לוסיד
לוסיד
- לוסיד קופצת ב-6% בעקבות שיתוף פעולה עם אסטון מרטיןבמסגרת העסקה, שתלויה באישור של בעלי המניות, אסטון תנפיק 28.4 מיליון מניות רגילות עבור לוסיד, בנוסף תשלם לה בהדרגה 232 מיליון דולר
- לוסיד כונתה "טסלה לעשירים", אבל מאז הכניסה לוול סטריט המניה במינוס 90%; האם יש עתיד לחברה ולמניה?על השבוע הקשה של לוסיד, איך זה קשור לתקן ההטענה של טסלה ומה צפוי להיות בדוחות של החברה בשנים הקרובות?
- ריביאן ולוסיד יוצאות מהנאסד"ק, מה המשמעות למניה?שתי החברות איבדו המון משווי השוק שלהן, כשריביאן נסחרת לפי שווי שוק של 14 מיליארד דולר ו-לוסיד לפי 13 מיליארד דולר
- מניית לוסיד נכנסת לטריטוריית "זומבים" - הגיע הזמן לשכוח ממנה?"יש לחברה 23 חודשים, במקרה הטוב, עד שיגמרו לה לחלוטין המזומנים והציפיות למחיר המניה שלה מרמזות על צמיחה לא מציאותית בהכנסות וברווחים"
- לוסיד וניקולה נופלות ב-7-8% - יגייסו הון וידללו את המשקיעים?יצרנית המשאיות והטנדרים החשמליים ניקולה מתכונת לגייס 400 מיליון דולר על ידי הנפקת מניות במחיר השוק, ואילו יצרנית רכבי היוקרה החשמליים לוסיד מילאה דו"ח מדף שיאפשר לה גיוס של עד 8 מיליארד דולר, אך ללא כוונה לממש אותו בזמן הקרוב
- ג'פריס מורידה תחזיות לסקטור: מניות הרכבים החשמליות מאבדות גובהבית ההשקעות האמריקאי מוריד את התחזיות שלו בנוגע להיקף המכירות של סקטור הרכבים החשמליים על רקע האינפלציה הגואה ובשל "התאוששות איטית מהצפוי" ברחבי ארה"ב, האיחוד האירופי וסין
- לוסיד מקימה מפעל בערב הסעודית; המניה קופצתחברת הרכב החשמלי תקים מפעל ראשון מעבר לים, שיוכל לייצר 155,000 כלי רכב בשנה; לאחר ההודעה המנכ"ל פיזר תחזיות אופטימיות על האצה בתוכניות הייצורף והמשקיעים שולחים את המניה לעליות שערים
- כצפוי לוסיד החלה למסור עוד דגם; האם החדש שנחשף יעזור למניה?המשקיעים לא הופתעו מהחדשות לגבי דגם ה-Grand Touring, אך בצדו נחשף מודל ה-Performance בסדרה, לטענת החברה עם טווח הנסיעה הגבוה בעולם. זה אמור להיות מושק כבר בקיץ, אך תחזית המסירות, שנחתכה בדוח הקודם, לא עודכנה מעלה. האם תהיה קניבליזציה? בלוסיד רומזים שלא
- אחרי הביקורת והירידה במנייה: ריוויאן חוזרת בה מהעלאת המחיריםלאחר שאתמול הודיעה על עלייה של 20% במחיר הדגמים, היום יצרנית הטנדרים החשמליים מודיעה כי העלייה מבוטלת וכי לקוחות שביטלו הזמנות בעקבותיה יוכלו להחזיר אותן
- ריוויאן נופלת ב-13% - החברה מעלה מחירים ב-20% והמשקיעים מאוכזבים
מניית יצרנית הטנדרים החשמליים מחקה 70% מערכה מאז ההייפ שלאחר ההנפקה. בעקבות ההודעה החדשה המשקיעים שולחים את המנייה לצלילה נוספת ושפל של שווי שוק של 47 מיליארד בלבד; מה צייץ בתגובה מנכ"ל טסלה אילון מאסק? ריוויאן תפרסם את הדוחות בחמישי הבא, מה צופים האנליסטים?