אזרחים ותיקים, נמאס לכם להמתין שעות בבנק? בנק ישראל מציע פתרון

הפיקוח על הבנקים מודיע על סבב נוסף של "העצמה בנקאית דיגיטלית". המפקחת על הבנקים: "אנו רואים חשיבות רבה בליווי האזרחים הוותיקים בתהליך ההסתגלות לבנקאות הדיגיטלית"
 | 
(2)
חדווה בר, המפקחת על הבנקים, צילום: רון קדמי
הפיקוח על הבנקים מודיע היום (ג') על סבב נוסף של "העצמה בנקאית דיגיטלית", במטרה לאפשר לאזרחים ותיקים נוספים, שלא השתתפו בהדרכות בשנת 2018, להשתתף בתכנית וליהנות מכלים לשיפור מיומנויות השימוש בשירותים הבנקאיים הדיגיטליים. בין התאריכים 23.6.19-4.7.19 יתקיימו בעשרות רשויות מקומיות ומועצות אזוריות ברחבי הארץ, הרצאות בנושא לאזרחים הוותיקים.
כחלק מתפיסת הפיקוח על הבנקים, לפיה מהלך ליווי האזרחים הוותיקים בהסתגלות לבנקאות הדיגיטלית הוא מהלך מתמשך, משיק הפיקוח סבב נוסף של הפעילות "העצמה בנקאית דיגיטלית", במטרה לאפשר לאזרחים ותיקים נוספים, שלא השתתפו בהדרכות בשנת 2018, להשתתף בתכנית.
לאחר סבב ההרצאות, במהלך החודשים יולי-אוקטובר 2019, האזרחים הוותיקים יוזמנו להדרכות פרטניות בסניפי הבנקים, לצורך התנסות בשירותים הבנקאיים הדיגיטליים הקיימים בבנק בו מתנהל חשבונם.
הפעילות תתבצע בשני חלקים
חלק ראשון, בין התאריכים 23.6.19-4.7.19 תתקיים הרצאה גנרית בנושא "העצמה בנקאית דיגיטלית", בעשרות רשויות מקומיות ומועצות אזוריות ברחבי הארץ, שתעסוק במידע נרחב על הבנקאות הדיגיטלית, יתרונותיה ואופן השימוש בה.
חלק שני, במטרה ללוות את האזרחים הוותיקים באופן אישי ומובנה בהיכרות עם שירותים בנקאיים דיגיטליים בסיסיים, יתקיימו בחודשים יולי- אוקטובר הדרכות אישיות בסניפי הבנקים שיעסקו בנושא השירותים הבנקאיים הדיגיטליים הקיימים בבנק בו מתנהל חשבונם, לרבות התנסות מעשית.
המפקחת על הבנקים, ד"ר חדוה בר: "אנו רואים חשיבות רבה בליווי האזרחים הוותיקים בתהליך ההסתגלות לבנקאות הדיגיטלית, ולכן ממשיכים במהלך הארצי והנרחב המלווה באופן אישי את האזרחים הוותיקים בהיכרות עם שירותים בנקאיים דיגיטליים בסיסיים. אני מזמינה את האזרחים הוותיקים שטרם השתתפו בהרצאות ובהדרכות האישיות לעשות זאת."
"כמו כן, אני מודה לאיגוד המנכ"לים של הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות בישראל על שיתוף הפעולה, ומברכת את המערכת הבנקאית ואיגוד הבנקים על הירתמותם המלאה להוצאת התכנית אל הפועל".
פרטים נוספים על פעילות "העצמה בנקאית דיגיטלית", לרבות מיקום ההרצאות, שעות הפעילות ואופן הרישום לפעילות, ניתן למצוא באתר "בנקאות דיגיטלית לאזרחים ותיקים" או במוקד הטלפוני - 03-6178371, או באמצעות חיפוש באינטרנט "בנקאות דיגיטלית לאזרחים ותיקים".​
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבל ורעות רוח
    חגי 11/06/2019 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לטפל בבנקים ולאלץ אותם להוריד עמלות לאזרחים ותיקים, "מטפלת" הממונה הנכבדה בשטויות......
    סגור
  • 1.
    אימי לא יודעת אם מביטים במסך מלפנים או מאחור
    רותם 11/06/2019 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואתם רוצים ללמד אותה לתפעל אתרים ואפליקציות? הכל כדי לפטר עובדי בנק ולהרוויח יותר? המפקחת על הבנקים צריכה לוודה שאזרחים ותיקים יקבלו מענה אנושי במחיר סימלי. אם יעשו טעות - מי יישא באחריות? זו שלכאורה תרצה בעתיד להשתלב במערכת הבנקאית? קדחת!! ומה עם המשרד לאזרחים וותיקים? רק סיסמאות!
    סגור