אחרי שזינק לשיאים חדשים - האם זה הזמן לקנות ביטקוין?

המנתח הטכני של Bizportal עם כיוון המגמה של הביטקוין וגם - באיזה מחיר כדאי לקנות?
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal
לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהביטקוין נמצא במגמת עלייה כמעט בכל ממד זמן. צריך מנת משכל קצת יותר גבוהה כדי להבין שבמחירים הללו ובאמצע רצף עולה שקדח את רצועת בולינגר העליונה אין שום טעם לקנות. צריך מעט הבנת שוק כדי להבין שיש לחכות לתיקון ועוד טיפה ידע כדי לאתר את נקודת הקנייה. אז מה עושים?
בגרף השבועי
1. בחרתי לפתוח בגרף השבועי משום שבארוך יותר אין די נתונים. 

2. המגמה היא מגמת עלייה ברורה כאשר נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה עולה. זה הבסיס לכל החלטה באשר היא. 

3. הממוצעים הנעים תומכים הן על ידי סידורם העולה והן על ידי המרחק ביניהם שהולך וגדל ומעיד על צירתו של מומנטום חיובי. 

4. רמת ההתנגדות המשמעותית האחרונה, 8,000 דולר, שנפרצה מעלה הפכה לשמש כרמת תמיכה.

5. הרצף בגרף השבועי עולה. 

6. הביטקוין מעל הממוצע הנע ל-5 שבועות. 

7. הנתונים הללו מעידים שמחיר השיא שנרשם לאחרונה, 11,579 דולר, אינו בבחינת השיא האחרון. 

8. יחד עם זאת, זו הפעם הראשונה בה התבסס המטבע מעל רצועת בולינגר העליונה. דבר זה מעיד על מצב קיצון המעלה את הסבירות לתיקון.



אז באיזה מחיר לקנות?
טווח מחירי הקנייה מתבסס על ההנחה שהתיקון יצא לדרך פחות או יותר מרמות המחיר הנוכחיות ולפיכך המהלך שיעמוד לתיקון הוא זה שהחל במחיר של 5,426 דולר.
בהתקיים הנחה זו הרי שכל מחיר מתחת ל-9,200 דולר יהיה מחיר קנייה הגיוני. את התזמון נשאיר למקרה שאכן יגיע לשם.
סיכום ומסקנות
הביטקוין לא סיים לעלות. הוא פשוט אמור לסגת למחירים נוכחים יותר לפני שמחליטים להתנפל עליו.

* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
   
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    ומה יגידו המומחים היום 12/12/17?
    דוד 12/12/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ניתן לנתח את הביטקוין לפי כללים קלסים של מניה רגילה? כנראה שלא ראה שבוע אחרי הניתוח של גורביץ הביטקוין כבר כמעט הכפיל את עצמו
    סגור
  • 13.
    פסיכולוג מנתח התנהגות לא רציונלית של אנשים - לא כלכלן (ל"ת)
    פרטוש 10/12/2017 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    כאשר יועתק/ישוכפל ביטקוין 1 כל הביטקוינים יהיו שווים 0 (ל"ת)
    וזה יקרה בקרוב... 10/12/2017 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    בדיחה
    שמעון 07/12/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניתוח בדיחה, איזה תיקון יהיה למטבע הזה? המטבע יגיע ל20k לפני סוף השנה. הביקוש אליו בשמיים ואנשים רק קונים. ניתוח טיפשי ומיותר, זאת לא מנייה שעושה תיקון אלא מטבע שתומחר נמוך מאוד ועכשיו הערך שלו רק יעלה.
    סגור
  • 10.
    גורביץ איכזבת
    לירון 07/12/2017 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בושה שאיש רציני מנתח ביטקוין . אין מה לנתח , אין הגיון בשום תנודה שאנחנו חווים במטבע הזה .מדובר על הונאה . אנשים יפסידו הרבה כסף בגלל ההרפתקאה הזו להתרחק כמו מאש
    סגור
  • 9.
    הכן טכנולוגיה גאונית ....
    יוסף 05/12/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    7 3
    וללא קשר לגאונות שעומדת מאחורי המטבעות הקריפטוגרפים . לדעתי הביטקוין זה עדיין בועה הדומה לבועת הפקעות הצבעוניים של הולנד במאה 17 . אין שום בסיס שעומד מאחורי המטבע חוץ מחוכמת ההמון שיכול להפוך מהר מאוד לטיפשות ההמון ולכן גם אין לו שום ערבון של שום גוף ממשלתי שלא לדבר על עשרות מטבעות קריפטוגרפים אחרים המתחרים בו ועוד בעיות טכנולוגיות של אנרגיה לשם של כרייה ומחסומים לגאליים אין סופיים . לדעתי מי שהרוויח מהימור שלו זה הזמן לצאת וליהנות מהרווח . אייל עכשיו התחיל גם לנתח את הביטקוין מחר נראה לי הוא גם יתחיל לנח את מזג האוויר ,ואת המצב הגאופוליטי בין ישראל לאירן בעזרת הציורים הדמיוניים והטעיית מקדם הידע שלו באמירות סוגסטיביות (המעניקות לציוריים אלגנטיות ואמינות ) והפקטים של פרטים המפתים וערפלנים כמו רצועות בולינגר , ממוצעים נעים , מספרי פיבונאצ'י ועוד ומוסגים שיצאו מהקשרם לחלוטין למצב הנתון ולא יכולים להתעסק במערכות בלתי ליניאריות ,ואשר רק גורמות לאשליות עיוורות של ממתבונן .
    סגור
  • 8.
    אמר הבחור המשכיל אייל גורביץ'..
    RGBI 05/12/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ניתוח טכני זה לא יותר מאשר תעסוקה להמונים חסרי מעש ואחיזה במזל.
    סגור
  • בדיוק כך רולטת בורסה גרף (ל"ת)
    ל -RGBI 05/12/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    מטבע שעלה ב-2000% בחודש וחצי זו הרצה ושטות לקנות אותו!
    אביקול 05/12/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אף גורם לא יכול לאומר מי מריץ ...ארגוני טרור...מאפיה...גורם פלילי...או איש עסקים נוכל בשיטת הפירמידה..מסוכן מאוד וגם במחיר 5000$
    סגור
  • 6.
    איזה בולשיט. שגורביץ יעבור לנתח אסטרולוגיה. (ל"ת)
    שט 05/12/2017 13:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הוא לא צריך לעבור לניתוח אסטרולוגי הוא כבר שם שנים ....
    לשט 05/12/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ניתוח טכני לא שונה מפתיחת קלפי טרוט ,קריאה בקפה וזה בדיוק כמו אסטרולוגיה לשמה .
    סגור
  • 5.
    טכנולוגיה יפהפיה
    ישי 05/12/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא יודע אם הביטקוין הוא השקעה חכמה, ואני לא מגיב בקשר לזה. אבל טכנולוגיית הבלוקצ'יין היא טכנולוגיה מאוד יפה ומבטיחה, שנכנסת כעת גם לתחומים אחרים כמו תחום המאמרים המדעיים. מי שלא מכיר את הטכנולוגיה, אני ממליץ לנסות לקרוא עליה. לדעתי הדרך הכי טובה ללמוד היא פשוט לקרוא את המאמר המקורי שכתב סטושי נקמוטו. מי שאין לי היכרות בסיסית עם הסתברות והצפנה, כדאי מאוד להתאמץ ולנסות להבין את המאמר (הקצר מאוד!). אפשר ללמוד בקלות את משמעותם של כל המושגים שם ע"י חיפוש קצר בויקיפדיה.
    סגור
  • 4.
    ז**ן שכל
    הרואה בכוכבים 05/12/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לפני שבוע הביטקוין היה 9000 דולר. אני בטוח שאם הוא היה כותב לפני שבוע הוא היה אומר לחכות לתיקון ולקנות ב5000
    סגור
  • 3.
    אכן
    לרון 05/12/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חוסר אחריות
    סגור
  • 2.
    אי אפשר לנתח מטבע וירטואלי ,זו הבועה הגדולה בהיסטוריה (ל"ת)
    בושה לביזפורטל 05/12/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 1.
    עכשיו אייל מתחיל גם לנתח את הביטקוין בקדיחות .....