רן דנקר סלקום
צילום: אוהד רומנו

קמפיין חדש לסלקום: מבטיחה מהירות של עד 5,000 מגה בייט

קבוצת סלקום משיקה קמפיין חדש לסיבים בכיכובו של רן דנקר ומבטיחה אינטרנט במהירות חדשה של פי 5 עם אינטרנט הסיבים הכי מהיר בישראל
נחמן שפירא | (2)

סלקום השיקה היום קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - סיב פי 5 - האינטרנט המהיר בישראל". בפרסומת סלקום טוענת כי היא הראשונה במהירות הגלישה הביתית בישראל, עם מהירות של 5,000 מגה-ביט המתאפשרת בטכנולוגיה XGS-PON, הטכנולוגיה החדשנית בעולם הסיבים.

בסלקום טוענים כי הם מחזיקים בפוטנציאל החיבור הגדול ביותר לסיבים בישראל, עם מעל 2 מיליון משקי בית וכ-329 אלף לקוחות המנויים לשירותי האינטרנט של סלקום נכון להיום.

 

סלקום מציעה במסגרת הקמפיין חודשיים חינם למצטרפים, כולל נתב, למגוון מהירויות החל מ-1,000 מגה ועד 5,000 מגה.

מה המחירים?

המחירים של האינטרנט המהיר של סלקום הם בסדר גודל  פחות או יותר של מה שקיים היום בשוק. כאשר מחיר לאינטרנט סיבים במהירות (הורדה) של 1,000 מגה בייט כאשר מהירות ההעלאה תעמוד על 100 מגה היא 119 שקל לחודש, בתוספת 25 שקל לנתב ו-10 שקל למגדיל טווח. ובסך הכל 144 שקל. אם תרצו בחבילה מהירות של 250 מגה להעלאה אז העלות תתעדכן למחיר של  על 129 שקל ובסך הכל 154 שקל. 

החבילה של האינטרנט של מהירות של 2,000 מגה להורדה ו-250 מגה להעלאה, תעמוד על 149 שקל ובסך הכל 174 שקל כולל הנתב ומגדיל הטווח, ובמוצר הדגל של סלקום עם מהירות 5,000 מגה העלות תעמוד על 199 שקל,  כאשר החברה לא מספקת נתב, הלקוח יצטרך לרכוש אותו עצמאית. עלות ההתקנה בבית משותף היא ללא עלות ובבית פרטי 499 שקל. 

אוהד רומנו

רן דנקר בפרסומת. צילום אוהד רומנו

 

הקמפיין בכיכובו של רן דנקר מציג את המסר המרכזי שבסלקום רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים ולפיו, בסלקום הכל פי 5, במהירות, בעוצמה ובחוויה שמקבלים עם האינטרנט הכי מהיר. בפרסומת, רן דנקר נע במהירות בין סצנות מרובות, בהן הוא אף מגיע לסיביר, תוך שימוש בפעלולים מגוונים. הפרסומת, נעשתה בהובלת משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, ונערכה בבימויו של גיא בולנדי, 

  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שמואל 21/06/2023 11:07
    הגב לתגובה זו
    מה התוספת השולית להזכיר מי מופיע בפרסום. את מי זה מעניין בכלל מי השחקן.
  • 1.
    אמסלם הגבר 18/06/2023 17:36
    הגב לתגובה זו
    שבשביל להנות ממהירות כזאת הם יצטרכו גם שהכרטיס רשת במחשב/טלויזיה/סטרימר שלהם יתמוך במהירות הנ"ל אחרת השידרוג לא ישנה להם כלום. שלהם יתמוך במהירות הזאת, ז"א
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.