סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.2% בתמיכת בזק וטבע שקפצו 3% ו-2% בהתאמה

מניות הבנקים לאומי ופועלים נחלשו 1.2% ו-0.8% בהתאמה. מניית הפניקס ירדה 0.65% ברקע להתפוצצות העסקה עם יאנגו הסינית
 |  (60)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו היום (ב') במגמה מעורבת ועם שינויים קלים במדדים המובילים. המעו"ף כאמור עלה בשיעור של 0.2% לשיא של 4 חודשים בדחית מניות הפארמה טבע, פריגו ואופקו שעלו 1.9%, 2.5% ו-3.35% בהתאמה. מנגד, מדד ת"א 90 ירד 0.2% והמשיך בניסיונות ההתייצבות אחרי נפילה של 6%, ומדד הבנקים איבד כ-1%. ברקע: המדדים בוול סטריט נסחרים כעת בעליות של עד 0.4%.
 
מניית בזק -0.75% בזק 408.5 -0.75% בזק בסיס:411.6 פתיחה:407.2 גבוה:412.9 נמוך:407.2 תמורה:2,974,954 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפתחה את היום בירידות של סביב 1.5% נסגרה בעליות של 3% וזאת ככל הנראה ברקע להמלצה שורית במיוחד מצד סיטי שממליצים למשקיעים לראות מעבר לסאגה הנוכחית ונוקבים בהמלצת קניה עם מחיר יעד של 6.8 שקלים (אפסייד של 17%). "אנחנו לא יודעים כמה זמן החקירה צפויה להימשך וייתכן שבכירים בחברה יוחלפו ותהיה לכך השפעה ברמת התפעול... כלומר חוסר ודאות לטוח הקצר אבל השפעה מינורית על ברמה העסקית שלראייתנו ממשיך להציג תזרים מזומנים חזק ובאופן כללי חברה ממוצבת היטב שערוכה להתמודד עם אתגרי התחרותיות", כך נכתב בסקירה. נציין כי מניית בזק איבדה עד 12% מערכה ב-4 ימי המסחר מאז התפוצצה הפרשה כאשר אחד החששות המרכזיים היה שהזרים יבחרו לצאת מהנייר בצל הפרשה. נציין כי באיגרות החוב במעלה הפירמידה נמשך הלחץ כאשר אינטרנט זהב אגח ד 0% אינטרנט זהב 98.76 0% אינטרנט זהב אגח ד סגירה:98.76 פתיחה:98.76 גבוה:0 נמוך:0 מחזור:-- לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים כתבות נוספות בנושא: שאיבדה אתמול 4.2% עלתה 0.2%.  (איי.בי.איי על בי קום ואינטרנט זהב - לכתבה המלאה).
מדד ת"א 35 -0.63% מדד ת"א 35 1,587.88 -0.63% מדד ת"א 35 בסיס:1,597.87 פתיחה:1,589.32 גבוה:1,594 נמוך:1,586.91 תמורה:102,766,635 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.53% מדד ת"א 90 1,117.24 -0.53% מדד ת"א 90 בסיס:1,123.22 פתיחה:1,122.54 גבוה:1,122.54 נמוך:1,116.95 תמורה:20,420,628 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.4 מיליארד שקל.
אתמול ננעל המסחר בת"א בעליות שערים כאשר המניות הדואליות (בהובלת טבע) סיפקו רוח גבית למדד המעו"ף שהמשיך במומנטום החיובי וטיפס בשיעור של 0.3%. גם מדד ת"א 90 נסגר בירוק כאשר עלה 0.6%. בניגוד למגמה, מדד הבנקים סגר בטריטוריה האדומה ונחלש 0.2% בהובלת פועלים שאיבדה 1.3% במחזור השני בגובהו בשוק. נזכיר כי מניות הבנקים הגדולות נסחרו בימים האחרונים סביב רמות שיא כל הזמנים וכך גם המדד - האם יש מקום לאפסייד נוסף? 
מערך הייעוץ בבנק לאומי שיגר סקירה שבועית ללקוחות כאשר אלו ממשיכים גם השבוע, לאור ההתפתחויות מסביב לעולם, לתת עדיפות לאחזקה במניות ישראל - לסקירה המלאה.
בורסות אסיה נסחרות הבוקר בנטייה לעליו שערים כאשר מדד הניקיי מוסיף 0.15%, מדד האנג סנג מטפה 0.4% ומדד שנחאי מוביל את המגמה עם עלייה של 0.75%. בשעת בוקר מוקדמת זו נסחרים החוזים בוול סטריט בעליות קלות של עד 0.1% ומאותתים על פתיחה חיובית.
מניות במרכז
מניית הפניקס -0.87% הפניקס 2,155 -0.87% הפניקס בסיס:2,174 פתיחה:2,130 גבוה:2,161 נמוך:2,130 תמורה:355,976 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה כ-8% ברקע להתפוצצות עסקת המכירה ליאנגו. לכתבה בעניין.
מניית טבע -0.93% טבע 7,688 -0.93% טבע בסיס:7,760 פתיחה:7,735 גבוה:7,740 נמוך:7,680 תמורה:3,746,614 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה יום 6 רצוף של עליות ובסך הכל התחזקות של כ-15% מתחילת החודש. נזכיר כי ההתאוששות במניה מגיעה לאחר שזו נסחרה לפני כשלושה שבועות בשפל של עשור (27.5 דולר). לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית בזק -0.75% בזק 408.5 -0.75% בזק בסיס:411.6 פתיחה:407.2 גבוה:412.9 נמוך:407.2 תמורה:2,974,954 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לעמוד במוקדם כאשר עולה הבוקר בשיעור של 0.75% לאחר שאתמול נפלה המניה בכ-4%. הסנטימנט השלילי במניה מגיע כאמור מהתפוצצות פרשת בזק-YES כאשר ביום שישי התפרסמו בתקשורת דיווחים לפיהם גם מנכ"לית בזק סטלה הנדלר נחקרה כחשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה ודיווח כוזב.  נציין כי מניית בזק איבדה 6.3% בסיכום השבוע החולף. להמלצה של סיטי לגבי מניית בזק - לחץ כאן.
יום המסחר הראשון במניית יצרנית המל"טים אירונאוטיקס 0% אירונאוטיקס 813.3 0% אירונאוטיקס בסיס:813.3 פתיחה:813.3 גבוה:813.3 נמוך:813.3 תמורה:8,662 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הסתיים ללא שינוי. לאחרונה ביצעה החברה הנפקה ראשונית של מניות, שהיתה הגדולה ביותר בבורסה בת"א מתחילת 2017  
מניית  קמהדע -0.19% קמהדע 2,134 -0.19% קמהדע בסיס:2,138 פתיחה:2,138 גבוה:2,138 נמוך:2,132 תמורה:255,596 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טיספה בעוד 0.6% לאחר שעלתה אתמול 3.2% אחרי שהתרסקה 23.5% ביום חמישי בת"א ברקע לדיווח החברה על משיכת הבקשה (MAA) שהגישה לרגולטור האירופי (EMAA) לאישור שיווק מוצר האינהלציה - לכתבה המלאה
{פרוטרום} שנסחרה רוב שעות היום בטריטוריה הירוקה, איבדה 0.46%. אתמול הודיעה החברה כי רכשה 80% מחברה בברזיל בתמורה לכ-33 מיליון דולר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    פורסייט חברה מושחתת ופח אשפה...
    דן 26/06/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חברות מדווחות על חקירות.גניבות.והרצות ויורדות מעט...ואילו פורסייט הכל שקט אבל כל יום צוללת לתיהום...חברה פח אשפה ללא עתיד.
    סגור
  • 33.
    מישהו יכול להסביר לי למה פועלים ולאומי יורדות לאחרונה? (ל"ת)
    תמיר 26/06/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לתמיר
    מוטי 26/06/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצם למה לא אחי. עם כל הבלאגנים והחובות שלהם הם יירדו עוד המון תן לי סיבה אחת בלבד שהם בשיא השיאים
    סגור
  • 32.
    מורידים כל היום בנקים לא מעניין חו"ל (ל"ת)
    מאפיונרים 26/06/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    אמרתי לכן מפולת אחוש שלוקי
    באחותי הצולעת 26/06/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהצולעים מדברים אל תתערבו
    סגור
  • 30.
    למה החלאות והטינופות תמיד בסוף סוף סוף
    קוס אומומ 26/06/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יענן מיסתובב מיסתופף כמו סביבון עד שנופל ינעל העולם
    סגור
  • 29.
    ה 90 הגיע כבר למצב של בועה! (ל"ת)
    היה ברור 26/06/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    מניית טוגדר עם הצעה לרכישה מניות ב200 אג למניה פי 5
    איציק 26/06/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממחירה בשוק היום אל תגידו לא אמרו לכם הצעה לרכוש מניות במחיר של 200 אג אני חוזר 200 אג מהיום וזה אכן יגיע בקרוב הסיכום הסופי
    סגור
  • 27.
    אלרון לונג בטוח מול שורט של מריץ המניות הקבוע
    אביהו 26/06/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר אחר של מריצנים עושים שם על אלרון אבל יש עיתונאי שנתן המלצה למניית אלרון והוא דופק חם חם את השורטיסטים
    סגור
  • 26.
    בורסה זבל! כשבכל העולם עולה פה יורד
    מישהו 26/06/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    5 4
    וכשבכל העולם יורד חזק פה מתרסק!!1
    סגור
  • טען עוד
  • צודק אחי (ל"ת)
    בורסה פח 26/06/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • מה הוא באמת אחיך?
    לפח 26/06/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    גם מפסיד בכל העולם איפו ששם הכסף?
    סגור
  • 25.
    ומה הסיבה שעוצרים את השוק? (ל"ת)
    ביזפורטל 26/06/2017 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מה אתה שואל אהבלים כמונו? אתה המומחה.
    שאל את עצמך חבר ביז 26/06/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מקסימום תתייעץ אם כלכליסט וגלובס ותביא לנו תשובה אבל אתהב צריך לדעת אתה התותח ביותר
    סגור
  • אהבל כמוך (ל"ת)
    אני 26/06/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    תישמעו איזה אחלא עצה יש לי שנוכל להתעשר
    שימי המלך וכל חבריו 26/06/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ניקח מניה שכל השוווי שלה נגיד ארבע מליון וכל אחד יקנה אחד לירה בלבד ונהיה נגיד ארב ע מיליון אנשים ונשים וסליחה התכוונתי שקל ולא לירה כי כבר אין לירות. וככה נחזיק את כל החברה ונטיס אותה לשמיים מה קוראים לזה נריצ אותה נגיד פי 10 ושאני יתן לכם סימן אז בבת אחד כולם ביחד ימכרו את המניה ובטוח ובדקתי בטח מנהל תיקים גדול או קרן נאמנות או פסגות או קופת גלם תחטוף את כל הסחורה אפילו בעליות חדות ככה נצעשר אבל אל תגלו כי אני מוביל פה אחוששרמוטה של האמא של הקומבינות
    סגור
  • יצאת תותח (ל"ת)
    לשימי אחינו 26/06/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • איזה תותח
    לפח 26/06/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה דג רקק מתחנשף
    סגור
  • 23.
    יא טינופות תגיעו כבר
    קיביני מאט 26/06/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לעזור לי לקלל ולאחל תרופות ורודות וכל מיני מיתות אפילו מקדחת. אתם לא רואים שהשוק בתלאביב נחלש והולך לצבע האדום ואם לא נגביר הקללות עז יהיה רע מאוד ואני מתחנן לשימי שיקח פיקוד ויתן פקודה לקלל או לספר שהייתי אם האמא של זה או אם האלות של ההוא
    סגור
  • 22.
    או בכינוי הידוע א100 ירידות בציר הבטטות
    100 26/06/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיטב המחשבים ומפעיליהם האנושיים שהינם מצמרת הכלכלה העולמית. מעניק לממוצע אבסולוטי של כל החברות הניסחרות בעולם בכל הבורסות שווי של היום. וזה ממש לא כולל את השטויות שאני כותב פה !!!!! אז אני יוצא למילואים למרות שאני אהבל בציר הזמן אז ביי עד לא ידע !!!ברוך שפטרנו ממני!!!
    סגור
  • סליחה .אני מתקן טעויות
    100 26/06/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    15 0
    בטטות לא בוצרים. כי רק הענבים מורדים על ידי בציר. מסיק זיתים. גדיד תמרים. ארייה תאנים וניקוף רימונים. מי שכתב כאן בציר בטטות פשוט טועה ומטעה. הכותב שמעלי בוודאות של 100 אחוז לא יוכל להסביר לי מה פרוש ממוצע אבסולוטי ולכן איני שואל אותן קושיה זאת.
    סגור
  • 21.
    מחכים לחו"ל? ומה קורה מאז ששם עולים? (ל"ת)
    בבוקר אמרתם 26/06/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    לשוק לעלות? אף אחד (ל"ת)
    מי ייתן 26/06/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • שימי התותח (ל"ת)
    רק 26/06/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    סיטי בעלת ענין
    דן 26/06/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סיטי בעלת מניות גדולה זהירות
    סגור
  • 18.
    פורסיי פח אשפה...
    אבי 26/06/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    3 5
    חברה פח אשפה...נמכר הכל ברווח נחמד.אין לה יותר מה להציע וחבל על הזמן והכסף.
    סגור
  • 17.
    ממליצים כדי לברוח (ל"ת)
    שועלי 26/06/2017 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 16.
    ברור שירידות
    א 100 26/06/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 5
    או עליות או בציר הזמן ירידות בציר הפלאפל עליות בציר הכלום פשוט כלום כנראה ירידות עם הסתברות לירידות בציר ועליות בציריה
    סגור
  • לאימבציל מעלי
    100 26/06/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    28 0
    בוא ולמד דבר מה..למעשה כלום ושום דבר שירשנו מחז"ל אין בהם שלילה כלל וכלל. כלום פרושו דבר מה..ויש האומרים בפרשני חז"ל שהמילה כלום באה מכל מאום. הבנת במבי טוב..לא הבנת ..עוד יותר טוב. ועוד בקטנה..IQ ניתן לרובנו על ידי בוראנו במשורה. לפי הבנתי כחוקר מוח..אצלך זה הגיע אליך במקורה של ציפור הקוליברי שהיא הקטנה בעולם ושוקלת 2 גרם. לפי חישובי מקורה יכול להכיל רק 1 IQ ולהביאה אליך כתשורה. עלה והצלח.
    סגור
  • וזה לא לאימבציל.
    100 26/06/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המחשבים גילו תופעה מעניינת ויחודית הנכונה לשניות אלו. ככל שהחוזים עולים יותר..באופן הפוך אירופה וגם מניות הבנקים בארץ מאבדים יותר גובה. מעניין..נראה בהמשך.
    סגור
  • ברור שירידות או עליות
    א 100 26/06/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואכשיו תיסלחו לי אני אאלם לכמה שעות כי מגייסים אותי לפעולה מיוחד בצבא לפעילות מיוחד וזה למרות שלא הייתי בכלל בצבא בסדיר והקפיצו אותי בכל זאת לאלמ שזה דרגה פי שניים גבוהה מרמטקל
    סגור
  • 15.
    המלצה תמוהה בלשון המעטה...
    ייאי 26/06/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ציטוט:"..ייתכן שבכירים בחברה יוחלפו ותהיה לכך השפעה ברמת התפעול..לראייתנו ממשיך להציג תזרים מזומנים חזק ובאופן כללי חברה ממוצבת היטב שערוכה להתמודד עם אתגרי התחרותיות". החברות באימפריית אלוביץ' הן:יס,פלאפון,בזק - הנחלבות.החולבות הן:אינטרנט קווי זהב וקבוצת יורוקום ובי קומיוניקיישנס.אני לא יודע אם סיטי או מי מבחיריה מחזיק במניות מי מהחברות שלעיל ולא רוצה לקלקל את המסיבה לסיטי,אבל עיקר היתרון העסקי הנוכחי הוא בקשר של הון/שילטון שאפשר לבזק לקבל יתרון מובהק(?)ואף סוג של מונופול ואף חיזק אותו."היועמ"ש: לנתניהו אסור לעסוק בעניינים הקשורים לעסקי אלוביץ'".במקרה זה ברור שאלוביץ' במקרה הטוב ילך מבזק בשן ועין לנו..במקרה הגרוע ילך לכלא..והלך היתרון לבזק.בקיצור,סיטי הוציאו המלצה תמוהה בלשון המעטה."לחייב את בזק להתפרק מהנכסים שמציבים אותה בניגוד עניינים מול מתחרותיה ומול בעל השליטה."http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3715900,00.html
    סגור
  • 14.
    פורסייט
    יוסי פוקס 26/06/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הבעיה במניה זה שהיא מושפעת ממה שכותב כל דביל בטוקבקים. יש להם טכנולוגיה מתקדמת בהרבה מזאת של מובילאיי אבל בינתיים הם נמצאים בפאזה אחת מאחור בכל הנוגע למיסחור ומכירות
    סגור
  • 13.
    פורסייט זבללללל
    גדי 26/06/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 7
    חברה ריקה מתוכן.
    סגור
  • 12.
    לא להתפתות - בסוף היום 2%- (ל"ת)
    בזק יוק 26/06/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 11.
    פורסייט
    גדי 26/06/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    22 4
    לפני הודעה משמעותית !! היכונו לזינוק
    סגור
  • חחח
    חחח 26/06/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחח
    סגור
  • 10.
    אז מורידים בנקים מה הבעיה? (ל"ת)
    אם בזק עולה 26/06/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    פתחה מבערים
    ארקו 26/06/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי הפעם קורה פה משהו אולי תצא הודעה על עסקה חדשה בקרוב או משהו דומה בעיקרון מבחינה פונד' היא עדיין הרבה מתחת לשווי שלה
    סגור
  • 8.
    הסבירות להגעת DJIA ל 6666.66
    100 26/06/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    53 1
    על ציר הזמן עד 31/12/2018 עלתה ל 91.37% !!
    סגור
  • תוספת לתגובה 5 שלנו.
    ד"ר ניר(איצ100) 26/06/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    38 1
    1)ניתוח ענק שכלל את שלל הנתונים הקיימים באשר הם..שנעשה על ידי מיטב המחשבים ומפעיליהם האנושיים שהינם מצמרת הכלכלה העולמית. מעניק לממוצע אבסולוטי של כל החברות הניסחרות בעולם בכל הבורסות שווי של 58% משווין היום. וזה ממש לא כולל את העתיד לבוא בקרוב בכלכלה ..בעולם..ובכלל.2) במקרה של ניבצרות הדונלד להמשיך ל"הנהיג" את ארה"ב או/ו התחממות יתר ביחסים בין מעצמות גרעין למיניהן עד מלחמה ויתכן שילוב שתי התופעות יחדיו.. הD.J עלול להגיע אף ל 4444.44.
    סגור
  • הסיפרה תגובה 5 שלנו השתלתי במזיד לבדוק תופעה מבישה.
    ניר 26/06/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך להיות תוספת לתגובה 8 שלנו שרשם איציק/100 שלנו. תודה.
    סגור
  • 7.
    מחכים לחו"ל? ומה קורה מאז ששם עולים? (ל"ת)
    לא אמרתם.? 26/06/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    פורסייט .על הפנים. האם האמריקאים לא קונים את הסיפור?
    צחי 26/06/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    האם כדאי לצאת בהפסד של 12%.
    סגור
  • מה שחשוב זה מה תחליט החברה הסינית שבה היה הפיילוט (ל"ת)
    יש ר א לי 26/06/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פורסייט חחח
    דניאל 26/06/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    6 4
    נראה שלא קונים...אבל נראה גם שאין ולא תיהיה עסקה עם הסינים.כנראה אין להם כלום ביד רק סיפורים.
    סגור
  • 5.
    עמרתי לחם
    א100 26/06/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עמרתי מזמן מזמן כשהייתי צאיר ... צאיר מעוד .-----רק ירידות ירידות ירידות ירידות
    סגור
  • טעים משהוא משהוא
    נסה לחם ארז 26/06/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועל תגיד לחם פשוט תלך ותגנוב ככר לחם מהסופר ותלעס אותה בלחם ארז תיצתרך לשלם כי שם מצלמים ולא תאכל לגנוב לחם של ארז
    סגור
  • עמרת אז עמרת
    צחי 26/06/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעניין את הטחת שלי ואני עכשיו צאיר מעוד
    סגור
  • ל 5
    מושון 26/06/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וואלה הרגת אותי יא טמבלון מה הקשר ללחם? דרך אגב אם כבר נסה לחם ארז אחלא טעים בעולם.
    סגור
  • וחוץ מזה הוא גם דביל שאומר ירידות ירידות ירידות ירידות
    יאיר 26/06/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ולא מבין שמפולת מתאימה בדיוק לירידות ירידות ירידות ירידות .איזה תימהוני מוזר.
    סגור
  • 4.
    טאואר לקראת עסקת ענק רשמו לפניכם
    מושון 26/06/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    30 6
    יש איסוף גדול של מוסדיים במניה צריכה לדווח על עסקה בסין.ככל הנראה עם חברת ליצור טל ניידים.
    סגור
  • יותר מידי רמזים פחות מידי עובדות???? (ל"ת)
    פטר 26/06/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טאואר
    שי 26/06/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 10
    אין שום איסוף אני לא יודע מאיפה אתה ממציא את זה
    סגור
  • טאואר הולכת לרכוש את טבע!!!!!
    תקשיבו טוב!!! 26/06/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זו עסקה מטורפת של ממש!!!
    סגור
  • איזה דביל, בור ועם הארץ (ל"ת)
    שי 26/06/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • תסביר את עצמך דפקט (ל"ת)
    מושון 26/06/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    לדעתי בזק לא תפגע להיפך כסף מיורוקום יחזור לקופתה .
    שוקי 26/06/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לכן הירידה על רקע הפרשיה הזו היא זמנית אבל האימון לגבי הדוחו"ת נפגע כי לך תדע מה עוד אדון אלוביץ' וגברת סטלה בשלו שם ועוד לא התגלה הצמד פלוס רון איילון ועוד נוגעים בדבר צריך להפרד מהעולם העסקי הציבורי.
    סגור
  • 2.
    מדד התרופות "איי שיירס" ביום שישי ירד יותר מ2%
    אנונימי 26/06/2017 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמרות זאת אופקו עלתה בכמעט 5%
    סגור
  • 1.
    אופקו, כבר שמעתם?
    בוגלולו 26/06/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לידיעתכם, ביום שישי בנסדק בחמש דקות לתום המסחר היה מחזור שני מיליון ע"נ , צפי להמשך עליות בנסדק היום, ראו הוזהרתם.
    סגור