הסטארט אפ Kodem גייס 25 מיליון דולר לפלטפורמת מיקוד צוותי אבטחה
סטארט-אפ הסייבר Kodem, של אביב מוסינגר, פבל פורמן, ועידן ברטורא - יוצאי NSO, אשר פיתחה פלטפורמה הממקדת צוותי אבטחה בסיכונים, גייסה 25 מיליון דולר. הגיוס בוצע בהובלת קרן Greylock ובהשתתפות TPY Capital.
בחברה מסבירים כי כיום, כלים למיפוי וניהול סיכוני האבטחה בסביבות ענן מתריעים מפני כל פגיעות קיימת, בין אם היא ניתנת לניצול בסביבת הלקוח ובין אם היא תיאורטית בלבד. השימוש ההולך וגובר בקוד פתוח ומוצרי צד שלישי מעלה את עוצמת הרעש וכמות התרעות השווא. אלה מציפים את צוותי האבטחה והפיתוח ומקשים על היכולת לזהות ולטפל באיומים ממשיים.
לדברי נציגי החברה Kodem מגדירה מחדש את הגישה להגנה על השכבה האפליקטיבית בענן על ידי ניתוח התנהגות היישומים ואופן הריצה שלהם בזמן אמת. לדבריהם "הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה החברה מפחיתה את מספר ההתרעות ביותר מ-90%, מביאה לחסכון משמעותי בזמן העבודה של צוותי האבטחה והפיתוח, מייעלת את תהליך התיקון והופכת את יישומי הענן לבטוחים יותר".
Kodem הוקמה בשנת 2021 על ידי אביב מוסינגר, פבל פורמן, ועידן ברטורא. המייסדים, אשר עבדו בעבר בזרוע הטכנולוגית של חברת NSO, רוצים להביא רקע במערכות הפעלה ויתרון במיפוי משטחי תקיפה, זיהוי סיכונים ממשיים ופתרונם באופן יעיל. בחברה מסבירים כי כספי הגיוס ישמשו את החברה לשם השקת הפלטפורמה באופן גלובלי, הרחבת הפעילות ופיתוח יכולות נוספות.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: פבל פורמן, אביב מוסינגר, עידן ברטורא. צילום רועי שור.
אביב מוסינגר, מייסד-שותף ומנכ"ל Kodem: "הקמנו את החברה על רקע חוסר היעילות הקיים היום בתחום ה-AppSec. הכלים הנוכחיים מקשים על מפתחים לראות אם נקודות תורפה מסוימות ניתנות לניצול. לאחר שנים של היכרות עם עולם הבעיה, גילינו שהמפתח לאבחנה מדויקת של רמת הסיכון, הוא מעקב אחר התנהגות האפליקציה בזמן הריצה. ניתוח זה מאפשר לדעת בדיוק אילו רכיבים נמצאים בשימוש, כיצד מתבצעת העברת נתונים, ומהי רמת הסיכון שנוצרת בפועל. ביססנו את הפתרון של Kodem על גישה זו ואנחנו שמחים לעזור לצוותי אבטחה ופיתוח לבנות יישומים בטוחים יותר ביעילות רבה יותר."
אשים צ'נדנה, שותף ב-Greylock: "בתקופה בה ארגונים מאיצים את המעבר לענן, גוברת החשיבות והעדיפות של צוותי אבטחת יישומי ענן. Kodem בנתה צוות יוצא דופן המפתח את הדור הבא של אבטחת יישומי ענן. הפתרון שפיתחו משתלב באופן קל ומהיר במערכות הארגוניות ומספק את רמות הדיוק הגבוהות ביותר עם רמת הגנה חזקה".
- איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
- על הקשר בין פיטורים לבין הנפקה - אקסוניוס מפטרת לקראת כוונה להנפיק
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מהאופציה ועד ההנפקה: ESOP מבית הפניקס ו-Slice Global משיקות...
גיא ימין, שותף מנהל בקרן TPY Capital: "פגשנו את צוות Kodem כבר בימים הראשונים להקמת החברה וזיהינו כבר בשלב מוקדם מאוד את האיכות הגבוהה של הצוות, הקשר החזק בין השותפים, ההבנה העמוקה שלהם ב-AppSec והמומחיות הטכנית העמוקה שהם הביאו עימם לחברה. זה לא מפתיע שבזמן שחלף מאז ההשקעה שלנו, המייסדים והצוות המדהים שהצטרף אליהם הצליחו להביא ערך רב ללקוחותיהם על ידי מיקוד ארגונים בסיכונים הקריטיים להם וייעול תהליך התיקון".
- 1.דני מור 13/06/2023 16:52הגב לתגובה זוצוות מדהים. המון בהצלחה!
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
