יבגני דיברוב ארמיס
צילום: אלעד מלכה

ארמיס הגיעה לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר

סטארט אפ אבטחת המידע מוערך ב-3.4 מיליארד דולר והוא מהחברות הצומחות ביותר בתחום
דור עצמון |
נושאים בכתבה ארמיס

ארמיס הגיעה ממיליון ל-100 מיליון דולר במכירות - תוך פחות מ-5 שנים. חברת הסייבר ארמיס (Armis Security) חושפת היום כי הגיעה להיקף מכירות ARR של 100 מיליון דולר, תוך פחות מחמש שנים מאז חצתה את רף מיליון הדולרים במכירות. הישג זה הופך את ארמיס לאחת מחברות הסטארט-אפ המהירות בעולם בשדה התוכנה כשירות (SaaS) וטכנולוגיות הענן - ולסטארט-אפ המהיר ביותר בעולם בתחום המיפוי והאבטחה של נכסים דיגיטליים.

 

לאחר סבב גיוס של 300 מיליון דולר בנובמבר 2021, ארמיס מוערכת כיום בשווי של 3.4 מיליארד דולר - ועם משקיעיה נמנות הקרנות אינסייט פרטנרס, CapitalG (קרן הצמיחה של אלפאבית), ברוקפילד, One Equity Partners ו-Georgian Partners. הפלטפורמה של ארמיס משמשת לקוחות רבים ממגוון מגזרים, ובהם כמה מהארגונים המובילים בעולם: חברות Fortune 100 כגון קולגייט-פלמוליב, מונדלז אינטרנשיונל (חברת-האם של אוראו, מילקה וטובלרון) ו-Allegro MicroSystems, וכן ישויות פדרליות ומדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. בשנים 2021 ו-2022 דירגה דלויט את ארמיס כאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר, וב-2022 נבחרה להיות חברת הצמיחה המובילה במגזר הטכנולוגיה.

 

בשנים האחרונות אנו עדים להמשיך העלייה באיומים על כלל הנכסים הדיגיטליים ברשת, ובכללם מכשירים לא-מנוהלים. כבר כיום, 95% מהנכסים של ארגונים אינם מנוהלים - והמספר של מכשירים אלו צפוי להגיע ל-50 מיליארד עד 2025 לפי נתוני החברה. בעוד שמכשירים מנוהלים כוללים את נכסי ה-IT המסורתיים (כמו המחשב הנייח, רשת האינטרנט והשרת), המכשירים שאינם מנוהלים רק הולכים ומתרבים: המכשירים הניידים (כמו הסמארטפונים, הלפטופים והטאבלטים), סביבות הענן, וכן הנכסים הסייבר-פיזיים לרבות האינטרנט של הדברים (IoT), הטכנולוגיה התפעולית (OT) והמכשירים הרפואיים (IoMT) - למשל מצלמות האבטחה, המכשור הרפואי, התאורה החכמה, ציוד הייצור, ועוד. כך, הפלטפורמה של ארמיס עוזרת לאבטח את הסביבות התפעוליות של כמה משדות התעופה והנמלים הגדולים בעולם, וכן ארגוני הבריאות הגדולים בעולם; תשתיות קריטיות עליהן להישאר מקוונות באופן תמידי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".