
פייבר מעלה את התחזית לשנה כולה, המניה עולה בטרום
פייבר צופה כעת הכנסות של בין 425-438 מיליון דולר לשנה כולה, לעומת תחזית קודמת שהייתה ל-422-428 מיליון דולר; ההכנסות ברבעון מעל לצפי האנליסטים, הרווח מתחת
פייבר Fiverr International 8.73% המפתחת פלטפורמה המקשרת בין פרילנסרים ולקוחות דיווחה על הכנסות של 107.2 מיליון דולר ורווח של 64 סנט למניה, כשהאנליסטים ציפו להכנסות של 105.5 מיליון דולר ורווח של 67 סנט למניה.
פייבר העלתה את התחזית שלה לשנה כולה שצופה כעת הכנסות של 425-438 מיליון דולר לעומת תחזית קודמת של 422-428 מיליון דולר, בעוד האנליסטים מצפים ל-430.5 מיליון דולר. החברה גם העלתה את הגבול התחתון לתחזית ה-EBITDA שצופה כעת בין 84-90 מיליון דולר לעומת 82-90 מיליון דולר בתחזית הקודמת.
לרבעון השני צופה פייבר הכנסות של 105-109 מיליון דולר ו-EBITDA של 20-22 מיליון דולר, האנליסטים מצפים להכנסות של 108 מיליון דולר.
"שנת 2025 נפתחה עם ביצועים חזקים וממוקדים, כאשר
גם ההכנסות וגם שיעורי הרווחיות עלו על תחזיותינו", מסר מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל פייבר. "פייבר ממשיכה להפגין ביצועים יציבים בפעילות המרקטפלייס, לצד צמיחה מרשימה בהכנסות משירותים ואימוץ נרחב ומהיר של מוצרי ה-AI שלנו. לאחר ההשקה המוצלחת של Fiverr Go לפני כשלושה
חודשים, אנו מזהים מגמות חיוביות בשיעורי המרת העסקאות, שהפכו גבוהים ומהירים יותר, כמו גם קבלת החלטות רכישה איכותיות יותר מצד הלקוחות. אנו אופטימיים בנוגע לתנופת הפעילות שלנו בשוק המתקדם, ומצפים להשקעות אסטרטגיות נוספות בתחום הבינה המלאכותית במהלך השנה, במטרה
ליצור ערך מתמשך לכל בעלי העניין שלנו לטווח הארוך".
"אנו גאים להציג צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, תוך שמירה על משמעת הוצאות ואסטרטגיית הקצאת הון יציבה", מסר עופר כץ, נשיא וסמנכ"ל הכספים של פייבר. "ככל שאנו נותנים עדיפות לצמיחה רווחית,
יצירת תזרים מזומנים חזק, תשואה על הון לבעלי המניות והזדמנויות מיזוג ורכישה, אנו על המסלול הנכון בדרך להשגת יעדי ה-EBITDA המתואם ותזרים המזומנים החופשי שלנו לשלוש השנים הקרובות. התחזית המעודכנת שלנו משקפת ביטחון וזהירות בתחזית העסק שלנו בסביבה מאקרו תנודתית
בה אנו פועלים."
- פייבר הכתה את התחזיות בשורה עליונה; מספקת תחזית אופטימית ל-2025
- פייבר ממנה CTO חדש ומשיקה פיצ'רים ותכניות מנוי לפרילנסרים
מספרים נוספים מהדוחות
הכנסות מהמרקטפלייס ברבעון הראשון של 2025 הסתכמו ב־77.7 מיליון דולר, לעומת 78.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, ירידה של 0.8% משנה לשנה. מספר הלקוחות הפעילים השנתי נכון ל־31 במרץ 2025 עמד על 3.5 מיליון, בהשוואה ל־4 מיליון ב־31 במרץ 2024, ירידה של 10.6% משנה לשנה. ההוצאה השנתית פר לקוח (Annual spend per buyer) נכון ל־31 במרץ 2025 הגיעה ל־309 דולר, לעומת 284 דולר ב־31 במרץ 2024, עלייה של 8.8% משנה לשנה.
שיעור נתח המרקטפלייס
לתקופה שהסתיימה ב־31 במרץ 2025 עמד על 27.7%, לעומת 27.5% בתקופה המקבילה ב־2024, עלייה של 20 נקודות בסיס משנה לשנה. הכנסות משירותים ברבעון הראשון של 2025 הסתכמו ב־29.5 מיליון דולר, לעומת 15.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, עלייה של 94% משנה לשנה.שיעור הרווח
הגולמי על בסיס GAAP ברבעון הראשון של 2025 עמד על 81%, ירידה של 250 נקודות בסיס לעומת 83.5% ברבעון הראשון של 2024. שיעור הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון של 2025 עמד על 84.4%, ירידה של 50 נקודות בסיס לעומת 84.9% ברבעון הראשון של 2024.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2025 הסתכם ב־28.3 מיליון דולר, בהשוואה ל־21.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, עלייה של 33.6% משנה לשנה. תזרים מזומנים חופשי (Free cash flow) ברבעון הראשון של 2025 הסתכם ב־27.4 מיליון דולר, לעומת 20.8
מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, עלייה של 31.6% משנה לשנה.רווח מתואם לפני ריבית, מס, פחת והפחתות (Adjusted EBITDA) ברבעון הראשון של 2025 הסתכם ב־19.4 מיליון דולר, לעומת 16.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024.