סייבר האקר
צילום: peshkov CANVA

חברת הסייבר Cybersixgill השלימה גיוס של 35 מ' ד' בהובלת מור ו-REV

זהו סבב הגיוס השני של החברה שמביא את סך ההשקעה בה ל-56 מיליון דולר, החברה מייעדת את כספי ההכנסה להרחיב את בסיס הלקוחות והמשיך בפיתוח ושיווק; הכנסות החברה צמחו פי 4 בשלוש השנים האחרונות- אבל מה זה אומר בעצם. אין מספרים
גיא טל |

חברת סייברסיקסגיל עוסת במודיעין סייבר בזמן אמת המתחת פתרונות אוטומטיים שמסייעים לארגונים לאתר ולהתגונן מפני פישינג, דליפות מידע הונאות ועוד.

החברה הודיעה כי השלימה סבב גיוס שני של 35 מיליון דולר בהובלת . את הסבב הובילו מור קרנות גמל ופנסיה; ו- REV Venture Partners והשתתפו בו הקרנות המלוות מהסבבים הקודמים, ובהן משקיעת הסיד הראשונה- Elron Ventures לצד CrowdStrike Falcon Fund SonaeIM ו-OurCrowd.

הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעה בחברה ל 56 מיליון דולר. הכספים ישמשו להרחבה  של בסיס הלקוחות, המשך השקעה בפיתוח והגדלת המכירות והשיווק.

הכנסות החברה גדלו פי ארבעה, והנוכחות הגלובלית שלה פי שניים בשלוש השנים האחרונות (אבל מה זה אומר? לצורך ההמחשה, יכול להיות שההכנסות שלה היו 100 שקל ו'זינקו' ל-400 שקלים. יכול להיות שהיה הייתה פעילה במדינה אחת ועכשיו יש לה שתי מדינות. חברות אוהבות לתת נתונים כאלה - אבל האמת היא שהם לא אומרים כלום).

הפתרונות של Cybersixgill רותמים את היכולת לאסוף ולהפיק מודיעין באופן אוטומטי מתוך רשתות חברתיות, תוכנות מסרים מיידיים והרשת הגלויה, העמוקה והאפלה, על מנת לייצר בסיס נתונים איתן ביחס לאיומים ולסיכונים. זאת במטרה לספק ללקוחות את ההקשר המדויק, אשר יאפשר להם להגיב מוקדם ככל שניתן כדי לעצור פריצות בסייבר.

"אנחנו שמחים לעבוד עם משקיעים בעלי שם עולמי בתחום אבטחת המידע - משקיעים המחויבים ל'תדלוק' החדשנות וליצירת הפתרונות הטובים ביותר בשוק", אומר שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill. "במציאות שבה הפשיעה בסייבר צומחת בקצב מהיר מאי פעם ומהירות תקיפות הכופר רק עולה, הצורך במודיעין מדויק ומהיר הוא חיוני כפי שלא היה מעולם. בעזרת אוטומציה וMachine learning-, בנינו את בסיס הנתונים הגדול והעדכני ביותר לאיומי סייבר. אנו מספקים ללקוחותינו את ההתרעות המוקדמות והמדויקות ביותר, כך שיוכלו לעצור מתקפות ולדאוג לאבטח את כלל טביעת הרגל הדיגיטלית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

יובל כהן פורטיסימו
צילום: שלומי יוסף

פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים

התמורה כ-100 מיליון שקל; פורטיסימו נערכת לרכישת השליטה בנטפים; הרכישות הגדולות בשנה האחרונה - סלקום וסטרטסיס 

רן קידר |
נושאים בכתבה פורטיסימו

קרן ההשקעות פורטיסימו רוכשת מאבי בר יהודה את חברת קולפלו (Callflow), שפיתחה את מערכת ניהול התורים MyVisit  תמורת כ-100 מיליון שקל.

קולפלו, שפועלת בתחום ניהול תורים, תהליכי שירות לקוחות ואופטימיזציה רב-ערוצית, מפעילה מערכות קביעת התורים במשרדי ממשלה לחידוש רישיונות נהיגה, הוצאת דרכונים ותעודות זהות, וכן לניהול תורים בקופות חולים, בנקים ועוד. ברחבי העולם, פועלת החברה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות טכנולוגיה כמו אמדוקס ומיקרוסופט, ומספקת פתרונות מתקדמים ללקוחות גלובליים דוגמת רשת בתי המרקחת Boots הבריטית וענקית התקשורת AT&T האמריקאית. עם זאת, ההצלחה היא חלקית ופורטיסימו סבורה שניתן לקחת את החברה למקום גבוה יותר.  

מסע של שני עשורים: מהתורים הידניים לפלטפורמה גלובלית

הסיפור של קולפלו מתחיל בצורך בסיסי שהיה נפוץ בתחילת שנות האלפיים: ניהול תורים ידני, איטי ולא יעיל, שהוביל לתורים אינסופיים ולתסכול ציבורי רחב היקף. אבי בר יהודה, יזם פיתוח של מערכת שכללה ניהול יומנים דינמיים, ניטור זמינות נציגים בזמן אמת, חלוקת עומסים אוטומטית וניתוח מתקדם של נתונים על זמני המתנה. כיום, מגוון המוצרים התרחב כולל את Q-Flow לניהול תורים רב-ערוצי, Q-Place להזמנת מקומות ו-Q-Shift לניהול משמרות עובדים.

פורטיסימו, קרן פרייבט אקוויטי מהמובילות בישראל עם נכסים מנוהלים בשווי של 2.7 מיליארד דולר, רואה בקולפלו נכס אסטרטגי מרכזי להרחבת נוכחותה בתחום התוכנה לשירותי לקוחות - תחום שצומח בקצב שנתי מרשים של כ-15% ברחבי העולם, על פי דוחות שוק עדכניים.

הקרן צפויה להשקיע בקולפלו כדי להאיץ את הצמיחה הבינלאומית, כולל הרחבה משמעותית בשוק האמריקאי והאירופאי, ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות לניתוח התנהגות לקוחות וחיזוי מגמות.

פורטפוליו החברות הנוכחי של פורטיסימו כולל מעל 50  חברות, עם דגש מובהק על טכנולוגיה ותעשייה. בין ההשקעות הבולטות ניתן למנות את ריווחית בתחום התוכנה הפיננסית, פריוריטי שנמכרה חלקית לבלקסטון בשווי מרשים של 800 מיליון דולר ב-2024, וכן את Titan Security, Gigaspaces ו-Incredibuild.