה של 3% עד 5% במכירות בחנויות זהות ב-2026, נתון שמחזק את הסנטימנט החיובי כלפי הרשת.

קוסטאר CoStar Group Inc -1.12%     ירדה בכ-4.3% לאחר שהיא מפרסמת תחזית לרבעון הראשון שנמוכה מציפיות האנליסטים. החברה, שפועלת בתחום נתוני הנדל"ן, מציינת כי תגביר השקעות בתחום הבינה המלאכותית, מהלך שעשוי להכביד על השוליים בטווח הקצר. היא מצטרפת לשורת מניות תוכנה שסופגות לחץ בשבועות האחרונים.

מניית HP Hewlett-Packard Co 1.38%      נחלשה למרות שהיא עקפה את התחזיות ברבעון הפיסקלי הראשון. הנהלת החברה מספקת טון זהיר ומציינת עלייה בעלויות הזיכרון, מה שמוביל את המשקיעים להוריד ציפיות קדימה ולהתמקד בשחיקה פוטנציאלית בשולי הרווח.

לוסיד Lucid Motors 4.28%    ירדה לאחר שהיא מדווחת על הפסד של 3.62 דולר למניה ברבעון הרביעי, רחב מהצפוי, גם אם ההכנסות עצמן עוקפות את התחזיות. בנוסף, החברה מודיעה לאחרונה על קיצוץ של 12% מכוח האדם בארה"ב, צעד שממחיש את הלחץ התפעולי בענף הרכב החשמלי.

פייפאל PayPal Holdings 1.02%    נחלשה, יום אחרי זינוק של כ-6.7% בעקבות דיווח שלפיו סטרייפ בוחנת רכישה מלאה או חלקית של החברה. פייפאל אינה מגיבה רשמית, והמסחר הבוקר משקף רגיעה מסוימת אחרי העלייה החדה.

פירסט סולאר First Solar Inc. 1.14%      צונחת בכ-17% אחרי שהיא מפספסת את תחזיות הרווח ברבעון הרביעי ומספקת תחזית הכנסות שנתית של 4.9 עד 5.2 מיליארד דולר, הרבה מתחת לצפי של 6.12 מיליארד דולר. למרות שההכנסות הרבעוניות עצמן מגיעות ל-1.68 מיליארד דולר ועוקפות את התחזיות, השוק מתמקד בעיקר בהנחיות המאכזבות קדימה.

גודאדי GDDY     איבדה כ-9% לאחר שהיא צופה הכנסות שנתיות בטווח של 5.195 עד 5.275 מיליארד דולר, מעט מתחת לציפיות השוק. החברה מציינת אימוץ איטי יותר של פתרונות מבוססי בינה מלאכותית, והפער מול התחזיות מספיק כדי ללחוץ על המניה.

מרקטה Marqeta 0.26%     נפלה בכ-10% אחרי שהיא מפרסמת תחזית לצמיחה שנתית של 12% עד 14%, בעוד קונצנזוס האנליסטים עמד על כ-17.6%. הפער הזה מתורגם לירידות חדות.

מרקדו-ליברה MercadoLibre 0.2%       ירדה בכ-6% לאחר שהיא מפספסת את תחזיות הרווח ברבעון הרביעי, גם אם ההכנסות מגיעות ל-8.76 מיליארד דולר ומעל הצפי שעמד על 8.47 מיליארד דולר. במקרה הזה, השוק מתמקד בשורה התחתונה ופחות בהפתעה בצד ההכנסות.


בהמשך היום צפויות לפרסם דוחות גם אג'ילנט טכנולוג'יס A, צ'יים פייננשל CHYM, C3.ai AI, דיג'יטלברידג' DBRG, IonQ IONQ, ג'ובי אביאיישן JOBY, פיור סטורג' PSTG, רבולושן מדיסינס RVMD, סיילספורס CRM, סנופלייק SNOW, סינופסיס SNPS, טרייד דסק TTD וזום קומיוניקיישנס ZM וכמובן אנבידיה.


ישראליות בוול סטריט

נובוקיור NovoCure -20%  זינקה ב-27% לאחר שהודיעה בדיווח ל-SEC כי המרכזים לשירותי מדיקר ומדיקייד (CMS) החזירו לה את זכויות החיוב למדיקר באופן רטרואקטיבי. עוד ציינה החברה כי היא אינה צופה השפעה על הכנסותיה כתוצאה מתקופת אי-הזכאות שנרשמה, בהתאם לאמור בדיווח.

אלוט Allot Communications 1.41%    נפלה. מפרסמת את התוצאות לרבעון הרביעי ולשנת 2025 כולה. הדיווח משקף שינוי במגמה העסקית של החברה, שעברה מהפסד תפעולי בשנת 2024 לרווח תפעולי בשנה החולפת. השיפור בתוצאות נשען במידה רבה על צמיחה בתחום האבטחה כשירות (SECaaS), המהווה את מנוע הצמיחה המרכזי של החברה בשנים האחרונות. ההכנסות ב-2025 הסתכמו ב-102 מיליון דולר, צמיחה של 11% בהשוואה ל-92.2 מיליון דולר בשנת 2024. ברבעון הרביעי לבדו רשמה החברה הכנסות של 28.4 מיליון דולר, המהוות עלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. נתון המפתח בדוחות נוגע להכנסות השנתיות החוזרות (ARR) מתחום ה-SECaaS, שהגיעו בסוף דצמבר ל-30.8 מיליון דולר – זינוק של 69% בתוך שנה אחת - אלוט עברה לרווחיות ב-2025; הכנסות הסייבר זינקו ב-69%

אלוט הכניסה 102 מיליון דולר ב-2025, צמיחה של כ-11% לעומת השנה הקודמת, אבל התחזית שסיפקה ל-2026 נעה בין 113 ל-117 מיליון דולר. בעוד שהחברה מתהדרת בצמיחה פנומנלית של 69% ב-ARR מתחום הסייבר, התחזית לשנה הבאה משקפת צמיחה צנועה בהרבה של 11% עד 15% בלבד בסך ההכנסות הכולל. בהתחלה המניה הגיבה ביציבות אך עם פתיחת המסחר בוול סטריט התגובה השלילית מתגברת והמניה נסחרת בירידות דו-ספרתיות של עד 22%, עם זאת יכול להיות שיש כאן גם אלמנט של מימוש רווחים אחרי זינוק של כ-40% בשנה שעברה.


אודיטי Oddity Tech 19.14%    המוכרת בעיקר בזכות מותגי הביוטי IL MAKIAGE ו-SpoiledChild, מפרסמת את התוצאות ל-2025 שעקפו את צפי האנליסטים, הכנסות החברה הסתכמו ב-153 מיליון דולר לעומת צפי של 150.8 מיליון דולר, והרווח למניה (EPS) עמד על 0.20 דולר, זינוק לעומת התחזיות המוקדמות שצפו 0.14 דולר בלבד. אלא שכל אלה נבלעו בצל אזהרת הכנסות לרבעון הראשון של 2026, ששלחה את המניה לצלילה חופשית של כ-40% במסחר המוקדם בנאסד"ק, אל סביבת ה-17 דולר. שורש המשבר נעוץ בשיבוש טכנולוגי מול שותף הפרסום הגדול ביותר של החברה. לפי הדיווח, שינויים באלגוריתם של פלטפורמת הפרסום גרמו להטיית הקמפיינים של אודיטי למכרזים באיכות נמוכה ובעלויות גבוהות באופן חריג (CAC - Customer Acquisition Cost). התוצאה היא פגיעה ישירה ביכולת של החברה לגייס לקוחות חדשים באופן רווחי, מה שהוביל את ההנהלה לצפות לירידה דרמטית של 30% בהכנסות הרבעון הראשון של 2026 לעומת התקופה המקבילה אשתקד - אודיטי נחתכת ב-40% בנאסד"ק - "שיבוש חריג באלגוריתם"

טאבולה Taboola -1.67%     מסכמת את 2025 עם עלייה בהכנסות, אך שחיקה ברווחיות התפעולית ברבעון הרביעי ותחזית שמסמנת פתיחה חלשה ל-2026. ההכנסות ברבעון הרביעי עלו ב-6.4% ל-522.3 מיליון דולר, אך היו נמוכות מקונצנזוס האנליסטים שעמד על 537.8 מיליון דולר, פספוס של כ-15 מיליון דולר. הרווח הגולמי ירד ב-1.1% וה-EBITDA המותאם נשחק ב-6.6% לעומת התקופה המקבילה, קצב הצמיחה בפועל היה נמוך מהציפיות לשיעור גידול של כ-9.5% לפי תחזיות השוק. התחזית לרבעון הראשון של 2026 מצביעה על EBITDA של 20 עד 26 מיליון דולר בלבד, ומשקפת ירידה חדה ברווחיות ביחס לרבעון הרביעי. מניית החברה סיימה את יום המסחר אתמול בירידה של כ-3.4% לרמה של 3.14 דולר למניה וממשיכה לרדת במסחר המוקדם בכ-6% לאחר פרסום הדוחות. שווי השוק של החברה עומד על כ-988 מיליון דולר. מתחילת השנה ירדה המניה בכ-32%, וב-12 החודשים האחרונים ירדה בכ-14%. מחיר היעד הממוצע של האנליסטים עומד על 4.8 דולר, עם טווח הערכות בין 4 ל-6 דולר - הכנסות טאבולה עלו ל-1.9 מיליארד דולר אך הרווחיות נשחקה - המניה יורדת


איתוראן Ituran Location & Control Ltd. 1.71%  מדווחת כי נבחרה לספק פתרון קישוריות מלא במסגרת תוכנית Connect Fiat בדרום אמריקה, בשיתוף סטלנטיס, בהסכם לתקופה ראשונית של שלוש שנים עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות. מדובר בהרחבת שיתוף הפעולה בין הצדדים, אחרי ההסכם שנחתם בתחילת 2025. במסגרת ההתקשרות תספק איתוראן פתרון מקצה לקצה הכולל אספקת חומרה מוטמעת, שירותי רכב מקושר, תפעול מלא של מערך ה-backend הטכנולוגי ואפליקציה ייעודית ללקוח הקצה. השירות יוצע בשלב זה לדגם פיאט סטרדה בלבד, ויאפשר ללקוחות גישה לפיצ’רים של קישוריות, אבטחה וניהול רכב, כחלק מהמהלך של סטלנטיס להרחיב את פעילות הרכב המקושר שלה באזור.

המניה הביטחנית שזינקה 16% והקשר הישראלי - החברה עקפה את תחזיות הרבעון, העלתה תחזית ל-2026 ומגדילה השקעות; הקשר לישראל עובר דרך פעילות ראדא וחוזי מכ"מים למשרד הביטחון, לצד שיתופי פעולה של קבוצת האם האיטלקית.

הוספת תגובה
9 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אנונימי 26/02/2026 08:14
    הגב לתגובה זו
    נייס תמשיך לעלות בטווח הארוך
  • 7.
    כבוד!השתפרתם מאוד בדיווחים ובסיכומים הליליים (ל"ת)
    פיקסר 26/02/2026 06:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    השוק אצלנונדםוק מכל העולם תיראו יפה 110 אחוז (ל"ת)
    יוסי 26/02/2026 05:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שחקני מעוף נכנסים לפעולה הכל דפוק ויורד (ל"ת)
    יעקב 26/02/2026 05:45
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שמעון 26/02/2026 05:43
    הגב לתגובה זו
    הבורסה באמריקה ניראת רע אין מחזורים אין נזילות מציע לכם לצאת לאט מהשוק מריח משהו לא טוב טני 35 שנה נעסק צאו לפני שיתחילו הנפלות
  • 3.
    איך שוב פער ארביטראז שלילי (ל"ת)
    אנונימי 25/02/2026 23:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כרובי מספונסר 25/02/2026 21:54
    הגב לתגובה זו
    עם העין ה3 שלהם
  • 1.
    עליות שם לא מגיעות לפה (ל"ת)
    אנונימי 25/02/2026 20:25
    הגב לתגובה זו
  • ההייטק שבבים טבע והדואליות כן מגיע אלינו. אבל זה רק חלק מהבורסה (ל"ת)
    אנונימי 25/02/2026 23:06
    הגב לתגובה זו