ערוץ 9 שיבץ את התכנית של יעקב אילון במוצ"ש; ייצא בקמפיין לקראת ההשקה
התכנית הכלכלית-צרכנית החדשה של ערוץ 9 בהגשתו של יעקב אילון, תעלה לאוויר במוצ"ש הקרוב בשעה 21:00. לאייס נודע כי התכנית שתיקרא 'אקונומיקה', תצולם ברובה ביום שלפני שידורה, והיא תכלול כתבות חוץ ומרואיינים, אבל לא צפויה לכלול פאנל מומחים כפי שישנם בתכניות כלכליות אחרות.
עוד נודע לאייס כי לקראת ההשקה, צפוי הערוץ לעלות בקמפיין פרסומי כבר בימים הקרובים בעלות מוערכת של כ-250 אלף שקלים, בפרסום בשלטי חוצות של חברת חוצות זהב, בגוגל ובאתרי אינטרנט כלכליים.
תכניתו של אילון נכנסת לנישה צפופה של תכניות כלכליות בטלוויזיה: התכנית 'לילה כלכלי' היומית והמצליחה של ערוץ 10 בהגשתו של גדי סוקניק; 'רשת כלכלית' החדשה יחסית של הזכיינית רשת בגשתה של שרון כידון, ושמשודרת 3 פעמים בשבוע; ו'סוגרים חשבון היומית של החינוכית בהגשתו של עידן גרינבאום.
'אקונומיקה' תהיה התכנית השנייה של ערוץ 9 שמצולמת ומופקת בעברית, אחרי עלייתה לאוויר של האנגר 9' בהגשתו של עדי קבטנר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 22:30, והיא כוללת ראיונות עם אמנים והופעות חיות. מאז השקתה, רשמה נתוני צפייה נמוכים יחסית, אבל גורמים בערוץ הסבירו זאת בכך שהיא לא קודמה מספיק, וכי לא מן הנמנע שגם היא תזכה לקמפיין קידומי.
בערוץ 9 אישרו את הפרטים.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
