נתן חץ
צילום: יח"צ

אלוני חץ: עלייה של 21% ב-FFO ברבעון ל-107 מיליון שקל

 הכנסות החברה מדמי שכירות וניהול עלו ל-167 מיליון שקל ברבעון השלישי
נועם בראל |

אלוני חץ דיווחה על תוצאותיה הכספיים לרבעון השלישי והציגה עלייה של 21% ב-FFO המיוחס לבעלי המניות ברבעון ורווח נקי של כ-163 מיליון שקל.  בתוך כך, מניית החברה עולה 0.6% בפתיחת המסחר ורושמת תשואה של 25% מתחילת השנה.

ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ-107 מיליון שקל, לעומת כ-88 מיליון שקל ברבעון המקביל. הכנסות החברה מדמי שכירות וניהול עלו ל-167 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת כ-151 מיליון שקל ברבעון המקביל.

מנכ"ל אלוני חץ, נתן חץ: "נמשכת מגמת הצמיחה בחברות הבנות והיא משתקפות בתוצאות אלוני חץ. במהלך הרבעון האחרון אמות אנרג'יקס ו-Carr שמו דגש על שיפור מבנה ההון והחוב שלהן ועל גמישותן הפיננסית כל אחת בהתאם למדיניות ואופי הפעילות שלה. לאחר תקופה ממושכת של מעקב , לימוד וניתוח של מספר שווקי נדל"ן מערביים , החלטנו לבחון אפשרויות שונות להקמת פלטפורמה מתאימה להשקעה מהותית בשוק הנדל"ן המניב באנגליה תוך התמקדות על איזור לונדון."

רז דומב ואלון גלזר לידר שוקי הון: "אלוני חץ ממשיכה להציג תוצאות טובות וצמיחה בפרמטרים תפעוליים. החברה הודיעה על קיום משא ומתן להקמת חברה להשקעות בנדל"ן מניב בלונדון, כאשר החברה מתכננת להשקיע עד כ-300 מיליון ליש"ט בחברה הנ"ל בשנים הקרובות בהתאם לצרכים. אנו רואים בהחלטה צעד חשוב ונכון שיסייע לחברה להמשיך לצמוח בעתיד. אלוני חץ היא חברת נדל"ן יציבה ויעילה הנמצאת בתהליך צמיחה. החברה פועלת בהצלחה במספר שווקים ועל ידי כך מפחיתה את רמת הסיכון בה. לאורך השנים החברה מוכיחה את יכולתה באיתור הזדמנויות עסקיות ואף צפויה להניע פעילות משמעותית חדשה בלונדון. שיעור המינוף של החברה והחברות הבנות נמוך ומאפשר גמישות בעתיד. האפסייד כיום במודל ה- NAV הסחיר עומד על 13% כך שאנו ממשיכים בהמלצת תשואת יתר ומעדכנים מעלה את מחיר היעד ל-42 שקל למניה".

מניית אלוני חץ מתחילת השנה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.