
למונייד מזנקת בטרום לאחר דוחות הרבעון השני
החברה הציגה גידול של 29% בסך הפרמיות, צמיחה בהכנסות של 35%, והכתה את תחזיות וול סטריט בהכנסות וברווח; לצד העלאת תחזיות שנתיות, דיווחה על המשך האצה בצמיחה, שיפור בביצועי החיתום וניהול הוצאות יעיל, וציינה כי היא מצפה לסיים את 2026 עם EBITDA מתואם חיובי
למונייד Lemonade 29.54% , חברת הביטוח הדיגיטלית, פרסמה את תוצאות הרבעון השני של 2025, והציגה הכנסות של 164.1 מיליון דולר, מעל תחזית השוק (160.8 מיליון דולר) ועלייה של 35% לעומת השנה הקודמת. זהו הרבעון השביעי ברציפות
שהחברה מצליחה להציג צמיחה מואצת לצד שיפור במדדים המרכזיים. ההפסד למניה (GAAP) עמד על -0.6 דולר, טוב מהצפי של -0.8 דולר, ושיפור לעומת -0.81 דולר ברבעון המקביל. ה-IFP (סך פרמיות שנתיות) הגיע ל-1.08 מיליארד דולר, מעל הצפי וגבוה ב-29% לעומת השנה הקודמת, בעוד מספר
הלקוחות צמח ב-24% ל-2.69 מיליון והפרמיה הממוצעת ללקוח עלתה ל-402 דולר.
החברה העלתה את תחזית ההכנסות השנתית לטווח של 710-716 מיליון דולר (לעומת 661-663 מיליון בתחזית הקודמת) והותירה את תחזית ה-EBITDA המתואם השנתית על מינוס 135-140 מיליון דולר. ברבעון השלישי החברה מצפה למכירות של 183-186 מיליון דולר (מתחת לקונצנזוס) ול־EBITDA מתואם של מינוס 34-37 מיליון דולר.
ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-164.1 מיליון דולר, עלייה של 35% לעומת הרבעון המקביל ושיעור הגבוה ב-3.3 מיליון דולר מהתחזיות. ההפסד הנקי למניה (GAAP) עמד על 0.6 דולר, טוב ב-0.2 דולר מהצפי. סך הפרמיות השנתיות (IFP) צמח ב-29% והגיע ל-1.08 מיליארד דולר, מספר הלקוחות הפעילים עלה ב-24% ל-2.69 מיליון, והפרמיה הממוצעת ללקוח עלתה ב־4% ל־402 דולר.
שי וינינגר, מייסד שותף ונשיא, למונייד: ״טכנולוגית הבינה המלאכותית הייחודית שבנינו מאפשרת ללמונייד להתקדם בקצב גבוה משציפינו עם צמיחה מואצת, תמחור וחיתום מדויק יותר, והקטנת ההוצאות התפעוליות על ידי אחוזי אוטומציה גבוהים במיוחד. בנוסף, ברבעון השני אנו מציגים התקדמות משמעותית בפעילות האירופאית שלנו, וכן בצמיחת ביטוח הרכב בארה״ב״.
- למונייד הכתה את התחזיות; המניה מזנקת ב-8%
- סמנכ"ל הכספים של למונייד המליץ על המניה - מאז היא צנחה ב-20%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ביטוח רכב והתרחבות גיאוגרפית
למונייד מציגה ברבעון השני של 2025 המשך צמיחה מואצת בביטוח הרכב, עם עלייה של 12% לעומת הרבעון הראשון, קצב מהיר יותר מזה של כלל פעילות החברה. הגידול נתמך בשילוב מוקדם של טכנולוגיית telematics במחזור חיי הלקוח, שהוביל כבר ברבעון הראשון לעלייה של כ-60% בשיעורי ההמרה לעומת סוף 2024. ברבעון השני תורגמו התובנות להשקעה מוגברת של 25% בהוצאות הצמיחה בתחום, תוך שמירה על יעילות שיווקית. בנוסף, ההתרחבות הגיאוגרפית תרמה לצמיחה: ההשקה בקולורדו הניבה שיעורי כניסה ומכירות משולבות גבוהים במיוחד ולאחר מכן ההשקה באינדיאנה המשיכה את המגמה.
בתחום ביטוח הבתים, למונייד פועלת כיום בגרמניה, צרפת, בריטניה והולנד, ומשרתת מעל 250 אלף בעלי ושוכרי בתים באירופה, אזור שהפך למנוע צמיחה מרכזי מחוץ לארה״ב, הודות לחשיפה נמוכה לאירועי מזג אוויר קיצוניים ולסביבה רגולטורית גמישה המאפשרת חיתום ותמחור מהירים. הפלטפורמה הייחודית של החברה, המבוססת על מודלים בלעדיים, מאפשרת חדירה מהירה לשווקים חדשים ללא צורך בתשתיות מקומיות נרחבות, מה שיוצר יעילות תפעולית, מחירים תחרותיים והתרחבות רווחית. ברבעון השני של 2025 זינקו הפרמיות באירופה ביותר מ-200% ל-43 מיליון דולר, עם תרומה של מעל 20% מהלקוחות החדשים ברבעון, ויחס תשלום תביעות נמוך במיוחד של 80%, שיפור של 15 נקודות אחוז משנה קודמת. בהשוואה לשלב המקביל בארה״ב, אירופה מציגה יחס תביעות טוב יותר ב־20% ותשואה כפולה על הוצאות הצמיחה. על פי החברה, אירופה היא פוטנציאל משמעותי להמשך העמקת החדירה, השקת מוצרים נוספים והגברת פעילות הקרוס-סייל.
שווי השוק של למונייד הוא 2.67 מיליארד דולר, ומאז 2025 המנייה עלתה ב-0.8% ואילו ב-12 החודשים האחרונים הכתבה עלתה ב-122.6%.
מי שקורא את האייטמים שלנו באופן קבוע יכול היה להרוויח.