המקבץ: כתב מגלובס הצטרף לגלברט-כהנא, וגם תקציבי תרבות ועמותה חדשים
*** מינויים חדשים בחברת קשרי המשקיעים גלברט-כהנא: ערן גבאי הצטרף כשותף בחברה, חן לבנה מונתה לתפקיד סמנכ"לית בחברה המנהלת את מחלקת קשרי המשקיעים, ורון שטיינבלט, כתב שוק ההון לשעבר בגלובס, הצטרף כמנהל לקוחות בתחום קשרי המשקיעים. בעלי החברה הם זאב גלברט ועמנואל כהנא.
גבאי הצטרף לגלברט-כהנא בינואר 2008. קודם לכן שימש בתפקידי כתיבה ועריכה ב-TheMarker מאז היווסדו במשך 8 שנים. גבאי ימשיך לנהל את פעילות האסטרטגיה והתקשורת העסקית של לקוחות גלברט-כהנא. שטיינבלט שימש במשך 6 שנים ככתב שוק הון מוערך ב'גלובס'. הוא הצטרף לצוות מנהלי הלקוחות בקשרי משקיעים.
לבנה בעלת ניסיון של 8 שנים בניהול קשרי משקיעים בחברת גלברט-כהנא. היא תהיה אחראית על ניהול פעילות קשרי המשקיעים, לאחר שהובילה את ניהול התקציבים האסטרטגיים בגלברט-כהנא בתחומי הבנקאות, התעשייה, ההיי-טק והנדל"ן עבור חברות גדולות. לבנה עובדת בשת"פ עם החברה הבת של גלברט-כהנא לניהול פעילות קשרי משקיעים עבור חברות ישראליות בחו"ל, פעילות שהינה ראשונה מסוגה בישראל עבור כ- 20 חברות ישראליות המייצרות עניין בקרב משקיעים זרים גדולים.
מהחברה נמסר כי "שינויים אלה נובעים מהגידול במספר לקוחות החברה. לגלברט-כהנא פעילות ענפה ומובילה של קשרי משקיעים בישראל ובחו"ל המונה יותר מ-100 לקוחות, מהן כ-60 חברות מקבלות גם שירותי יחסי ציבור. באחרונה הוסיפה החברה גם שירותי יחסי ציבור בחו"ל".
- אבירם עוזי ימונה לסמנכ"ל יחסי הציבור של גלברט כהנא
- באמצעות גלברט-כהנא: ענקית הייעוץ התקשורתי מתבססת בישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
*** משרד יחסי הציבור בבעלותה של ורד ליון-ירושלמי, המתמחה בייעוץ ואסטרטגיה תקשורתית לגופים וארגונים בתחומי התרבות, אקדמיה, חינוך וחברה, קיבל 2 תקציבים חדשים. מדובר בתקציב פסטיבל הפיוט שיתקיים בסוף החודש בירושלים, ובתקציב אירועי הקיץ של עיריית ירושלים בכיכר ספרא - הממותגים כ"קיץ בכיכר ספרא".
2 תקציבי תרבות אלה מצטרפים ללקוחות נוספים בהם מטפל המשרד, בהם הספרייה הלאומית, האקדמיה ללשון העברית, בית אבי חי, בית עגנון ועוד.
*** בעלת משרד יחסי ציבור ויעוץ תקשורתי דבורה שרר, קיבלה את תקציב של עמותת 'סולם' שפועל מזה כ-30 שנה, ומטפל בפעוטות, ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים. בין לקוחותיה של שרר ניתן למצוא את המרכז הלאומי להשתלת איברים - כרטיס אדי, דואר ישראל ועוד.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.