דיפאב
צילום: Deepdub

דיפדאב הישראלית גייסה 20 מיליון דולר

החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיית AI לדיבוב סרטים, סדרות ומשחקים, גייסה עד כה 26 מיליון דולר; הגיוס יאפשר לחברה להתרחב לשווקים חדשים ולהאיץ את תהליכי המחקר והפיתוח
סתיו קורן |

הסטארט-אפ הישראלי Deepdub (דיפדאב), שפיתח טכנולוגיית AI לדיבוב סרטים, סדרות ומשחקים, השלים סבב גיוס A בסך 20 מיליון דולר.

דיפדאב הוקמה בשנת 2019 על ידי האחים אופיר קרקובסקי, מנכ"ל החברה, וניר קרקובסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. אופיר שירת במגוון תפקידים ביחידה הטכנולוגית "אופק 324" של חיל האוויר וניר היה ממקימי יחידת הסייבר בשב"כ.

הטכנולוגיה של החברה שימשה עד היום לדיבוב עשרות כותרים, ביניהם Every Time I Die, הסרט הראשון בעולם שדובב על ידי בינה מלאכותית והוצג בנטפליקס באנגלית. בין לקוחותיו שורת אולפנים הוליוודיים ושירותי סטרימינג – כמו חברת Topic.com. מטה החברה ממוקם בתל אביב ובו מרוכזת פעילות המחקר והפיתוח.

 

קרן Insight Partners הובילה את הגיוס, בו השתתפו גם קרן Swift VC והמשקיעים הקיימים Booster Ventures ו-Stardom Ventures, וכן משקיעי אנג'ל ויועצים מתעשיית הבידור וההייטק, בהם אמיליאנו קלמזוק, שכיהן כנשיא Fox Television Studios; קווין ריילי, לשעבר מנהל התוכן הראשי של HBO Max; דני גרנדר מייסד Snyk; רואי טיגר, סגן נשיא ב-Meta העולמית; גדעון מרקס ודניאל חדש.

 

סבב הגיוס הושלם בעיצומה של תקופת צמיחה משמעותית עבור החברה, שגייסה סכום כולל של 26 מיליון דולר מאז הקמתה. גיוס ההון הנוכחי יאפשר לחברה להתרחב לשווקים חדשים ולהאיץ את תהליכי המחקר והפיתוח. בנוסף, החברה שמעסיקה כיום 30 עובדים, מתכננת לגייס עשרות עובדים נוספים בארץ ובארה"ב.

 

מהחברה נמסר כי תהליך הדיבוב של סרטים וסדרות אורך כיום מספר חודשים ודורש השקעה כספית רבה, כוח אדם ומשאבים. הפלטפורמה של החברה מגשרת על מחסומי השפה והפערים התרבותיים בעולמות הבידור והמדיה עם שירותי לוקליזציה מקצה לקצה, כיום החברה מאפשרת ללקוחותיה להשלים דיבוב לסרט מלא תוך ארבעה שבועות בלבד, לעומת 15-20 שבועות באמצעות הפתרונות הקיימים.

 

אופיר וניר קרקובסקי, מייסדי Deepdub: "האתגר שלנו כעת יהיה להמשיך ולבצע אופטימיזציה לתהליך המורכב, שמשלב וידאו, אודיו, שפה וטקסט, ולהרחיב סביבו את האופרציה שלנו"".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".