לוסיד, ריביאן וניקולה פירטו השבוע אודות התוכניות לצמצום העלויות של כל אחת מהן תוך ניסיון להגדיל את הפעילות ולהתחיל לרשום לראשונה רווחים, זאת בזמן שהמניות של כל החברות הללו נסחרות בקרבת שפל של כל הזמנים
החברה רשמה הפסד מתואם של 30 סנט למניה לעומת הצפי להפסד מתואם של 25 סנט למניה; המניה שזינקה ב-9% במסחר צללה ב-8% לאחר מכן; וגם - האם דגם ה-Gravity החדש הוא מה שיביא לה את השינוי?
שתי החברות טיפסו במהלך המסחר לפני הדוחות, והירידות לאחר המסחר לא מקזזות אפילו את העליות של היום האחרון, אך מתחילת השנה חברת התוכנה עלתה בקרוב ל-50% בעוד חברת הרכבים החשמליים איבדה כ-28%
הבנק רכש 1.1 מיליון מניות נוספות של ריביאן ברבעון השני של 2023 כדי להגדיל את השקעתו לסך של 2.3 מיליון מניות. הוא גם מכר מניות של GM. מניית ריביאן התרסקה ב-82% ב-2022 - האם הבנק רואה בכך הזדמנות?
יצרנית הרכבים החשמליים לוסיד תפרסם הלילה את דוחותיה הכספיים; בצעד שלא יעזור לה לקראת פרסום הדוחות היא מודיעה כעת על הורדת מחירים; החברה סיפקה ברבעון השני 1,404 כלי רכב בלבד, 500 רכבים פחות מהרבעון האחרון של 2022