הגמל של אלטשולר בדרך לבורסה; מכוונים לשווי של מיליארד שקל
אלטשולר שחם פנסיה וגמל, הגוף הצומח ביותר בתעשיית החסכון לטווח ארוך, יחד עם ילין לפידות, מתכוון לצאת להנפקה ראשונית בבורסה.
השווי שאליו מכוונת החברה, כך נודע לביזפורטל - כ-1 מיליארד שקל, מבטא אמנם מכפיל רווח סביר בהנתן קצב רווחים של 100 מיליון שקל, אבל בבורסה נסחרים בתי השקעות במכפילים נמוכים יותר.
במצגת החברה מציגה אלטשולר פעילות ובהיקף נכסים מנוהל של כ-91 מיליארד שקל (נכון למאי 2019) ולמעלה מ-1.4 מיליון לקוחות, כאשר הכנסות החברה בשנת 2018 היו כ-529 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ-40.9 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2019 היו כ-158 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ-19 מיליון שקל.
מנועי הצמיחה העיקריים של החברה הן קרנות ההשתלמות שההפקדות השנתיות בהן הסתכמו בכ-4.5 מיליארד שקל, חיסכון לכל ילד עם הפקדות שנתיות של 0.9 מיליארד שקל; קופות גמל להשקעה - 0.6 מיליארד שקל; והפקדות של קרן הפנסיה הנבחרת/ קרן הפנסיה ברירת מחדל בסך 1 מיליארד.
באלטשולר צופים כי החברה תסיים את שנת 2019 עם הכנסות של כ-674 מיליון שקל, רווח נקי (בניטרול אופציות לעובדים) של כ-98 מיליון שקל והיקף נכסים מנוהל של כ-106 מיליארד שקל.
- אלטשולר שחם בדרך לעסקת בעלי עניין: הפעילות הפרטית עשויה להימכר לחברה הציבורית
- רבעון שלישי בקרנות מעורבות: הפערים הגדולים, המנצחת המפתיעה והמפסידה הלא צפויה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בית ההשקעות אלטשולר שחם נוסד על ידי גילעד אלטשולר וקלמן שחם. המייסדים עדיין פעילים בקבוצה, כאשר אלטשולר הוא הרוח החיה מאחורי החברה.
- 6.אחלה עיסקה הרווחת או הפסדת את העמלה קיבלת (ל"ת)ז 29/06/2019 15:13הגב לתגובה זו
- 5.יחיאל שטיין 28/06/2019 10:29הגב לתגובה זואל תשכחו מה שעשו לבזק הפיקציונרים האלה
- 4.חברה חדשנית, פועלת ללא שירות לקוחות (ל"ת)איתן 27/06/2019 23:49הגב לתגובה זו
- 3.לרון 27/06/2019 19:08הגב לתגובה זוהמחיר בשמים תסמכו על ילין ואלטשולר!
- 2.אלטשולר שחם 27/06/2019 09:30הגב לתגובה זובקרנות הנאמנות שלהם יש חולשה מסויימת בשנים האחרונות. חוץ מקרנות בודדות, השאר בינוניות למדי, ולמטה מזה לעתים. בחסכונות ארוכות הטווח, החברה מצוינת, כמו קופות גמל, השתלמות ופנסיה.כדאי להשקיע בחסכונות ארוכות הטווח שלהם.בסה"כ חברה טובה כמו ילין, מור ובמידה מסוימת אנליסט.
- 1.האם ניתן לסחור בכספי גמל? (ל"ת)אבי 27/06/2019 09:15הגב לתגובה זו
- לרון 27/06/2019 11:32הגב לתגובה זומדינה סוחרת באג"חים,מה ההבדל? הבנק סוחר בכספך וכדו'
- כן.ברגע שאתה פודה את הכסף (ל"ת)יועץ רוחני 27/06/2019 11:32הגב לתגובה זו
- אוי אתה מפגר... (ל"ת)איציק 27/06/2019 11:18הגב לתגובה זו
- איציק 27/06/2019 10:17הגב לתגובה זוהיא תיק השקעות לכל דבר, מנהל הקופה קונה ומוכר ניירות ערך לפי הצורך והמצב

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
