CYREBRO
צילום: דורון לצטר

חברת CYREBRO המפתחת את תשתית ה-SOC גייסה 40 מיליון דולר

סך ההשקעה בחברה מסתכם ב-61 מיליון דולר מאז הקמתה; ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח התשתית והרחבת אסטרטגיית החדירה לשווקים הבינלאומיים
דור עצמון | (2)

חברת הסייבר CYREBRO, המפתחת תשתיות SOC, גייסה 40 מיליון דולר בסבב מסדרה C. הסבב הובל על ידי KDT- Koch Disruptive Technologies, זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של תאגיד Koch Industries האמריקאי וקרן Elaia Partners. בסבב השתתפו גם משקיעים קיימים בחברה Prytek, בנק מזרחי טפחות ו-InCapital Group. הסבב החדש מביא את סך ההשקעה בחברה ל-61 מיליון דולר מאז הקמתה. ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח התשתית והרחבת אסטרטגיית החדירה לשווקים הבינלאומיים בניסיון להתבסס כפתרון עבור ספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP), ספקי שירותי IT ועסקים מכל הגדלים.

CYREBRO מפתחת תשתית SOC מבוססת ענן המאפשרת הקמה ותפעול של מערכי SOC. הפלטפורמה האינטראקטיבית של המערכת משלבת את כל סביבות הרשת הקשורות לאבטחה לתוך מרכז פיקוד אחד ומספקת תמונה מקיפה לצד המלצות פעולה בזמן אמת. התשתית של CYREBRO כוללת בתוכה יכולות ניטור אסטרטגי מסביב לשעון, כלי בינה פרואקטיביים לזיהוי איומים, תחקור פורנזי, תגובה לתקריות ואופטימיזציה שאינה תלויה בטכנולוגיה כלשהי.

הפלטפורמה של CYREBRO קיימת כיום בחברות בצפון אמריקה, אירופה, דרום אמריקה, ישראל והמזרח הרחוק ובתחומי הטכנולוגיה, ביטחון, בנקים, ביטוח, רפואה, קמעונאות ועוד. מרכז פעילות החברה הוא באמצעות שותפים טכנולוגיים, המספקים שירותי אבטחה מנוהלים ללקוחותיהם.

החברה הוקמה על ידי נדב ארבל (מנכ"ל) ודודו חנסנסון (COO), כאשר בשנה האחרונה הציגה צמיחה של 300% בהיקפי המכירות, תוך גידול במספר הלקוחות ומספר המועסקים לכדי 150 עובדים בישראל, ניו יורק וטורונטו בנוסף לצוותי פיתוח באוקראינה וקוסטה ריקה. כספי ההשקעה ישמשו להעמקת יכולות המוצר והאצת השיווק בעולם באמצעות שותפים אסטרטגיים.

נדב ארבל, מנכ"ל CYREBRO: "אנחנו גאים ונרגשים מקבוצת המשקיעים הנהדרת שעומדת מאחורינו, עם אמון מלא ב-CYREBRO. אנחנו מאמינים שבעתיד, כמעט כל SOC בעולם יתבסס על תשתית מנוהלת והמטרה שלנו היא להישאר המובילה העולמית בתחום".

יצחק סגרון, דירקטור מנהל של KDT: "התשתית של CYREBRO מאפשרת להם להעניק שירות טוב יותר ובמחיר משתלם יותר ללקוחות שלהן, תוך הגדלת היצע המוצרים שהן מספקות. CYREBRO יוצרת מהפכה בתחום ולכן הציגה צמיחה משמעותית גם בשוק המאתגר הנוכחי".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טל 14/09/2022 22:12
    הגב לתגובה זו
    תכתבו בצ'אט אולי יעזרו לכם נפשית
  • 1.
    שלומי 14/09/2022 18:01
    הגב לתגובה זו
    למה העובדים בורחים משם..רמז: יחס גרוע כלפי העובדים
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

יובל כהן פורטיסימו
צילום: שלומי יוסף

פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים

התמורה כ-100 מיליון שקל; פורטיסימו נערכת לרכישת השליטה בנטפים; הרכישות הגדולות בשנה האחרונה - סלקום וסטרטסיס 

רן קידר |
נושאים בכתבה פורטיסימו

קרן ההשקעות פורטיסימו רוכשת מאבי בר יהודה את חברת קולפלו (Callflow), שפיתחה את מערכת ניהול התורים MyVisit  תמורת כ-100 מיליון שקל.

קולפלו, שפועלת בתחום ניהול תורים, תהליכי שירות לקוחות ואופטימיזציה רב-ערוצית, מפעילה מערכות קביעת התורים במשרדי ממשלה לחידוש רישיונות נהיגה, הוצאת דרכונים ותעודות זהות, וכן לניהול תורים בקופות חולים, בנקים ועוד. ברחבי העולם, פועלת החברה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות טכנולוגיה כמו אמדוקס ומיקרוסופט, ומספקת פתרונות מתקדמים ללקוחות גלובליים דוגמת רשת בתי המרקחת Boots הבריטית וענקית התקשורת AT&T האמריקאית. עם זאת, ההצלחה היא חלקית ופורטיסימו סבורה שניתן לקחת את החברה למקום גבוה יותר.  

מסע של שני עשורים: מהתורים הידניים לפלטפורמה גלובלית

הסיפור של קולפלו מתחיל בצורך בסיסי שהיה נפוץ בתחילת שנות האלפיים: ניהול תורים ידני, איטי ולא יעיל, שהוביל לתורים אינסופיים ולתסכול ציבורי רחב היקף. אבי בר יהודה, יזם פיתוח של מערכת שכללה ניהול יומנים דינמיים, ניטור זמינות נציגים בזמן אמת, חלוקת עומסים אוטומטית וניתוח מתקדם של נתונים על זמני המתנה. כיום, מגוון המוצרים התרחב כולל את Q-Flow לניהול תורים רב-ערוצי, Q-Place להזמנת מקומות ו-Q-Shift לניהול משמרות עובדים.

פורטיסימו, קרן פרייבט אקוויטי מהמובילות בישראל עם נכסים מנוהלים בשווי של 2.7 מיליארד דולר, רואה בקולפלו נכס אסטרטגי מרכזי להרחבת נוכחותה בתחום התוכנה לשירותי לקוחות - תחום שצומח בקצב שנתי מרשים של כ-15% ברחבי העולם, על פי דוחות שוק עדכניים.

הקרן צפויה להשקיע בקולפלו כדי להאיץ את הצמיחה הבינלאומית, כולל הרחבה משמעותית בשוק האמריקאי והאירופאי, ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות לניתוח התנהגות לקוחות וחיזוי מגמות.

פורטפוליו החברות הנוכחי של פורטיסימו כולל מעל 50  חברות, עם דגש מובהק על טכנולוגיה ותעשייה. בין ההשקעות הבולטות ניתן למנות את ריווחית בתחום התוכנה הפיננסית, פריוריטי שנמכרה חלקית לבלקסטון בשווי מרשים של 800 מיליון דולר ב-2024, וכן את Titan Security, Gigaspaces ו-Incredibuild.