יח"צ תקציבים זזים ב-PR המקבץ
צילום: Getty images Israel

המקבץ: כתב מגלובס הצטרף לגלברט-כהנא, וגם תקציבי תרבות ועמותה חדשים

משרד 'גלבאט-כהנא' מדווחת על שותף חדש, תזוזה בתוך המשרד, ועיתונאי שהצטרף אליו. וגם: מה התקציבים החדשים של ורד ליון-ירושלמי ודבורה שרר?
אייס |

*** מינויים חדשים בחברת קשרי המשקיעים גלברט-כהנא: ערן גבאי הצטרף כשותף בחברה, חן לבנה מונתה לתפקיד סמנכ"לית בחברה המנהלת את מחלקת קשרי המשקיעים, ורון שטיינבלט, כתב שוק ההון לשעבר בגלובס, הצטרף כמנהל לקוחות בתחום קשרי המשקיעים. בעלי החברה הם זאב גלברט ועמנואל כהנא.

גבאי הצטרף לגלברט-כהנא בינואר 2008. קודם לכן שימש בתפקידי כתיבה ועריכה ב-TheMarker מאז היווסדו במשך 8 שנים. גבאי ימשיך לנהל את פעילות האסטרטגיה והתקשורת העסקית של לקוחות גלברט-כהנא. שטיינבלט שימש במשך 6 שנים ככתב שוק הון מוערך ב'גלובס'. הוא הצטרף לצוות מנהלי הלקוחות בקשרי משקיעים.

לבנה בעלת ניסיון של 8 שנים בניהול קשרי משקיעים בחברת גלברט-כהנא. היא תהיה אחראית על ניהול פעילות קשרי המשקיעים, לאחר שהובילה את ניהול התקציבים האסטרטגיים בגלברט-כהנא בתחומי הבנקאות, התעשייה, ההיי-טק והנדל"ן עבור חברות גדולות. לבנה עובדת בשת"פ עם החברה הבת של גלברט-כהנא לניהול פעילות קשרי משקיעים עבור חברות ישראליות בחו"ל, פעילות שהינה ראשונה מסוגה בישראל עבור כ- 20 חברות ישראליות המייצרות עניין בקרב משקיעים זרים גדולים.

מהחברה נמסר כי "שינויים אלה נובעים מהגידול במספר לקוחות החברה. לגלברט-כהנא פעילות ענפה ומובילה של קשרי משקיעים בישראל ובחו"ל המונה יותר מ-100 לקוחות, מהן כ-60 חברות מקבלות גם שירותי יחסי ציבור. באחרונה הוסיפה החברה גם שירותי יחסי ציבור בחו"ל".

*** משרד יחסי הציבור בבעלותה של ורד ליון-ירושלמי, המתמחה בייעוץ ואסטרטגיה תקשורתית לגופים וארגונים בתחומי התרבות, אקדמיה, חינוך וחברה, קיבל 2 תקציבים חדשים. מדובר בתקציב פסטיבל הפיוט שיתקיים בסוף החודש בירושלים, ובתקציב אירועי הקיץ של עיריית ירושלים בכיכר ספרא - הממותגים כ"קיץ בכיכר ספרא".

2 תקציבי תרבות אלה מצטרפים ללקוחות נוספים בהם מטפל המשרד, בהם הספרייה הלאומית, האקדמיה ללשון העברית, בית אבי חי, בית עגנון ועוד.

*** בעלת משרד יחסי ציבור ויעוץ תקשורתי דבורה שרר, קיבלה את תקציב של עמותת 'סולם' שפועל מזה כ-30 שנה, ומטפל בפעוטות, ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים. בין לקוחותיה של שרר ניתן למצוא את המרכז הלאומי להשתלת איברים - כרטיס אדי, דואר ישראל ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.