אין רווח אין שכר: אם דלק רכב לא תעמוד ביעדים, גיל אגמון לא יקבל משכורת
חברת דלק רכב מפרסמת הבוקר את הסכם העסקה החדש של מנכ"ל החברה גיל אגמון ממנו עולה כי אגמון מוותר על המשכורת החודשית והוא יסתפק בתשלום אחד שנתי שיגזר מביצועיה הכספיים של החברה - בתום כל שנה.
ההסכם שנכנס לתוקפו בתחילת השנה וימשך 3 שנים, כולל חמש התניות הנגזרות מהתוצאות הכספיות של החברה:
אם הרווח השנתי לפני מס של החברה בכל אחד משנות ההסכם יפחת מרמה של 150 מיליון שקל, אגמון לא יהיה זכאי לכל תגמון כספי.
אם הרווח השנתי לפני מס יהיה גבוה מ-150 מיליון שקל, אגמון יזכה לתגמול של 2% מהרווח השנתי. כלומר השכר המינימלי שנתי של אגמון יהיה 3 מיליון שקלים.
כמו כן, בהסכם החדש נקבע כי אגמון יהיה זכאי למענק מיוחד במידה והרווח המצבר של החברה בין השנים 2012 ל-2014 יעלה על סך של 1.2 מיליארד שקל. המענק יהיה בגובה של 1% מסך הרווח העודף מעל 1.2 מיליארד שקל.
על פי ההסכם נקבעה תיקרה לתשלום שלא יעלה מעבר ל-8 מיליון שקלים שמעבר לה הוא לא יזכה לשום תגמול מעבר.
על פי התוצאות של דלק רכב מהשלוש שנים האחרונות ניתן לומר שרווח הנקי לפני מס של החברה לא התקרב לרף 150 מיליון שקל. את 2010 סיימה החברה עם רווח לפני מס של 570, ב-2009 הרווח לפני מס היה 565 מיליון שקל וב-2008 הרווח לפני מס הסתכם ב-713 מיליון שקל.
יש לציין כי אגמון היה אחד משיאני השכר בבורסה בשנים עברו. רק בשנה שעברה עלות שכרו הסתכמה ב-4.6 מיליון שקל. אבל הכסף הגדול של אגמון לא מגיע מתלוש משכורת. לאחר שבשנים עברו קיבל חבילות אופציות ומניות ולאחר שהגדיל את חלקו בחברה, הוא הגיע למצב שכיום החזקתו במניות החברה מוערכות בכ-866 מיליון שקל. נזכיר כי בשנת 2004 אגמון מכר חבילת מניות של דלק רכב בבורסה בהיקף של 234 מילון שקל.
- 6.עובד לשעבר וטוב שכך 15/01/2012 19:15הגב לתגובה זוחברה מבוססת אבל יחסי אנוש שואפים לאפס! משכורות עתק לבכירים - ביזיון!
- 5.מבין עניין 15/01/2012 14:09הגב לתגובה זואם לא הוא לא ירוויח
- 4.לעג לרש... ממש חסיד אומות העולם. (ל"ת)זלמן 15/01/2012 10:56הגב לתגובה זו
- 3.שיתחיל לתרום למשקיעים במקום למלא את הכיסים (ל"ת)דודי 15/01/2012 10:39הגב לתגובה זו
- 2.שוחה בכסף, כמה הוא יכול לקחת הביתה (ל"ת)שי 15/01/2012 10:38הגב לתגובה זו
- 1.שי 15/01/2012 10:36הגב לתגובה זושיתחיל לתרום למשקיעים