ענת בוגנר דלתא מותגים
צילום: שי פרנקו
דוחות

דלתא מותגים: ההכנסות טיפסו ב-21% ל-315 מיליון שקל; הרווחיות התפעולית נשחקה

המניה עלתה בכ-46% מתחילת השנה; ענת בוגנר, מנכ״ל דלתא ״החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה עם התרחבות מועדון הלקוחות החדש +Delta המונה כ-1.4 מיליון חברי מועדון. אנו מאמינים שהמהלכים בהם נקטנו לפיתוח וחדשנות של המותגים ימשיכו לקבל ביטוי חיובי בתוצאות החברה, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות״

חיים בן הקון |

דלתא מותגים דלתא מותגים 0%  מסיימת את הרבעון הראשון של השנה עם צמיחה של 21% בהכנסות שעמדו על כ-315.1 מיליון שקל. עם זאת, הרווח התפעולי נותר על כנו והסתכם ב-42.7 מיליון שקל.  הרווח הנקי הסתכם בכ-29.2 מיליון שקל לעומת כ-33.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.


ברבעון הראשון המכירות בחנויות זהות כולל אתרי האונליין של דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria's Secret גדלו בשיעור של כ-4.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מכירות האינטרנט של החברה ברבעון הראשון צמחו בכ-27.2% והסתכמו בכ-53.8 מיליון שקל (שיעור של כ-17.1% מסך הכנסות החברה) לעומת כ-42.3 מיליון שקל ברבעון המקביל המהווה שיעור של כ-16.3% מסך הכנסות החברה. 


מכירות אתרי האינטרנט האורגניים של החברה (כלל אתרי הסחר למעט המותג BBW שהושק במהלך אפריל 2024) צמחו בכ-18.8% ברבעון הראשון לשנת 2024 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria's ,Secret Pante rei ו-Bath & Body Works. החברה צפויה לפתוח ברבעון הרביעי של השנה אתר סחר מקוון נוסף של המותג BBW באירופה.


 הרווח הגולמי ברבעון הראשון צמח בכ-12% והסתכם בכ-175.2 מיליון שקל לעומת כ-156.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו עמד על כ-55.6% לעומת כ-60.1% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מהגידול במכירות. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר מהשפעת המשך חיזוק מועדון הלקוחות החדש שהושק בספטמבר אשתקד, מאירועי מאקרו (בעיקר מהתייקרות עלויות הובלה וכן, מהשפעת השינוי בשער חליפין שקל-דולר, נטו מתוצאות עסקאות הגנה) ומצמיחת מגזר מותגים בזכיינות.


 הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-42.7 מיליון ש"ח לעומת כ-42.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2024 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-13.6% לעומת כ-16.5% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-29.2 מיליון שקל לעומת כ-33.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "החברה ממשיכה לצמוח ולהציג תוצאות טובות בהתאם לאסטרטגיה שהתוותה בשנים האחרונות. פתחנו את שנת 2025 עם גידול חד בהכנסות הנובע בעיקרו מגידול במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים ופתיחת חנויות של המותגים בזכיינות ובבעלות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, זאת הודות לגיוון וחוזקת המותגים שלנו, לצד חיזוק נאמנות הלקוחות והיעילות התפעולית עליה נשענת החברה.


מתחילת השנה פתחנו 13 חנויות חדשות ובכוונתנו להמשיך להתרחב. מכירות המותגים Victoria's Secret ו-Bath & Body Works, (שהושק באפריל 2024) צוברות תאוצה. לקבוצה תוכנית אסטרטגית מבוססת להמשך צמיחה ורווחיות בכל מותגיה בישראל ובמקביל, הקבוצה מקימה פעילות במרכז ובמערב אירופה עם זיכיון בלעדי של המותג Bath & Body Works.

קיראו עוד ב"שוק ההון"


אנו מאמינים במינוף הידע והניסיון הנצבר בחברה לפעילות פתיחת חנויות ואתר אונליין במדינות נוספות. המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך גם ברבעון הראשון אשר היוותה כ-17.1% מסך מכירות החברה. היום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Victoria's Secret Panta Rei ו-Bath & Body Works. בסוף השנה בכוונתנו להשיק אתר אונליין נוסף של המותג Bath & Body Works באירופה. החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה עם התרחבות מועדון הלקוחות החדש +Delta המונה כ-1.4 מיליון חברי מועדון. אנו מאמינים שהמהלכים בהם נקטנו לפיתוח וחדשנות של המותגים ימשיכו לקבל ביטוי חיובי בתוצאות החברה, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות.״


נכון לשעת סגירת המסחר אמש, מתחילת השנה עלתה מניית דלתא מותגים ב-46.7%. ב-12 החודשים האחרונים עלתה המנייה בכ-46%. שווי השוק של החברה הוא 2.21 מיליארד שקל. לפי קצב הרווחים ברבעון הראשון, מכפיל הרווח של דלתא מותגים עומד על 18.9.



מניית דלתא מותגים מיום ההנפקה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה