סאפיינס מעלה את תחזית לשנה כולה ל-576 מיליון דולר
ההכנסות ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בככ-136.1 מיליון דולר מעט נמוך מצפי האנליסטים להכנסות של 136.2 מיליון דולר; הרווח למניה ברבעון עמד על 0.37 דולר מעל הצפי לרווח של 0.35 דולר
חברת התוכנה הדואלית, סאפיינס סאפיינס 0.67% , דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2025. הכנסות החברה ברבעון הראשון צמחו בכ-1.4% לכ-136.1 מיליון דולר, לעומת כ-134 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, מעט מתחת לממוצע צפי האנליסטים להכנסות של 136.2 מיליון דולר. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-1.3% לכ-21 מיליון דולר, 0.37 דולר למניה בדילול מלא, מעל צפי האנליסטים לרווח של 0.35 דולר למניה, ברבעון המקביל אשתקד הרווח עמד על כ-20 מיליון דולר (כ-0.36 דולר למניה בדילול מלא).
החברה מעלה את תחזית ההכנסות לשנת 2025 לטווח של 574 מיליון דולר עד 578 מיליון דולר (576 מיליון דולר אמצע טווח), לעומת תחזית קודמת להכנסות של 553-558 מיליון דולר,
ומעל צפי האנליסטים להכנסות של 555.73 מיליון דולר בשנת 2025 כולה. הרווח התפעולי (Non-GAAP) צפוי להיות בטווח של 94 מיליון דולר עד 96 מיליון דולר, עם שיעורי רווח תפעולי של 16.5% בנקודת האמצע. זאת, לעומת תחזית קודמת שעמדה על רווח תפעולי של 98 מיליון דולר עד 102
מיליון דולר.
הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-1.2% לכ-25 מיליון דולר, לעומת כ-24 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עמד על כ-18%, בהשוואה לכ-18.1% ברבעון המקביל אשתקד.
רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "פתחנו את שנת 2025 בצורה חזקה, תוך קידום יעדי הצמיחה האסטרטגיים שלנו. חתמנו על עסקאות עם לקוחות חדשים וקיימים, וחתמנו על שתי רכישות ממוקדות מוצלחות. רכישת החברות Candela ו-AdvantageGo, מרחיבות משמעותית את נוכחותנו הגלובלית ואת מגוון הפתרונות החדשניים שלנו, ומחזקות את מעמדנו המוביל הן בביטוח החיים והן בביטוח האלמנטרי (P&C). אנו ממשיכים לראות עלייה עקבית בביקוש לפלטפורמות הביטוח שלנו, המונעות על ידי AI, אימוץ חזק של מודל ה-SaaS שלנו על ידי לקוחות, ואנו גאים במאמצים הבלתי פוסקים של הצוות שלנו לייצר תוצאות.
חדשנות היא ב-DNA שלנו, ועם צבר המכירות הבריא שלנו, אנו ממשיכים להיות בטוחים ביכולתנו להניע יצירת ערך לטווח ארוך עבור לקוחותינו ובעלי המניות כאחד. אנו ממוצבים היטב כדי להמשיך את המומנטום החיובי שלנו מהרבעון הראשון
לאורך שארית השנה. אנו מעלים את תחזית ההכנסות (Non-GAAP) שלנו לשנת 2025 לטווח של 574 מיליון דולר עד 578 מיליון דולר לעומת תחזית קודמת להכנסות של 553 מיליון דולר עד 558 מיליון דולר. הרווח התפעולי (Non-GAAP) צפוי להיות בטווח של 94 מיליון דולר עד 96 מיליון דולר,
עם שיעורי רווח תפעולי של 16.5% בנקודת האמצע. זאת, לעומת תחזית קודמת שעמדה על רווח תפעולי של 98 מיליון דולר עד 102 מיליון דולר. תחזית הרוח התפעולי לשנת 2025 משקפת את התרומה החיובית מהשפעת מטבעות; עם זאת, זה יקוזז על ידי הפסדים הקשורים ל-AdvantageGo ועלויות
אינטגרציה הקשורות לרכישות Candella ו-AdvantageGo. ההשפעה המאוחדת השלילית על הרווח התפעולי של שנת 2025 תהיה כ- 5 מיליון דולר".
שווי השוק של החברה עומד על כ-6 מיליארד שקל, מניית החברה עלתה מתחילת השנה בכ-11%, ובמהלך 12 החודשים האחרונים ירדה ב-6%.