דור שני ל-MG3. אצלנו לקראת סוף השנה
MG3
בכל הנוגע לעיצוב, לא נכביר במילים, שכן התמונות עושות עבודה טובה יותר. רק נאמר שעל-אף שחלפה תקופה לא קצרה, העיצוב הנאה לכשעצמו של מכונית התצוגה, נותר כמעט כשהיה.
היצרנית אינה מציינת אם הדור החדש מתבסס על פלטפורמה חדשה, או על זו של הדור הקודם שלמעשה הייתה פלטפורמת רובר 25 ששורשיה נטועים עוד באמצע שנות ה-90' של המאה הקודמת. היא מסתפקת באומרה כי מידותיה של המכונית מציעות מקום הולם לרביעיית מבוגרים המתנשאים לגובה של 180 ס"מ. מעט יומרני יש לומר כשמדובר בסופרמיני. לאחר שיטות וחיפושים שונים הצלחנו לדלות את המידע החסר ולגלות כי ממדיה של ה-MG3 הם מהגדולים בקטגוריה ודומים לאלה של קיה ריו למשל: 402 ס"מ אורך, 173 ס"מ רוחב, 152 ס"מ גובה ו-252 ס"מ בין הסרנים.
ל-MG, ציפיות גדולות מהמכונית החדשה, בהדגישה כי המכונית עוצבה, תוכננה ונבדקה על-ידי הזרוע הבריטית. היא גם תיוצר במפעל לונגברידג' שבבירמינגהאם, אנגליה, כך שלמעשה מדובר במכונית השנייה של MG – בגלגולה המודרני תחת בעלות סינית – המיוצרת במפעלי היצרנית בבריטניה. הראשונה הינה ה-MG6, גרסת ה-5 דלתות של ה-550 שנמכרה גם אצלנו.
בחרטומה של המכונית נמצא מנוע 1.5 ליטר, 4 צילינדרים המפיק 105 כ"ס. לעת עתה מוצע הרכב עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, בעלת 5 מהירויות, ובתצורה זו מתוכננת המכונית גם להגיע אלינו. זה יקרה לקרת סוף שנה זו כשמלובינסקי, יבואנית MG, מבטיחים גם מחיר תחרותי.
- 2.ניר 29/04/2013 12:43הגב לתגובה זוה-MG3 מתיימרת להיות קומפקטית, בפועל היא אותו גודל אז אם כבר עדיף את הריו שהיא נוחה, מרווחת, מנוע חזק ובמחיר משתלם.
- 1.אהרון 23/04/2013 11:58הגב לתגובה זושבארץ היא לא נקלטה טוב למרות הנסיונות ואנשים עדיין מעדיפים וסומכים על הקוריאניות כמו הקיה למשל שהן גם זולות וגם אמינות

112 מיליארד שקל: אושרה עסקת הגז הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי אושרה עסקת יצוא הגז הטבעי הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים. לפי דבריו, היקף העסקה הכולל עומד על כ־112 מיליארד שקל, וההכנסות הצפויות לקופת המדינה מוערכות בכ־58 מיליארד שקל לאורך חיי ההסכם.
העסקה מבוססת על הסכם שנחתם כבר באוגוסט האחרון בין השותפות במאגר לווייתן, ניו־מד אנרג’י, רציו ושברון, לבין חברת Blue Ocean Energy (BOE), הרוכשת גז טבעי מישראל עבור השוק המצרי. מדובר בהרחבה משמעותית של היקפי היצוא הקיימים, במסגרת הסכם ארוך טווח שיימשך עד שנת 2040 או עד למכירת מלוא הכמות שנקבעה.
לפי הדיווחים, העסקה כוללת אספקה מצטברת של כ־130 מיליארד מטרים מעוקבים של גז טבעי, ושוויה הכלכלי מוערך בכ־35 מיליארד דולר. שברון, המפעילה את מאגר לווייתן, היא השותפה השלישית בעסקה ומשמשת גורם מרכזי בפיתוח ובהובלת התשתיות הנדרשות להרחבת היצוא.
בדבריו ציין נתניהו כי בשנים הראשונות ההכנסות למדינה יהיו מתונות יחסית, אך יגדלו בהדרגה. לדבריו, בתוך כמה שנים צפויות ההכנסות השנתיות להגיע לכ־6 מיליארד שקל, לאחר השקעות נרחבות של החברות בהרחבת תשתיות ההולכה, ובראשן הרחבת צינור הגז למצרים.
- ישראל נכנסת למירוץ - 120 מיליון שקל להקמת מטה לאומי לבינה מלאכותית
- נתניהו: "ישראל בבידוד מדיני, ניאלץ להתנהל ככלכלה אוטרקית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

112 מיליארד שקל: אושרה עסקת הגז הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי אושרה עסקת יצוא הגז הטבעי הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים. לפי דבריו, היקף העסקה הכולל עומד על כ־112 מיליארד שקל, וההכנסות הצפויות לקופת המדינה מוערכות בכ־58 מיליארד שקל לאורך חיי ההסכם.
העסקה מבוססת על הסכם שנחתם כבר באוגוסט האחרון בין השותפות במאגר לווייתן, ניו־מד אנרג’י, רציו ושברון, לבין חברת Blue Ocean Energy (BOE), הרוכשת גז טבעי מישראל עבור השוק המצרי. מדובר בהרחבה משמעותית של היקפי היצוא הקיימים, במסגרת הסכם ארוך טווח שיימשך עד שנת 2040 או עד למכירת מלוא הכמות שנקבעה.
לפי הדיווחים, העסקה כוללת אספקה מצטברת של כ־130 מיליארד מטרים מעוקבים של גז טבעי, ושוויה הכלכלי מוערך בכ־35 מיליארד דולר. שברון, המפעילה את מאגר לווייתן, היא השותפה השלישית בעסקה ומשמשת גורם מרכזי בפיתוח ובהובלת התשתיות הנדרשות להרחבת היצוא.
בדבריו ציין נתניהו כי בשנים הראשונות ההכנסות למדינה יהיו מתונות יחסית, אך יגדלו בהדרגה. לדבריו, בתוך כמה שנים צפויות ההכנסות השנתיות להגיע לכ־6 מיליארד שקל, לאחר השקעות נרחבות של החברות בהרחבת תשתיות ההולכה, ובראשן הרחבת צינור הגז למצרים.
- ישראל נכנסת למירוץ - 120 מיליון שקל להקמת מטה לאומי לבינה מלאכותית
- נתניהו: "ישראל בבידוד מדיני, ניאלץ להתנהל ככלכלה אוטרקית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
