שבוע לסגירת ערוץ 2: איך מתייחסים במגזר הרוסי לפיצול?
קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר – עד כמה מחובר בכלל המגזר הרוסי לנושא הפיצול בערוץ 2 והשינוי במפת התקשורת דוברת העברית? לקראת הפיצול עולה כי יותר מ-75% מדוברי השפה הרוסית בישראל אינם צופים בערוצי הברודקאסט או מודעים למספרי הערוץ החדשים – כך על פי סקר מיוחד שנערך באתר האינטרנט של ערוץ 9 דובר הרוסית.
מהסקר עולה כי 51% מהנשאלים מודעים לפיצול, על אף זאת, כל 3 נשאלים מתוך ארבעה השיבו כי אינם צופים בערוץ או מודעים למספר האפיק של הערוצים החדשים.
במסגרת הסקר שנערך באתר 9tv.co.il בשבוע שעבר ולקחו בו חלק 600 נשאלים, נתבקשו המשיבים לענות על השאלה – "האם אתה מודע לפיצול ערוץ 2 (קשת ורשת) וערוץ 10 לאפיקים שונים". כאמור, רוב קטן היה מודע לכך, אבל הקמפיינים בהם פצחו קשת, רשת וגם ערוץ עשר לגבי המעבר לאפיקים חדשים, לא הגיע למגזר הרוסי, שעל פניו לא שם ערוצים אלה כאופציית הצפייה הראשונית שלו.
פלטפורמת האינטרנט של ערוץ 9 רושמת כ-1.3 מיליון יוניקים בחודש ו-5.4 מיליון מבקרים. ערוץ 9 עצמו נהנה ממיליון גולשים בחודש ורייטינג של 12% בקרב דוברי הרוסית למהדורת החדשות המרכזית.
"תוצאות הסקר מראות המגזר הרוסי נוהג לצרוך את המדיה המועדף עליו בשפה הרוסית ובראשם ערוץ 9", אומר טל סיטון, משנה למנכ"ל ערוץ 9. "זה בא לידי ביטוי הן בטלויזיה והן בדיגיטל. ערוץ 9 ממשיך להשקיע בתכנים מגוונים אותם המגזר הרוסי אוהב, ובקרוב נשיק מספר רצועות תוכן חדשות ומסקרנות".
- 1.לא רק בקרה 25/10/2017 19:42הגב לתגובה זוישנם עוד עוסקים בתחום כמו איציק רהב, בנצ'מארק ונוספים ישנן עוד חברות גדולות ורבות שנהנות מהעברת מידע אסורה באמצעות מתווכים. בינהן בנק הפועלים, ישראכרט, טמפו, יוניליוור, כלמוביל ונוספים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
