אורין שפלטר – קורס ניהול עסקים וניהול סוכנות ביטוח

מכללת אורין שפלטר מציגה – קורס ניהול עסקים,  עם דגש על ניהול סוכנות ביטוח. רוצים לייעל את סוכנות הביטוח שלכם? מאמר זה מיועד עבורכם.
|
אורין שפלטר קורס ניהול עסקים, צילום: יחצ

הגיעה העת שסוכני ביטוח יצאו אל שוק העבודה כשבידם כלים אמיתיים לניהול העסק שלהם

יש נטייה לחשוב שחברות הביטוח הישיר השתלטו על שוק הביטוח, אך האמת רחוקה מזה. במציאות למעלה מכ-70% מהביטוחים המורכבים עדיין נמכרים דרך סוכני ביטוח מורשים, והסיבה לכך ברורה - אנשים רוצים לרכוש ביטוחים חשובים וחיוניים מסוכני ביטוח מיומנים. הם רוצים שיהיה סוכן ביטוח מקצועי לצידם שיסביר את האותיות הקטנות, שיעזור להם למלא הרים של טפסים, שייצג אותם מול חברות הביטוח ויסייע להם במקרה שיצטרכו לתבוע את חברת הביטוח. 

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

לחצו כאן לפרטים אודות קורס ניהול עסק באורין שפלטר>>
 
ואכן, סוכני ביטוח מעניקים למבוטחים שירות חיוני שאין לו תחליף. אך כדי להפוך לסוכן ביטוח יש לעבור מסלול הכשרה ארוך. צריך להשקיע זמן רב בלימודים קשים, לעבור מבחני הסמכה מאתגרים מטעם משרד האוצר וגם לסיים התמחות.

הבעיה מתחילה להתעורר כאשר הם מקבלים את רישיון הביטוח ויוצאים לשוק העבודה. או אז הם מגלים שהם אמנם סוכני ביטוח מוכשרים, אבל חסרים להם כלים ממשיים לניהול עסק משלהם. לא מלמדים סוכני ביטוח כיצד למכור ביטוח, איך לבנות נכון את העסק שלהם או איך משיגים לקוחות. גם לא מלמדים אותם כיצד לבנות תוכנית עסקית או איך לשווק את השירותים שלהם. ובדיוק בנקודת זמן זו מתחילה להתבהר חומרת הבעיה.
 
סוכני ביטוח עצמאיים מגלים כבר בסיום הלימודים שהם חייבים ללמוד ניהול עסקי 
"מכללת אורין שפלטר", המתמחה בהשכלה פיננסית הייתה מהראשונות לזהות את הבעיה ונרתמה גם להציע פתרון. המכללה כבר הכינה מאות אלפי תלמידים למבחני ההסכמה לסוכני ביטוח ונחשבת למובילה בתחום. לאחרונה המכללה השיקה קורס ניהול עסק ייעודי לסוכני ביטוח. אל הקורס מגיעים סוכני ביטוח ותיקים וחדשים כאחד והם יוצאים מהקורס כשיש בידם כלים מעשיים לניהול העסק הייחודי שלהם והגדלתו. 
 
רונן נחמיאס: " יש לנו קשרים ענפים בענף הביטוח ואנחנו נמצאים בקשר הדוק עם חברות הביטוח המובילות בישראל. כמו כן, בבעלותנו גם סוכנות ביטוח משלנו – "גבהים" שמה. אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו לבחינות ההסכמה בביטוח ומלווים את הבוגרים שלנו גם לאחר לימודי ביטוח ומסייעים להם למצוא עבודה בחברות וסוכנויות ביטוח. אולם עד לא מזמן לא יכולנו לסייע לבוגרי המכללה שבחרו בדרך עצמאית. תודות לקורס ניהול עסק לסוכני ביטוח אנחנו יכולים כעת לעזור גם לעצמאיים וזה מאוד מתגמל, כי אי אפשר להיות היום סוכן ביטוח עצמאי מצליח ללא ידע בניהול עסקי".

טל דן: "סוכני ביטוח עצמאיים הם One Man show והם זקוקים לכלים שלא מקבלים במהלך ההכשרה"

התחום הנפוץ ביותר הוא ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. על קורס ניהול עסק לסוכני ביטוח במכללת "אורין שפלטר" מנצחת בכישרון רב היועצת הארגונית טל דן, שמביאה עימה לא רק ניסיון עשיר בעולם הביטוח כי אם גם ידע חסר תקדים בניהול ושיווק עסקי. לטל דן וותק של 30 שנה בתחום הפיננסי, מתוכם 27 שנות ניסיון בעולם הביטוח. היא הקימה וניהלה מוקדי שירות בסוכנויות ביטוח, ביצעה תפקידי רוחב ועומק בסוכנויות ביטוח ובחברות ביטוח, שיקמה סוכנויות ביטוח, שמשה משנה למנכ"ל בסוכנות ניהול הסדרים גדולה ואף הובילה את החברה לאקזיט שהניב עשרות מיליוני שקלים. כיום היא עצמאית, יועצת פיתוח עסקי לסוכנויות ביטוח וכן מלווה סוכני ביטוח עצמאיים. בנוסף, טל כותבת טור קבוע במגזין הביטוח, הפנסיה והפיננסים הנחשב "עדיף". 
 
מעיון בטורים של טל דן במגזין "עדיף" ניבטת אישיות מעניינת ומקצועית שמדברת בגובה העיניים. חיזוק לזה קיבלתי גם כאשר שוחחתי איתה פנים מול פנים. 
 
טל דן: "מגיעים אלי סוכני ביטוח צעירים, מבטיחים ומאוד מוכשרים הרוצים להיות עצמאיים. הם אמנם יודעים את העבודה המקצועית על בוריה אך הם לא יודעים כיצד לבנות ולנהל נכון את העסק שלהם. הם מתייעצים עם מפקחים בחברות ביטוח למשל והמפקחים מעניקים להם עצות כאילו מדובר בעובדים שכירים ולא בעצמאים. חלק מסוכני הביטוח לא יודעים להכין תוכנית עסקית או איך עובדים על בסיס מסודר של יעדים. סוכני ביטוח אחרים לא יודעים כיצד לראיין ולגייס עובדים לטווח ארוך בעוד שאחרים בוחרים תוכנה לא מתאימה לניהול לקוחות. חשוב להבין כי סוכני ביטוח עצמאיים הם One man show והם זקוקים לכלים שהם לא מקבלים במהלך ההכשרה. הם צריכים לאמן את שרירי השיווק והמכירות שלהם על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות כל העת. עליהם לחדד את הכישורים הבינאישיים ולפרוץ את תקרת הזכוכית על ידי אימוץ של טכנולוגיות חדשניות מעולם הביטוח".

קובי סוויסה: "אני מאמין גדול ב-Keep it simple"

קובי סוויסה הוא מרצה בכיר נוסף בקורס ניהול עסק לסוכני ביטוח ב"מכללת אורין שפלטר", והוא שם מוכר וידוע לכל מי שעוסק בביטוח היום. סוויסה הוא אושיית ביטוח ברשת וכבר הצליח לקדם מגוון יוזמות ציבוריות בתחום הביטוח - הן למען ציבור המבוטחים והן למען סוכני הביטוח בישראל. אל ענף הביטוח הוא נכנס כבר כשהיה בן 22, אז עסק בפעילות מוסדית בתחום הביטוח, ואת התואר הראשון שלו בכלכלה ומנהל עסקים הוא השלים בהצטיינות כבר בגיל 26.  הוא עבד בחברת "מדנס", "דקלה" ו"שחם" שבבעלות חברת "מגדל". כיום הוא עצמאי, מנהל את פורום "סוכני ביטוח למען סוכני ביטוח" אשר מונה אלפי חברים והוא לא נח לרגע.
 
סוויסה: "אני מאמין גדול ב - Keep it simple ועקרון זה מנחה אותי בכל מה שאני עושה. אני חי ונושם את תחום הביטוח כבר שנים רבות ורואה היכן הבעיות העיקריות של סוכנים עצמאיים. אני מכיר את כל מה שמקולקל בעולם הביטוח, את הרגולציות, את העדר השקיפות, ויותר מכל - אני מכיר היטב את האתגרים שמולם ניצב סוכן הביטוח הבודד מדי יום.  אני גם פועל כדי לתקן כשלים אלו דרך העשייה הציבורית שלי. כאשר אני אומר שצריך לשמור על הדברים הפשוטים אני מתכוון לכך. שיווק חכם הוא הבסיס להצלחה של כל סוכן ביטוח. בעזרת כלים פשוטים מאוד וקלים ליישום כל סוכן ביטוח יכול להמריא אל על ולהרחיב באופן משמעותי את מעגל הלקוחות שלו. לא צריך תואר אקדמי בשיווק או פרסום כדי להצליח. הטכנולוגיות החדשות שיש לנו היום הופכות את עולם השיווק לנגיש יותר עבור כל סוכן ביטוח, רק צריך להכיר אותן מקרוב וללמוד כיצד למנף אותן לטובת העסק שלך."

קורס ניהול עסקי יכול לעשות את ההבדל בין סוכן ביטוח מצליח לסוכן ביטוח כושל
 
התופעה הזו, שבה מסיימים מסלול הכשרה מקצועי ארוך ובתום הלימודים מגלים שחסרים כלים להתנהלות עסקית אינה ייחודית לעולם הביטוח, היא פוקדת כמעט כל אדם שלמד מקצוע או השלים תואר ובחר בדרך עצמאית. האפשרות של סוכני ביטוח להשתתף בקורס שבו נלמדים עקרונות חשובים בניהול עסק המספק שירותי ביטוח היא קריטית, ופעמים רבות קורס כזה יכול  לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות