רונן גינזבורג מנכל דניה סיבוס
צילום: רמי חכם
דוחות

דניה סיבוס: צבר ההזמנות גדל ל-11 מיליארד שקל

החברה מדווחת על דוחות טובים לרבעון השני; הכנסות החברה הסתכמו בכ-916 מיליון שקל, גידול של כ-7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד; הרווח הנקי צמח ב-16% ל-28.3 מיליון שקל
סתיו קורן |

חברת הבנייה והתשתיות דניה סיבוס 1.02%  מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של השנה, עם עלייה של 7% בהכנסות לצד גידול של 16% בשורה התחתונה. ה-EBITDA צמח ב-60% ועמד על כ-46.8 מיליון שקל

הכנסות החברה הסתכמו בכ-916 מיליון שקל, גידול של כ-7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. 

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי של כ-28.3 מיליון שקל, עלייה של 16% בהשוואה לרווח ברבעון המקביל אשתקד. 

ה-EBITDA עמד על כ-46.8 מיליון שקל, גידול של 60% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. 

חלוקת ההכנסות לפי תחומי פעילות

הכנסות תחום הבניה למגורים הסתכמו ברבעון השני בכ-450 מיליון שקל, עליה של כ-7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד; הכנסות תחום הבניה שלא למגורים צמחו ב-10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-236 מיליון שקל.

הכנסות תחום התשתיות הסתכמו בכ-181 מיליון שקל, בהשוואה לכ-213 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ובתחום ייזום וביצוע למגורים, ההכנסות זינקו בכמעט פי 4 ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לכ-50 מיליון שקל, על רקע התחלת ההכרה בהכנסות פרויקט עיר היין באשקלון.

צמיחה של 14% בצבר ההזמנות לעומת התקופה המקבילה אשתקד

צבר ההזמנות של החברה חצה לראשונה את סף ה-10 מיליארד שקל, והסתכם בכ-10.7 מיליארד שקל (כולל חברות כלולות). זאת לעומת צבר הזמנות של כ-8.8 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, וכ-9.6 מיליארד שקל ברבעון הקודם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיותרונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות

564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6

העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה

ליאור דנקנר |

דניה סיבוס דניה סיבוס 1.02%  מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.

היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.

המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה של אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים.


ברקע הזכייה: הצבר גדל והפעילות מתרחבת

בדוח האחרון שפרסמה דניה סיבוס באוגוסט היא הציגה המשך התרחבות בפעילות, עם גידול בהכנסות וצבר הזמנות שהמשיך לעלות. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקלים, והצבר הגיע לכ-18.6 מיליארד שקלים, בין היתר בעקבות כניסת חלקה בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים לדוחות. 

אודי מוקדי יור סייברארק
צילום: דויד שופר
ראיון

אחרי אקזיט של 25 מיליארד דולר - ״אל תסתכלו לטווח קצר ועל מסיבת אקזיט מהירה, אפשר לבנות דברים גדולים״

יו"ר ומייסד סייברארק אודי מוקדי מדבר על עסקת המכירה לפאלו אלטו, על ריצה למרחקים ארוכים ומספק עצות ליזמים צעירים
ליאור דנקנר |

בוועידה הכלכלית של ביזפורטל ראיינו אנשים שיש להם "מניות" בהצלחה הכלכלית של המדינה - אחד מהם הוא אודי מוקדי, מייסד ויו"ר סייברארק CyberArk Software -2.21%   . במהלך הראיון הוא סיפר איך נולדה העסקה למכירת החברה לפאלו אלטו, מה זה אומר לנהל אותה יותר מ-25 שנה מאור יהודה לפתח תקווה ועד לעסקת ענק, ולאן הוא חושב שהתעשייה והיזמים הישראלים צריכים לכוון מכאן.


"הכרזנו ביולי, מחכים לאישורים"

כשנשאל על מועד סגירת העסקה, מוקדי אומר: "הכרזנו ב-30 ביולי ומחכים לכל מיני אישורים". לדבריו, "כרגע הצפי הוא פברואר, מרץ או אפריל 2026". העסקה, כמו שהוא מדגיש, עדיין לא מאחוריהם: "קודם כל, זה לא מסתיים עד שזה לא מסתיים, מחכים לאישורים".

ברקע יש נתון אחד שמסדר את המספרים - פאלו אלטו רכשה את סייברארק בעסקה ששווייה נע "ב-25 בערך, תלוי במחיר המניה, סביב 23-25 מיליארד דולר", לדבריו. "סיכמנו מה המחיר עם מנגנון בעיקר מנייתי".

איך זה הרגיש לסגור עסקה כזו אחרי 25 שנה כמוביל החברה, מה היה הכי מרגש?

"זה היה מרגש מאוד, הישג גדול. אבל, הרבה יותר ריגש אותי שהנפקנו את החברה בנאסד"ק". בהנפקה בנאסד"ק והנפקה בכלל יש משהו נוסף - הבעת אמון, היכרות, וזה מתורגם גם לביצועים בשטח. כשאיש המכירות הולך למכור, יש מאחוריו שם, מותג, חברה שנסחרת בוול סטריט. הדלתות נפתחות מהר יותר.