גורי אלפי היום בלילה
צילום: קשת, ערוץ 2
רייטינג

לייט נייט עם נתוני פריים טיים: יותר מ-20% להשקת התכנית החדשה של גורי אלפי

התכנית החדשה של אלפי ששודר אחרי 23:00 בלילה הזניקה גם את 'חי בלילה', שקיבלה 34% יותר מהממוצע. 'חדשות 10' התאוששה מהנפילה של יום שלישי
אלכסנדר כץ | (6)

הלייט נייט של גורי אלפי עשה לקשת את העבודה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי היום בלילה (קשת, ערוץ 2) הניבה 20.4% בשעת שידורה - 23:08-23:38, כפול ממוצע הרייטינג לשעה זו.

 

עוד לפני כן קיבלה האח הגדול (קשת, ערוץ 2)  32%, בדומה לפרק של רביעי שעבר. 'חי בלילה' ששודרה אחרי אלפי, קיבלה 10.3%, כ-34% גבוה מהממוצע לרצועה.

 

מנגד, סרט הדוקו 'רצים לחופשי' (ערוץ 10) קיבל 8.4%, 'הצינור' (ערוץ 10) הניבה 4.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.9%. 'החדשות הלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 6.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.7%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.4%, 'חדשות 10' התאוששה מהנפילה של יום שלישי (8.8%) וזינקה ל-12%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    עידן 13/02/2016 00:59
    הגב לתגובה זו
    פשוט דבילית ותת רמה ...והשם? או יום או לילה אין מושג כזה "היום בלילה". אז תעשו לנו טובה ותחסכו מאתנו את העינוי הזה למען השם...מבטיחים? ביזיון לקשת..
  • 5.
    עידן 13/02/2016 00:57
    הגב לתגובה זו
    פשוט דבילית ותת רמה ...והשם? או יום או לילה אין מושג כזה "היום בלילה". אז תעשו לנו טובה ותחסכו מאתנו את העינוי הזה למען השם...מבטיחים?
  • 4.
    איציק 31/12/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    מה לא ברור. מנסים לכאורה כמובן להטעות את הצופים. היום בלילה = היום שאחרי ו לילה כלכלי. בכל מקרה בהצלחה לגורי. התגעגנו מאד
  • 3.
    רוני 31/12/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    איך קוראים לתוכנית החדשה שלו?
  • 2.
    מיקי 31/12/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    ללא ספק המוכשר מכולם , המון בהצלחה סופסוף תוכנית שכיף לראות בסוף היום
  • 1.
    רוני 31/12/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    אבל לה אין כותרת ! לדעתי המשדר הכי נצפה של חדשות היה 32.2 וקרן מרציאנו הנחתה אותו .
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״