איפה הכי כדאי לעשות ביטוח? הנה הטבלה של משרד האוצר

כלל ביטוח בלטה לשלילה בענפי הביטוח לדירה, נסיעות לחו"ל ונזקים רפואיים. שימו לב מי לקחה 3 קטגוריות
כסף, צילום: גטי אימג'ס ישראל
משרד האוצר פרסם היום (ד') את מדד השרות של חברות הביטוח כפי שנמדד בשנת 2015, ומסמן את החברה הטובה ביותר בכל אחד מתחומי הביטוח שבענף, וזאת בהסתמך על השירות, שיעור תשלום תביעות, מהירות הטיפול בתביעה וכמובן - לפי תלונות הציבור. בין התחומים השונים בענף בלטה במיוחד חברת AIG שדורגה ראשונה בתחום ביטוחי הנזקים הרפואיים, ביטוחי נסיעות לחו"ל וביטוחי תכולת דירה. כלל ביטוח, לא בלטה לטובה.
ביטוחי רכב חובה
בתחום ביטוח הרכב זכתה במקום הראשון חברת שירביט (עם הציון: 84), לאחר שהחברה בלטה יותר מכולן בשיעור תשלום תביעות למבקשים. אחריה דורגה חברת שומרה (עם הציון: 79) שבלטה גם היא בשיעור תשלום התביעות. במקום השלישי דורגה חברת AIG עם שיעור תשלום גבוה גם כן (97%). חברת הביטוח הפניקס דורגה אחרונה בתחום ביטוחי הרכב חובה.
ביטוח דירה
בתחום ביטוחי דירה (ביטוח המכסה נזקי רכוש למבנה ולתכולת הדירה) משרד האוצר דירג ראשונה את חברת הביטוח AIG שזכתה בתואר המכובד הודות לשיעור תשלום תביעות הגבוה בענף (94%). אחריה דורגה חברת הביטוח שירביט שבלטה יותר מכולן בזמן המענה הטלפוני. שלישית דורגה חברת שומרה שבלטה בטיפול בלקוחות מעבר לממוצע. בלטה לשלילה חברת כלל שדורגה במקום האחד לפני האחרון - חברת מנורה. 
נזקים רפואיים
בתחום הביטוח כנגד נזקים רפואיים (הכולל פיצוי / תשלום נוכח תאונה או נכות), חברת AIG דורגה ראשונה גם כאן כאשר בלטה יותר מכולן בסעיף תשלום התביעות כמו גם במהירות הטיפול. אחריה דורגה חברת ביטוח ישיר שבלטה יותר מהיתר בסעיף הטיפול בלקוחות. שלישית דורגה חברת מנורה עם מהירות טיפול בלקוחות ברמה הממוצעת בענף. חברת כלל דורגה אחרונה בקטגוריה.
ביטוח נסיעות לחו"ל
בתחום הנסיעות לחו"ל חברת הביטוח AIG זכתה לדירוג הגבוה ביותר (עם הציון:82) עם זמן המענה הטלפוני המהיר ביותר, ומהירות פניות הלקוחות באופן המהיר ביותר. אחריה מדורגת חברת ביטוח ישיר (עם הציון: 81) שבלטה לטובה בסעיף טיפול הלקוחות. שלישית מדורגת חברת הראל ביטוח (עם הציון: 79) שבלטה מהיתר במענה לתלונות הציבור. אחריהם מדורגות הפניקס, שבלטה יחד עם מגדל ו-AIG בשיעור תשלום התביעות של הלקוחות שהגישו תביעה. גם כאן חברת כלל ביטוח לא זוכה למקום של כבוד ודורגה שלישית מהסוף, לפני מנורה ומגדל.
תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה אם חברת passport card
    דליה אפרת 25/04/2016 23:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל?
    סגור
  • עובדת עם הפניקס (ל"ת)
    אני 09/05/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שנה אחת להדיר רגליים מחברת כלל וראה איזה פלא...
    סבא לאיעזר 20/04/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם תדרשו מסוכני הביטוח שלכם לבטח בכל חברה רק לא בכלל יקרה אחד מהשננים או שכלל ילמדו לשפר ולתת שרות כנדרש או שימשיכו לזלזל אבל כמות הלקוחות תרד והם יאלצו להסיק מסקנות בדרך הכואבת....לשם מה יש תחרות?...כדי שאנו הצרכנים נהנה ממנה...ולא לטמון את הראש בצלחת ולקבל פרמיה נמוכה ואחר כך לסבול משרות לא טוב כנאמר בכתבה של האוצר.
    סגור
  • 1.
    באמת-AIG גונבת מחשבונות כ.אשראי של לקוחות
    hary 20/04/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתנהלת בחוסר גילוי נאות ובזלזול.
    סגור