20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הבחור משמאל שעשה פרצופים בראיון לרפי רשף: "עשו לי שיימינג, ילד אחר כבר היה מתאבד" - האזינו לראיון

 |  79
הצד השני
Share
גם מי שלא צופה בתכניתו של רפי רשף התקשה לפספס את הסרטון ברשת, בו רואים את פקח רשות הכנרת, פנחס ג'ינו, מנסה להתראיין וחווה אין ספור הפרעות של בני נוער שנכחו במקום, ונראה שמעולם לא ראו מצלמה קודם. הנערים סירבו לאפשר לג'ינו להתראיין והמשיכו בעשיית פרצופים, קולות ושירים והפריעו לאורך כל הראיון. במיוחד בלט נער בחולצה כחולה, שעשה פרצופים ללא הפסקה. הבוקר הוא התראיין לניב רסקין בגל"צ.


הנער אמר לרסקין שהוא טעה ולא היה צריך לעשות כך ושזה לא החינוך שגדל עליו, אך הוא נער וכמו ילדים רק רצו לעשות שטויות וצחוקים, ושהשיימינג היה מוגזם. אותו נער טען בראיון שילדים בגילו לא הגיבו בצורה רעה כי הם הבינו שהיה מדובר בצחוקים, בניגוד למבוגרים יותר. לטענתו, אותם "מבוגרים בגיל של אבא שלי עושים שיימינג לילד בן 16", ואף טען שילד אחר עם פחות תמיכה או ביטחון כבר היה מתאבד.

הפקח מהסרטון סירב להתראיין גם הוא לגל"צ, אך הנער מוסר שלו היה יכול לדבר איתו - היה מתנצל. הנה הראיון המלא עם הנער:התגובות על אותו ראיון אתמול ברפי רשף לא איחרו לבוא, ובעוד יש מי שהגדירו את הנערים כערסים, בבונים, בהמות ושמות תואר לא נחמדים אחרים, יש הטוענים שאם נחזור בזמן לגיל 16 - כנראה שחלקנו הלא קטן היה מתנהג בצורה דומה כחלק מבדיחות דעת המאפיינת את הגיל שלא סתם נקרא 'טיפש עשרה'.
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-63 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
63 יוסי 04/05/2016 12:27 אל תתבאס הכל יעבור לא להתייאש (ל"ת)
62 רשף המנותק 29/04/2016 17:00 אדון רשף..מה אתה כל מתרגש..רק ילדים (ל"ת)
61 אחד 29/04/2016 13:44 סרטון פרסומת סמויה
הייתי בטוח שזה פרסום של אלעלאו חברת נסיעות. אתה רואה את הסרטון ומבין איזה בררה נופשים בארץ ומיד אתה מזמין חופשה בחו"ל רק לברוח.
60 פסיכולוג 29/04/2016 03:20 עדיף שתסתכלו על החברים שלו
הפרחחים מסביבו יותר גרועים ממנו !! לי הוא נראה לא מזיק אבל פישנזון המגודל הערס עם הסיגריה השמן המפגגר והמנוול שהתחיל הכל עם הריקוד נראים לי הרבה יותר מסוכנים.
59 סתיו 28/04/2016 19:06 ילד מצחיק רצה לעשות שמח וצחוקים, ילד יפה אל תתבאס מאמי (ל"ת)
58 מירי 28/04/2016 18:07 ילד מתוק אל תתנצל (ל"ת)
57 יואב 28/04/2016 16:42 נער יקר
על מה בדיוק היית מתאבד? על כך שעשית שמח וצחוקים? אל תתייחס לכל האשכנזים האלה. הם בכל מצב יכנו אותנו הספרדים בשמות גנאי.....הם הבבונים ולא אנחנו ורק בכדי לאכול להם את הלב אנחנו נמשיך להצביע לביבי .
מוריס 01/05/2016 14:43 נמשיך לצביע לביבי
שימשיך לנקנק אותנו ולטחון ולהפחיד אותנו.
אופיר 28/04/2016 18:07 אתה צודק
סבא וסבתא שלי סיפרו לי בדיוק איך התנהגו ומה עשו להם האשכנזים החולירות האלה.
56 יואב 28/04/2016 16:35 האשכנזים האלה
אלוהים ייקח אותם......נמאס מההכפשות שלכם.
55 sam 28/04/2016 10:40 ברור שהבחור ברח מטיפול במקום שמור (ל"ת)
54 סובלימציה 28/04/2016 07:48 הסרט יכול לשמש מצוין את משרד התיירות כפרסומת לישראל (ל"ת)
53 דוד 28/04/2016 01:10 לרפי רפש עלה השתן לראש שחצון שכזה גם הוא בגיל 16 היה מ (ל"ת)
52 שון 28/04/2016 01:08 בושה לכל המגיבים הגיזענים בסך הכל רצו לעשות שמח (ל"ת)
51 מיכל 28/04/2016 01:01 והמרואיין לא מסכן? מגיע לך. פעם הבאה תלמד לכבד אחרים. (ל"ת)
50 שירי 27/04/2016 23:22 כל כך נבהלים כי זאת המראה של עצמכם?
אז הילדים השתטו והיה מציחיק להזכירכם ילדים! אבל טון האשפה שמסתובבת בכל פיסת טבע קטנה נשכחה ונעלמה מהכתבה במקום להתעסק בעיקר שהשיימיינג האמיתי הוא הטינופת דאנחנו משאירים כאן מתעסקים ברוח שטות של ילדים... עצוב
מוטי 28/04/2016 17:51 ילדים
ילדים, ולכן מותר להם : ללכלך, להרוס, לשבור, לדקור, לדרוס, לדרוך ,לקלל, לא לכבד אחרים ועוד ועוד. פשוט חוסר חינוך וזה מתחיל מההורים שהם עצמם מראים דוגמא אישית גרועה ואוי ואבוי אם תעיר לילד שלהם. ולא מדובר פה בבני 3-8.
49 102doves 27/04/2016 22:54 העבודה משחררת
ימין ושמאל רק חול וכולרה . רק תיזכרו שעד לא לפניי הרבה זמן בגרמניה אתם נחשבתם נחותים השוו אתכם לעכברושים וניסו להשמיד אתכם בתאוב רב , כמה מן הלשונות הרעות שמצקצקות פה נראה כאילו הן טעונות באותו התיאוב ההיתכן ?
הלי 29/04/2016 12:43 גם את המרוקאים היהודים ניסו
להשמיד בזמן מלחמת העולם השניה. האם כולנו עכברושים?
48 יעקב 27/04/2016 22:30 תוצאה של נישואים במשפחה (ל"ת)
47 המושיע 27/04/2016 22:30 חבר'ה שכחתם רק פרט קטן חשוב..
שהוא לא המיעוט אלא הרוב בעוד 2 או 3 דורות גם הנכדים או הנינים שלכם יהיו כאלו.
46 ורד 27/04/2016 21:03 הזוי
"לא נגיד את שמך תישאר בשם בדוי אבל אתה זה הבחור משמאל עם החולצה הכחולה והפרצופים נכון ??" חח איזה מפגר המראיין כולה מעשה קונדס לא להיסחף..
45 ייאי 27/04/2016 19:18 המתלונן על השיימינג מבזה את המרואיין ואת המעמד בכלל..
המתלונן על השיימינג מבזה את המרואיין ואת המעמד בכלל ובכך גם את הצופים והוא עוד המתלונן על שיימינג?..אבל מותר לו כי אצל אמא הוא "מלך" ואצל אבא "גבר גבר".פני המשפחה כפני החינוך שנתנו לחוליגן שלהם.
44 ייאי 27/04/2016 19:18 המתלונן על השיימינג מבזה את המרואיין ואת המעמד בכלל..
המתלונן על השיימינג מבזה את המרואיין ואת המעמד בכלל ובכך גם את הצופים והוא עוד המתלונן על שיימינג?..אבל מותר לו כי אצל אמא הוא "מלך" ואצל אבא "גבר גבר".פני המשפחה כפני החינוך שנתנו לחוליגן שלהם.
43 שידור חי 27/04/2016 18:10 עשיתה לעצמך שיימינג מה אתה בא בטענות למשהו ?
כאילו מה חשבתה זה שידור חי אין הזדמנות שניה לעשות רושם אחר.
42 אלי 27/04/2016 17:15 נו אז אתה מסוגל לדבר יפה ולהיות מכובד. תזכור את זה תמיד
והרווחנו כולנו
41 עלוב 27/04/2016 17:09 רחמי על הנערים האלו שעוד לאחר הארוע מאשים את המגיבים (ל"ת)
40 נוער יקר 27/04/2016 16:34 ואחכ הם הולכים לשרת בקרבי. מעשה קונדס ותו לא!
במתח הבלתי נסבל שאנו חיים בו במדינתו היקרה מותר לנערים לעשות שטויות. די להתנשאות החמצמצה של הרפי רשף...עוד מעט קט הנערים האלה ימצאו את עצמם מגנים עלינו בגופם בצבא...
אשפה מזרח תיכונית 27/04/2016 16:47 משאלות לב.
רוב החומר הזה כלל לא מתגייס ומי שכן - משרת כטבח "שבוע-שבוע". "מגינים עליי בגופם" אעלק :)))
39 כ 27/04/2016 16:27 הבכור משמאל עשה פרצוף לשמאל לתקשורת השמאלנית בחזרה (ל"ת)
38 הסולידי 27/04/2016 16:08 הם חיות
חבורת חיות רעות זה הדור הילדים האלה באים מבתים מזרחיים קשים שבו הכל מותר בתרבות המאמי והכפרה עליך אין להם גבולות להורים שלהם אין חינוך והם בעצמם מסריחים חסרי תקנה מפחיד לפגוש כאלה ברחוב מגעיל צריך למסור את הכתובות שלהם שנדע איפה לא לגור
ילדים ואנשים ברברים 27/04/2016 18:17 הסולידי צודק!!! (ל"ת)
37 שוב מתנכלים למזרחים 27/04/2016 15:57 סליחה ערבים
ונחשו מי אשם? נכון פיפי
36 YL 27/04/2016 15:56 שאפו למועמדים של מירי רגב שרת התרבות
זה דור העתיד מיטב הנוער
35 אני 27/04/2016 15:26 זה עם החולצה הכחולה בצד שמאל חתיך מצחיק דווקא (ל"ת)
34 א 27/04/2016 14:15 אני לא מבין - מישהו הכריח אותו להתנהג כמו דביל
מול המצלמה? בעצם זה לא "כמו דביל" - הוא באמת דביל. עם אישור מרופא.
כנראה שזה לא הדבר 27/04/2016 15:23 היחיד בחיים שאתה לא מבין (ל"ת)
א 27/04/2016 18:24 אתה צודק - גם את ההערה שלך אני לא מבין
אתה גם מאותה החבורה? גם לך יש אישור רופא?
33 יוני 27/04/2016 14:13 תכלס הילד צודק! הוא לא כיבד את הפקח זה נכון
אבל הוא בסך הכל ילד שעשה שמח! לא צריך להכפיש אותו קבל עם ועדה. יש לו גם רגשות והוא יודע שהוא טעה אז אנחנו בתור מבוגרים אחראים חייבים לסלוח לו!
32 האחד 27/04/2016 13:23 אז שיתאבד, העולם לא יפסיד כלום, רק ירוויח
עארס טיפוסי, משתולל, יורק בפרצוף של אחרים, ואחר כך בוכה אכלו לי שתו לי, כולם אשמים והוא הקורבן. אם אתה צריך לינקים לשיטות התאבדות אני מוכן לתרום לך ותפיץ גם לחברים שלך הם אותה אשפה כמוך.
31 יוסט 27/04/2016 12:47 המכה שקיבל בחינוך ופרצופו , הינם עונש מספיק (ל"ת)
30 יוסי 27/04/2016 12:45 בושה וחרפה
את נער הפרצופים לא היו מקבלים אפילו לגן חיות... IQ של עוף קפוא ):
29 ירין 27/04/2016 12:41 צחקתי מאוד
עם הפרצופים האלה לך תלמד לשחק היה מצחיק חבל שאין לך פינה קבועה בסוף החדשות היה סבבה אני רק מקווה שעכשיו תמשיך לצחוק כול הזמן
28 עוזיאל 27/04/2016 12:37 חוסר חינוך וריקנות, לא להיסחף לגזענות (ל"ת)
27 ב ב ו נ י ם 27/04/2016 12:35 וואא...כמה "פטריוטים" בפריים אחד. (ל"ת)
26 שלומי 27/04/2016 12:33 חלקם בסוף יגיעו לכנסת. אלה העתיד - נערי ביבי
כבר היום יש כמה כאלה בכנסתץ אלה נערי ביבי .
א 27/04/2016 14:34 נחמיאס ורבין טובה יותר? (ל"ת)
25 אלי 27/04/2016 12:33 פשוט ילד כאפות
שרוצה להתקבל על יד החברים שלו
24 דר גדליה 27/04/2016 12:22 זאת התוצאה שהקנדום ניקרע ערס שחור חבל שחי
היה צריך לסרס את האבא שלא צאו כילו זבים ונכם בראש
גם "שחור" 27/04/2016 17:13 הוא אורולוג
גם אתה אדון ד"ר צריך להתבייש - גזענות לשמה
אתה כותב ממומן? 27/04/2016 12:34 או דר' לעברית או לערבית מדוברת. (ל"ת)
23 יוסי 27/04/2016 12:21 נראה לי שחייבים למנות שרת תרבות מרוקאית שתחנך אותם
שתצעק את בורותה. את התמנגותה הנחותה. את מנהגיה הנחותים. את שפתה העילגת. את האינטלגנציה המזערית שיש לה. את החינוך הלקוי שרכשה. אההה. יש כבר כזאתjQuery20309508958333171904_1461741907210 הבנתי.
22 אבי נימני 27/04/2016 12:19 ילד אל תתרגש אתה ילד תמשיך לחייך
אנשים שכחו מאיפה הם באו או ילדים חסרי ביטחון שלא ידעו צחוק בילדות זה מי שמדבר נגדך אחי אל תתרגש תהנה תחייך אתה תותח אתה ילד שנהנה מהתקופה הכי יפהה תמשיך להינות מי שלא מתאים לא שיחפש תחברים שלו זה מה יש
21 הם לא אלימים וזה 27/04/2016 12:09 דווקא מצחיק אבל לא מכבד.במקום להגיד סליחה הייתי מצלמת
אותם בתכנית של רפי רשף רוקדים ומנקים בחוף הים ומשמשים דוגמא. הם לא נראים לי אלה שמלכלכים. והם נראים מחונכים.שיצלמו בחוף הים את אלה שבאמת מלכלכים והם לא מחונכים. זה אותם אלה שמלכלכים גם את הרחובות.
20 עמוס 27/04/2016 12:04 הכוונה שלכם ערסים בני עדות המזרח
אני מציע לבחורים האלה לא להיתגייס לצבא .מה שלאתעשו אתם ערסים בעניהם .זה באמת לא לעניין ההיתנהגות.שכחו שהם נערים .והכלילו את ההורים שלהם שבטוח חלק מהם בעלי עבר צבאי קרבי .
מאיר 27/04/2016 12:21 ידידי, אל תסחף עם השערות; יתכן גם שהם נערי רפול בעברם (ל"ת)
קוראים לך עמוס או 27/04/2016 12:19 טמבל אתה אפילו לא מצחיק (ל"ת)
19 ערס לשעבר 27/04/2016 12:01 הם בדיוק ההגדרה לבבונים ישראליים
ערסים טינופת
18 שלמה 27/04/2016 11:56 שיימינג
אידיוט. עשית שיימינג לעצמך ולמשפחתך. העצוב הוא שיש אלפים כמוך
17 דרווין 27/04/2016 11:54 אנו בשיאה של אבולוציה הפוכה (ל"ת)
16 ק 27/04/2016 11:52 כל הכבוד לפקח (ל"ת)
15 לור 27/04/2016 11:51 הכעיה שהחיות האלה עולים על הכביש בקרוב
ינהגו כמו חיות, ישתו ויתקפו אנשים תמימים, יעשנו סמים ויגלגלו עייינים ויגידו "אנשים נורמטייבים".
דר גדליה 27/04/2016 12:33 לא נורא הם ימותו לבד או מסמים או מחיסול חשבונות
צחצחים בלי חינוך מה אתם מצפים מהחברה של ביבי
14 דרווין 27/04/2016 11:41 הבבונים נעלבו כשהשוו אותם לערסים הבבון חיה מקסימה (ל"ת)
אבי נימני 27/04/2016 12:22 דרווין אני חושב אתה זה הבבון הרי אתה אמרת שאלו הורייך ה
הקופים זה הורייך לא הורינו אבא שלנו זה ה" יתברך שלך זה הבבון זה לך לספרי תבקר את סבא וסבתא וסע לנו החיים יחנון חסר חיים
13 מאיר 27/04/2016 11:39 אלה לא צחוקים זה חסך חינוכי מבית ההורים!
לא חינכו אותם למשמעת, לנימוסים והתנהגות בחברה תרבותית. אלה חיילים לעתיד שיש מי שיקרא להם "הילד שלנו", משמע הוא אינפנטיל, כי בגיל 19 מתנהג כמו בן 9 שטרם למד להבחין בין טוב לרע, בין נכון ולא נכון.
12 רמי 27/04/2016 11:34 הנער עשה שטויות.אבל כמות השמאלנים פה זה גועל נפש
השמאלנים האשכנזים עוד הפעם פה.יפה הנפש אתם מתים על ערבים שמתנהגים גרוע יותר.אבל להשמיץ נער יהודי זה בסדר .תתביישו לכם כל המדינה תלך לעזאזל בגללכם.
הנער ערבי מזרחי נקוד 27/04/2016 16:05 ה (ל"ת)
11 שיימינג לערוץ 2 /10 27/04/2016 11:31 שיימינג תעשו למי שיצר את זה: ערוץ 2 וערוץ 10
ערוצים שדורשים ש"מעושרות" תהיה דוקומנטרי והאח הגדול סוגה עילית. ערוץ 2 יצר את הזבל הנחות "ערוץ 24" שבו הייתה התנהגות מבישה עוד יותר.
10 .... 27/04/2016 11:18 אין מילים !!קופים אפריקאים (ל"ת)
9 רועי 27/04/2016 11:12 זה מה שהם קיבלו מהבית .בבונים אחד יותר מכוער מהשני בושה (ל"ת)
8 f 27/04/2016 11:09 השמאלנים לא מחפשים צחוקים השמאלנים מחפשים רייטינג (ל"ת)
7 מוטי 27/04/2016 11:05 כמה בבונים
ככה נראים לא מעט בני נוער היום. חוסר כבוד לזולת, לא מתחשבים, רעשניים. מלכלכים מחוץ לבית כי בחוץ מותר. ככה זה כשחוסר החינוך מתחיל בבית.
6 אחד העם 27/04/2016 10:54 הנערים האלה זה הפרצוף של חלק מחברי הכנסת והיבין יבין (ל"ת)
5 Boys will b boys 27/04/2016 10:54 סתם ילדים מפגרים, עושים קצת שטויות
מה הקטע? כולה ילדים ...
4 שועלי 27/04/2016 10:52 כן בגלל ערסים כמוך המדינה נראית כך (ל"ת)
3 אחד העם 27/04/2016 10:52 ילד מפגר, צריך אשפוז דחוף! (ל"ת)
2 שועלי 27/04/2016 10:50 אתה דוחה ערס (ל"ת)
1 שועלי 27/04/2016 10:49 לא נער ולא נעלים ערס מגעיל שגם לדבר לא יודע פחחח (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש