פריון: הכנסות של 147 מיליון דולר – 34% יותר מהרבעון המקביל
הרווח הנקי של החברה זינק ב-175% ל-19.5 מיליון דולר; ה-EBITDA המתואם הוכפל ל-28.5 מיליון דולר; צופה המשך התנופה גם בתנאי המאקרו הנוכחיים ולסיים את 2022 עם EBITDA מתואם של 102 מיליון דולר לכל הפחות והכנסות של כ-630 מיליון דולר
פריון נטוורק פריון נטוורק 0.8% (סימול: PERI), המספקת פתרונות טכנולוגיים לקמפיינים ממוקדמים בערוצי חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי תוכן וטלוויזיות חכמות, מציגה תוצאות שיא של הרבעון השני. מן הנתונים עולה כי החברה רושמת הכנסות בסך של כ-146.7 מיליון דולר לעומת 109.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד – עלייה כל כ-34%.
מבחינת הרווח הנקי, פריון כמעט שילשה אותו משנה שעברה כאשר היא רושמת כעת רווח נקי של כ- 19.5 מיליון דולר – 175% יותר מהרבעון המקביל בו רשמה רווח נקי של כ-7.1 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם הוכפל ל-28.5 מיליון דולר ותזרים המזומנים התפעולי של החברה עומד על כ-25.7 מיליון דולר.
פלטפורמת הווידאו של החברה רשמה זינוק של 273% בהכנסות, שהיוו 44% מהכנסות פעילות הפרסום, לעומת 17% ברבעון המקביל. מספר אתרי התוכן שיישמו את פלטפורמת הווידאו גדל ב-145% לעומת הרבעון המקביל והגיע ל-54 אתרים. כמו-כן, ההכנסה מלקוחות חוזרים גדלה ב-52% לעומת הרבעון המקביל. ואילו ההכנסות מטלוויזיות חכמות זינקו ב-90% לעומת הרבעון המקביל, והיוו כ-6% מהכנסות פעילות הפרסום.
בהתבסס על ביצועי החברה, ההתרחבות והשיפור הנמשך בפעילויותיה, ולאור תנאי המאקרו הנוכחיים, צופה פריון לסיים את 2022 עם EBITDA מתואם של לפחות 102 מיליון דולר, המשקף גידול של כ-47%. שיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות מדיה צפוי לגדול לכ-41%. בשורה העליונה, צופה החברה הכנסות של 620-640 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של כ-32%.
- אורקל תפרסם דוחות השבוע: מהזינוק מעל 305 דולר לנפילה של 37%
- זינוק במכירות החזירה את קבוצת חג'ג' לרווחיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מניית פריון הישראלית ירדה מתחילת השנה ב-9.4% למחיר של 66.6 שקל המבטא שווי של 3 מיליארד שקל. הרווח של החברה ברבעון הראשון השנה הסתכם ב-15.4 מיליון שקל על הכנסות של 125.3 מיליון שקל. בשנת 2021 כולה הרוויחה החברה 38.7 מיליון שקל על הכנסות של 478.5 מיליון שקל. השווי מבטא מכפיל רווח של 18.
מנכ״ל פריון, דורון גרסטל: "זהו הרבעון השמיני ברציפות של צמיחה בהכנסות וב-EBITDA המתואם בהשוואה לרבעון המקביל, המשקף מודל עסקי יציב ואיתן המבוסס על אסטרטגיית גיוון ערוצי הפרסום שלנו. הגיוון בערוצי הפרסום מספק לנו גמישות ייחודית להסתגלות מהירה לשינויים בהעדפות המפרסמים ולטרנדים חדשים במדיה. בתנאי המאקרו הנוכחיים, מפרסמים מבקשים ביצועים טובים יותר והעברת תקציבי מדיה לערוצים המבטיחים החזר מהיר על ההשקעה. מגמה זו הגדילה את ההכנסה הממוצעת לאלף חיפושים לשיא של כל הזמנים".
- 1.אנונימי 03/08/2022 14:25הגב לתגובה זומנייה מדהימה לא יאומן שהיא לא ב 30$ כבר מזמן.אבל סבלנות הדרך שלה סלולה למעלה רק עניין של זמן

טבע מגישה בקשה ל‑FDA לזריקה חודשית לסכיזופרניה
החברה מבקשת אישור לשיווק אולנזאפין בהזרקה תת עורית ארוכת טווח, על בסיס ניסוי שלב 3
טבע מדווחת כי הגישה לרשות המזון והתרופות האמריקאית, ה-FDA בקשה לאישור תרופה לאולנזאפין בהזרקה ארוכת טווח, תחת שם הקוד TEV‑749. מדובר בפורמולציה תת עורית שניתנת פעם בחודש למבוגרים עם סכיזופרניה. הבקשה נשענת על תוצאות ניסוי שלב 3 בשם SOLARIS, שכלל מעקב יעילות ובטיחות לאורך שנה, תוך השוואה לטיפול פלצבו בתקופה הראשונית ובהמשך המשך טיפול בקבוצות מינון שונות. לפי החברה, הנתונים הראו שמירה על יעילות קלינית ופרופיל בטיחות דומה לטבליות אולנזאפין הקיימות, וגם סבילות טיפולית שמאפשרת מתן מתמשך.
מדובר בניסיון ממוקד של טבע לבנות לעצמה מעמד יציב בתחום ה‑LAI זריקות ארוכות טווח, שנחשב לאחד המקומות שבהם יש ערך מוסף אמיתי לחברת תרופות: מוצרים מורכבים יותר, חסמי כניסה גבוהים, ותמחור טוב יותר מגנריקה רגילה. זה גם משתלב עם המסר שטבע מנסה להעביר בשנים האחרונות: חיזוק הצינור החדשני, גיוון ההכנסות, ופחות תלות במחזוריות של תחרות על מחירים.
אולנזאפין הוא טיפול ותיק ומרכזי בסכיזופרניה, עם שימוש רחב בעולם בגלל יעילות גבוהה ויכולת לייצב סימפטומים. אבל הטיפול היומי סובל מחיסרון בסיסי: בעיית היענות. סכיזופרניה היא מחלה כרונית עם תקופות רגיעה ונסיגה, ובפועל רבים מהמטופלים מפסיקים טיפול חלקית או לגמרי, מה שמוביל להחמרה ולחזרה לאשפוז. כאן נכנסת הזריקה החודשית, רעיון שמכוון להפחית את הצורך בנטילה יומיומית ולהקטין את הסיכון ל”חורים” בטיפול. אם כי חשוב לזכור שגם זריקה אחת לחודש דורשת מסגרת רפואית יציבה ומעקב, ולכן היא לא פתרון קסם לכל מטופל, אבל עבור אוכלוסייה רחבה היא יכולה לשנות את התמונה.
בטבע מדגישים שהמוצר מיועד לתת מענה לפער מוכר בשוק: חולים שמגיבים טוב לאולנזאפין אבל מתקשים להתמיד בכדורים.
לאחרונה ה-FDA רשות המזון והתרופות האמריקאית אישרה להרחיב את השימוש בתרופה יוזדי (Uzedy) של טבע גם לטיפול בחולי הפרעה דו-קוטבית בגילאי 18 ומעלה. התרופה, שהושקה במאי 2023 ואושרה עד כה רק לטיפול בסכיזופרניה, מציגה כעת פוטנציאל מסחרי רחב בהרבה. יוזדי היא זריקה תת-עורית המבוססת על ריספרידון בתצורת שחרור מושהה, שפותחה בטכנולוגיית SteadyTeq של חברת מדינסל הצרפתית. הטכנולוגיה מאפשרת שחרור מבוקר ואחיד של החומר הפעיל, כך שהשפעתו מתחילה תוך 6-24 שעות מההזרקה ונמשכת כחודש שלם.
- אופנהיימר: אפסייד של 30% בטבע
- האם טבע היא הזדמנות? סמנכ"ל הכספים של טבע: “הוכחנו שהאסטרטגיה שלנו עובדת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האישור החדש מאפשר שימוש ביוזדי כטיפול בודד או בשילוב עם ליתיום או Dyzantil, ופותח בפני טבע שוק של כ-3.4 מיליון אמריקאים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית. המחלה, הידועה גם כמאניה-דיפרסיה, מהווה אתגר טיפולי מורכב בשל התנודתיות הקיצונית במצבים הנפשיים ושיעור ההיענות הנמוך לטיפול מתמשך. הזרקה חודשית כמו יוזדי מפחיתה משמעותית את שיעור ההפסקות בטיפול ובכך מצמצמת את הסיכון להחמרות במצב הנפשי, התקפים, אשפוזים ואף ניסיונות אובדניים. על פי נתוני טבע, 80% מהחולים שעוברים מטיפול אוראלי ליוזדי ממשיכים בטיפול בהצלחה.
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגמיה דיינמיקס קופצת 11%, אקסל 7%, נאוויטס ב-2.2% - מגמה מעורבת במדדים
התנועות במדדים:מדד ת"א 35 0.61% מדד ת"א 90 -0.73% מדד ת"א 125
דולר שקל רציף
BITCOIN -0.71%
מחזור המסחר עומד על כ-1.9 מיליארד שקל
