נתן חץ
צילום: יח"צ

אלוני חץ: עלייה של 21% ב-FFO ברבעון ל-107 מיליון שקל

 הכנסות החברה מדמי שכירות וניהול עלו ל-167 מיליון שקל ברבעון השלישי
נועם בראל |

אלוני חץ דיווחה על תוצאותיה הכספיים לרבעון השלישי והציגה עלייה של 21% ב-FFO המיוחס לבעלי המניות ברבעון ורווח נקי של כ-163 מיליון שקל.  בתוך כך, מניית החברה עולה 0.6% בפתיחת המסחר ורושמת תשואה של 25% מתחילת השנה.

ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ-107 מיליון שקל, לעומת כ-88 מיליון שקל ברבעון המקביל. הכנסות החברה מדמי שכירות וניהול עלו ל-167 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת כ-151 מיליון שקל ברבעון המקביל.

מנכ"ל אלוני חץ, נתן חץ: "נמשכת מגמת הצמיחה בחברות הבנות והיא משתקפות בתוצאות אלוני חץ. במהלך הרבעון האחרון אמות אנרג'יקס ו-Carr שמו דגש על שיפור מבנה ההון והחוב שלהן ועל גמישותן הפיננסית כל אחת בהתאם למדיניות ואופי הפעילות שלה. לאחר תקופה ממושכת של מעקב , לימוד וניתוח של מספר שווקי נדל"ן מערביים , החלטנו לבחון אפשרויות שונות להקמת פלטפורמה מתאימה להשקעה מהותית בשוק הנדל"ן המניב באנגליה תוך התמקדות על איזור לונדון."

רז דומב ואלון גלזר לידר שוקי הון: "אלוני חץ ממשיכה להציג תוצאות טובות וצמיחה בפרמטרים תפעוליים. החברה הודיעה על קיום משא ומתן להקמת חברה להשקעות בנדל"ן מניב בלונדון, כאשר החברה מתכננת להשקיע עד כ-300 מיליון ליש"ט בחברה הנ"ל בשנים הקרובות בהתאם לצרכים. אנו רואים בהחלטה צעד חשוב ונכון שיסייע לחברה להמשיך לצמוח בעתיד. אלוני חץ היא חברת נדל"ן יציבה ויעילה הנמצאת בתהליך צמיחה. החברה פועלת בהצלחה במספר שווקים ועל ידי כך מפחיתה את רמת הסיכון בה. לאורך השנים החברה מוכיחה את יכולתה באיתור הזדמנויות עסקיות ואף צפויה להניע פעילות משמעותית חדשה בלונדון. שיעור המינוף של החברה והחברות הבנות נמוך ומאפשר גמישות בעתיד. האפסייד כיום במודל ה- NAV הסחיר עומד על 13% כך שאנו ממשיכים בהמלצת תשואת יתר ומעדכנים מעלה את מחיר היעד ל-42 שקל למניה".

מניית אלוני חץ מתחילת השנה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יוסי ושלומי אמיר, שופרסל, צילום: יונתן בלום קטןיוסי ושלומי אמיר, שופרסל, צילום: יונתן בלום קטן

שופרסל בעצירה - נפילה בהכנסות, קיפאון ברווח

האחים אמיר השביחו את ההשקעה בשופרסל בזכות יכולות, הכרת שוק, וגם הרבה מזל - שנת 2024 היתה טובה וחריגה לקמעונאות. המספרים אז היו "מנופחים", עכשיו אלו מספרי האמת

מנדי הניג |

האחים אמיר השביחו את ההשקעה בשופרסל באופן פנומנלי, אבל שני הרבעונים האחרונים מראים שכמו תמיד - למזל יש תפקיד מרכזי בסיפור. שני הרבעונים האחרונים פושרים ואפילו חלשים יחסית לשנה שעברה. הצמיחה נעצרה, ההכנסות יורדות. הרווחים מרשימים אבל לא מבטאים שיפור לעומת שנה שעברה, אלא תהליכי התייעלות. 

הסיבה לירידה בפעילות היא שתחום קמעונאות המזון תלוי מאוד במצב הרוח הציבורי וביכולת שלנו כצרכנים להיות קשובים למחירים. כשהחטופים היו במנהרות בעזה, כשאיראן איימה, כשהחיילים סיכנו את חייהם, למי היה "ראש" לעשות השוואות מחירים. אנשים גם פחות יצאו לאכול בחוץ והגדילו צריכה מהרשתות וגם - לא טסו לחו"ל. בהדרגה, במהלך השנה זה השתנה. חזר בעצם למצב קרוב לרגיל. זה מתבטא בירידה בהכנסות, אבל המבחן של הרשתות הוא לא מול שנה שעברה שהיתה חריגה, אלא לאורך זמן ממושך יותר. אחרי הכל, הן יצמחו כי האוכלוסייה גדלה. זה שוק סולידי וכמובן נחוץ, זה לא ייעלם. רק קצב הצמיחה שראינו לא יחזור.


אודי מוקדי ייסד, ניהל ומכר את סייברארק לפאלו אלטו והוא מספר על מאחורי הקלעים של העסקה, ומספק עצות ליזמים צעירים ומנהלים בשיחה בוועידת ביזפורטל - מוזמנים להגיע ביום שלישי הקרוב



הדוחות של שופרסל שנסחרת בכ-11.5 מיליארד שקל מלמדים על חברה שהרווח המייצג שלה בשורה התחתונה הוא באזור 700-750 מיליון שקל. הרווח צפוי לעלות במקביל לגידול  בהיקפי הפעילות, אבל על פניו היא מתומחרת כבר במחיר מלא. האפסייד שלה יהיה כנראה בנדל"ן. יש שם פעילות שיכולה להציף בהדרגה כמה מיליארדים טובים. היום השוק יתאכזב והמניה תרד, אבל האחים אמיר הכפילו את השווי מאז שנכנסו וייצרו בתקופה של שנה וחצי כ-2.5 מיליארד שקל.    


שופרסל הרוויחה ברבעון השלישי כ-168 מיליון שקל בדומה לרווח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי (לפני הכנסות אחרות) הסתכם בכ־222 מיליון שקל (כ־6.0% מההכנסות); בהשוואה לכ־266 מיליון שקל (כ־6.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

יוסי ושלומי אמיר, שופרסל, צילום: יונתן בלום קטןיוסי ושלומי אמיר, שופרסל, צילום: יונתן בלום קטן

שופרסל בעצירה - נפילה בהכנסות, קיפאון ברווח

האחים אמיר השביחו את ההשקעה בשופרסל בזכות יכולות, הכרת שוק, וגם הרבה מזל - שנת 2024 היתה טובה וחריגה לקמעונאות. המספרים אז היו "מנופחים", עכשיו אלו מספרי האמת

מנדי הניג |

האחים אמיר השביחו את ההשקעה בשופרסל באופן פנומנלי, אבל שני הרבעונים האחרונים מראים שכמו תמיד - למזל יש תפקיד מרכזי בסיפור. שני הרבעונים האחרונים פושרים ואפילו חלשים יחסית לשנה שעברה. הצמיחה נעצרה, ההכנסות יורדות. הרווחים מרשימים אבל לא מבטאים שיפור לעומת שנה שעברה, אלא תהליכי התייעלות. 

הסיבה לירידה בפעילות היא שתחום קמעונאות המזון תלוי מאוד במצב הרוח הציבורי וביכולת שלנו כצרכנים להיות קשובים למחירים. כשהחטופים היו במנהרות בעזה, כשאיראן איימה, כשהחיילים סיכנו את חייהם, למי היה "ראש" לעשות השוואות מחירים. אנשים גם פחות יצאו לאכול בחוץ והגדילו צריכה מהרשתות וגם - לא טסו לחו"ל. בהדרגה, במהלך השנה זה השתנה. חזר בעצם למצב קרוב לרגיל. זה מתבטא בירידה בהכנסות, אבל המבחן של הרשתות הוא לא מול שנה שעברה שהיתה חריגה, אלא לאורך זמן ממושך יותר. אחרי הכל, הן יצמחו כי האוכלוסייה גדלה. זה שוק סולידי וכמובן נחוץ, זה לא ייעלם. רק קצב הצמיחה שראינו לא יחזור.


אודי מוקדי ייסד, ניהל ומכר את סייברארק לפאלו אלטו והוא מספר על מאחורי הקלעים של העסקה, ומספק עצות ליזמים צעירים ומנהלים בשיחה בוועידת ביזפורטל - מוזמנים להגיע ביום שלישי הקרוב



הדוחות של שופרסל שנסחרת בכ-11.5 מיליארד שקל מלמדים על חברה שהרווח המייצג שלה בשורה התחתונה הוא באזור 700-750 מיליון שקל. הרווח צפוי לעלות במקביל לגידול  בהיקפי הפעילות, אבל על פניו היא מתומחרת כבר במחיר מלא. האפסייד שלה יהיה כנראה בנדל"ן. יש שם פעילות שיכולה להציף בהדרגה כמה מיליארדים טובים. היום השוק יתאכזב והמניה תרד, אבל האחים אמיר הכפילו את השווי מאז שנכנסו וייצרו בתקופה של שנה וחצי כ-2.5 מיליארד שקל.    


שופרסל הרוויחה ברבעון השלישי כ-168 מיליון שקל בדומה לרווח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי (לפני הכנסות אחרות) הסתכם בכ־222 מיליון שקל (כ־6.0% מההכנסות); בהשוואה לכ־266 מיליון שקל (כ־6.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.